Regisztráció Blogot indítok
Adatok
mit nem mondasz

0 bejegyzést írt és 67 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A hét elején Amszterdamba utaztam és valahogy bekeveredtem az egyik VIP váróba (majd a másik blogon leírom, hogyan). Rávetettem magam az ingyen piára és kajára, komoly lendülettel kezdtem el fotózni, amikor váratlanul két dolog is feltűnt.az egyik, hogy a váró információs pultja…..
Megpróbálok érzelemmentesen értekezni az új MÁV vezér(ek) újabb felháborító húzásán. Nem lesz könnyű. De mielőtt mondandóm lényegére térnék, egy kis kitérő: a magyar közlekedéstörténet, gazdaságtörténet és az idegenforgalom szempontjából is igen jelentős jubileumot…..
mit nem mondasz 2011.07.05 10:42:41
@histar007: "Őszintén, ha valaki sokat utazik munkája során, attól még heti 40 órát kell dolgozni. "

te el vagy varázsolva. egy máv felsővezető nem 40 órát dolgozik egy héten, hanem minimum 60at. Nekik általában nem esik ki a cerka a kezükből f5-kor. Ezt persze senki nem irigyli tőlük csak az ingyen kocsit meg a fizetést... gondolkodjatok.
 Eddig ez a fogalom ismeretlen volt számomra, de tegnap óta már kezdem sejteni hogy mit is jelent. Nemcsak nekem szúrt szemet ugyanis az a 170.000 Ft-os fekvőhelyes kocsi, hanem egyesek ott is viccelődni mertek rajta. Hamar meg is kapták a magukét mrtms topictárstól aki nagyon képben…..
mit nem mondasz 2011.03.02 15:38:33
@TorTa30: emberek, tudatlanul ne osszátok már az észt!

A hírdetésben megjelölt szergejt NEM a Quabla követte el, hanem egy Szilágyi Csaba nevű uri(?)ember, aki nem mellesleg a Modellkitnek is gyártja, gyártotta a szergejeket, nohabokat. Csak őkelme fusizik is ezerrel, gyakorlatilag bárkinek csinál bármit (szergej, nohab "MK" átalakítás, potom ötvenezerért), gondolom ezért nem készül a modellkitben semmi se már jó ideje. Azt nem tudom, hogy mindezt az Erkel utca morcos gazdája, a híres Rétfalvionline tudja e vajon.

Csak, hogy tiszta legyen a kép.

A Szilágyi nevü uri(?)emberről egyébként számtalan megalapozott pletyka kering, gerinctelensége sajnos a tehetségével egyenesen arányos.
mit nem mondasz 2011.03.02 18:29:53
@sín tér: nem közérzet javító hozzászólásnak szántam és így utólag visszagondolva az enyém nem is változott tőle.

Két dolgot nem gondolok:

1., én ezzel a kommenttel spiclivé váltam volna. nem beköptem valakit, csak leírtam amit mindenki tud. Spiclivé akkor válok ha megírom a Rétfalvinak, hogy mit csinál az aranykezű embere. Bár kétlem, hogy ne tudná.

2., bármelyik nevezettnek ezzel kellemetlenséget okoztam volna. Ahogy te is írtad ezt tényként tudja mindenki. Tudod azért az vicces ám, hogy valaki a fusizásból szeretne jól megélni (mert az árát megkéri ugye), de terjeszteni nem akarja.

Én egyébként, bár vannak mk-s modelljeim (ahogy quabla meg limit meg albert meg a több is) nem vagyok érzelmi viszonyban a készítőkkel, sőt nem is nagyon ismerem őket. Ahogy hallok ezt-azt nem is bánom.

Nem hinném, hogy ettől a kommenttől bárkinek baja esnék. De ha a blog gazdája úgy gondolja hát kapálja ki őket!
mit nem mondasz 2011.03.04 11:31:18
@vasutaskritikus: ahogy nézem mrtms.hu weblapja is megszűnt vagy valami van vele, mert egy képen kívül nem elérhető más. Mondjuk a kép az valami terepasztalon készült ahogy nézem, olyasmi, mint a gyűjteményes topikon is meg szokott jelenni.

Ha ez egy újabb 'bezártam a weblapom' akkor csak gratulálni tudok neked faszkalap kritikusunk. Egy ilyen minden tényszerűséget nélkülöző postnak ilyen eredménye lehet. El kéne gondolkodnod azon, hogy mielőtt írsz végzel némi kutatómunkát (ez talán megy) és használod az agyadat is (ezt kétlem). Ártott neked ez mrtms kollega? Vagy bárki más?

Én befejeztem ezen a blogon, mert ehhez nem asszisztálok. Ostoba, irigy, szűk látókörű a gazdája, aki azt gondolja, hogy a pár mocskos nyelvezetű post népszerűséget hozott neki és most azt ír amit akar. Hát nem.
  Kedvenc Indexes fórumomnak van egy különleges szeglete. Ez pedig a „gyűjtemények, szerzemények” című dicsekvős topic. Ez az a hely, ahová a tisztelt kollégák feltehetik gyűjteményeikről vagy éppen legújabb szerzeményeikről készült fotóikat.…..
mit nem mondasz 2010.05.12 16:44:42
@vasutaskritikus: Értem. tehát van egy fórum, ahol láthatóvá teszi, hogy megteheti, merthogy ez volna a fórum témája.

De ezt ne kommunikálja.

Vagy ne ilyen formában.

hát ez már a van sapka/nincs sapka esete szerintem.

Valld be, hogy az a baj, hogy (ha jól tudom) mozdony árban vett meg egy ilyen teherkocsit. Te meg nem. Ennyi. Aztán ugorhatunk.
mit nem mondasz 2010.05.18 15:41:13
@TorTa30: nem vagyok mrtms "lejobb" haverja, tanulj már meg olvasni.
Te viszont egy akkora tahó vagy mint ide Lacháza. Ha nem nagyobb.

A netről pedig nem lopkodunk képet és ha szólnak érte azon nem röhögünk hanem fülünket-farkunkat behúzzuk.

Te baromarc.
mit nem mondasz 2010.05.20 16:57:13
@TorTa30: nagyszerű színvonalat képviselsz drága barátom. Az meg csak hab a TorTá-n, hogy a saját, egyébként inkább szánalmas mint vicces mondataidon röhögsz a szmájlikkal.

A nulla IQ-s csávók tesznek minden mondatuk végére :D:D:D:D:D ilyeneket.

Szóval kapd össze magad, mert nem vagyunk egy súlycsoportban.
Vasutaskritikus Rézgaras 2010.04.15 10:32:59
  Már említettem párszor hogy igen régóta olvasom az index fórumait. Amikor elkezdtem folyamatosan figyelemmel kísérni, természetesen kíváncsi voltam hogy milyen írások születtek korábban, ezért elkezdtem olvasni a legelejétől a Vonatbuzulls és a Vasútmodellezés…..
mit nem mondasz 2010.04.16 09:24:26
@vasutaskritikus: még az is lehet, hogy érdeke fűződik hozzá. De attól még nem a csicskája, ne haragudj, de ez nem fér bele a vélemény kategóriába.

Nem cáfolod az általa leírtakat, hanem lecsicskázod, csak mert nem tetszik.

Ez szerinted kulturált???
mit nem mondasz 2010.04.16 09:48:48
@vasutaskritikus: miért lenne a csicskája, ha van egy limit modellje és leírja, hogy az jó? Akár 70szer?

csak úgy nem írhatja le? Simán csak mert azt gondolja???? Ez baromság, már meg ne haragudj.

Vitatkozni úgy kell, hogy A mond valamit, B meg cáfolja, érvekkel. Nem azt mondja, hogy A egy csicska és akkor vége a vitának. Persze te tarthatod azt erről az emberről, hogy egy csicska, de akkor meg ne csodálkozz ha rólad azt tartják, hogy egy szar gané vagy (az ilyetén leegyszerűsítő véleményalkotás okán)
mit nem mondasz 2010.04.16 10:20:54
@vasutaskritikus: persze, az "ez az én véleményem" az egy jokerkártya, amit bármikor elő lehet húzni.

Én meg azt mondom, hogy a véleményeddel nem szabad mást ok nélkül megbántani.

Ez különbség.
Vasutaskritikus QuaBLA 2010.02.11 12:12:00
  Ha már az előző postban szóba került a Quabla, megér pár szót a kisszériások jelenlegi legjobbika. Sokat rágódtam, hogy ezt leírjam-e így, de tény és való hogy a mai állapot szerint ez így korrekt. Hezitálásom oka a cég előzményei, konkrétabban pedig a múltban…..
mit nem mondasz 2010.03.02 09:57:14
@TorTa30: tudom miket hoznak a pécsiek, milyen formában.

Ki mondta, hogy szabályos amit csinálnak? Ha tudna róla az apeh úgy megbaszná őket mint a pengős malacot.

Azért mert valami a börzén zajlik attól még érvényesek rá a szabályok.

Az a vízválasztó, hogy a tevékenység kereskedelmi jellegű-e vagy sem. Mennyiségileg, elsősorban. Fogyasztóvédelemben dolgozom, szóval szerintem ezt ne ragozzuk tovább :)
mit nem mondasz 2010.03.02 10:33:37
@TorTa30: szarom én le a Trix cuccokat.
Egyébként nem fogyasztóvédelmis vagyok, hanem ügyvéd, aki megbaszott ügyfeleket képvisel :)
mit nem mondasz 2010.03.02 13:44:09
@TorTa30: nem vagyok. de megfizetik :)

amit aztán persze drága kisszériás szarokra költök
Vasutaskritikus Bygmodell 2010.02.24 15:57:00
 Kisszériás gyártók közt harmadik a sorban, de ez nem feltétlenül a minőségre vonatkozik. Hogy pontosan hogyan is kezdődött nem emlékszem, mert nem tartottam komoly cégnek, a modelljeik kimerültek abban, hogy sosem látott teherkocsikat barnára mázoltak és felragasztottak rá…..
Vasutaskritikus Törölt nick 2010.02.12 19:02:00
 Hát igen. Utolért a „törvény” virtuális keze és lesújtott! A keszthelyi múzeumos topicba tettem pár hozzászólást, melynek eredménye azonnali nick-törlés. Végül is számítottam rá. Az emberek nehezen viselik a kritikát, nehéz elviselni hogy a másiknak is lehet…..
mit nem mondasz 2010.02.16 19:53:42
@NoHAB: vazze, te aztán keljfeljancsi vagy a javából.

Szellemesen sziporkázva, bénán feladott magas labdáidat lecsapkodva földbe döngöllek, de mindig felállsz és újra beégeted magad. Ha ez jó neked.

most már olyan vagy mint az ovisok, ez a "te vagy a hülye" színvonal.

Ez a zozó-s vonal zsákutca, csak szólok mielőtt falnak mész. Más nem nézhet hülyének téged, csak ő? :)
mit nem mondasz 2010.02.26 10:09:48
@TorTa30: mi értelme lenne? Beírod ide, amit kb tizenketten olvasnak? Ugyan már.

Amúgy meg nyilván ott is arcoskodtál ahogy szoktál, hát nézd már meg, hogy csak ebben a blogban hogy kommentelsz. Káromkodsz, rúgod be az ajtót, borítod rá mindenkire az asztalt.
nem kell ehhez nemzetközi összeesküvés, hogy téged a fórumról kirakjanak. Elég ahhoz a stílusod simán.

Engem is raktak már ki, de nem csodálkoztam, pláne nem hőbörögtem rajta. Megérdemeltem. A fórum nem a B közép, meg kell tanulni.
mit nem mondasz 2010.02.26 12:11:43
@TorTa30: a konkrét problémában igazad van. Tényleg szabálytalan és felháborító, hogy nincs magyar használati.
Bár speciel egy mozdony esetében a robbantott ábra elég kell, hogy legyen.
Aki azon nem igazodik el, az inkább ne is nyúljon hozz.

De sok elektronikai, digitális kütyünek sincs semmiféle magyar leírása.

na ez már tényleg felháborító. Ráadásul magát szívatja a forgalmazó, mert a derék magyar legény nem fogja megvenni, ha nem érti.

Szóval igazad van.

Éppen ezért kellene határozott, de udvarias stílusban szembesíteni őket ezzel. Az nagyobbat üt.

Persze attól még etwg kirakathat a modikkal, de szerintem ennyire nem nagy stájsz.
Vasutaskritikus Modellkit 2010.02.23 14:52:00
 Ha már számra vettem a Quablát, úgy ildomos hogy a konkurenciáról is írjak pár sort. Eredeti szándékom is az volt, hogy sorra veszem a kisszériás gyártókat, ennek a második része a Modellkit-ről szól.            Újkori…..
mit nem mondasz 2010.02.24 08:47:41
Na mindegy.

Ami meg a boltot illeti.

Ha lehet kerülöm. Borzasztó hangulatemberek. Egyszer én vagyok a kedves vevő, másszor 10-20 percig hozzám sem szólnak. Úgy tudom a klubtagokat szeretik, de őket is hallottam már panaszkodni.

A Rétfalvi, a főnök, hát ő egy rettenet. Fontoskodó, okoskodó, amit mond annak többnyire a fele sem igaz, de nem hazudik, csak olyat akar mondani amit csak ő tud. Ezért aztán ő is találja ki :) Modellekhez még csak-csak, de pl. a digitális dolgokhoz egyáltalán nem ért.

A Kóbor kinézetű csóka. Jópofának tűnik, de nem az. Néha kedvesnek tűnik, de nem az. Ha nincs a főnök szidja mint a bokrot. Ha van a főnök csattog a bokája. Kőkemény rockernek látszik, de nem az. Ért a dolgokhoz, de totál kedvetlen, unott és érdektelen. A boltból kiforduló ex vevőt tuti leszólja az éppen a boltban tartozkodó vevő előtt. Ilyenkor gondolkodhatsz hogy rólad mit fog mondani mikor becsukod az ajtót magad után.

A nő. Asszem Zsuzsa. Néha kedves, néha nem. Nyilván elege lehet a sok hülyéből aki nem eladónak nézi, hanem nőnek. Tudjuk milyen a kisvonatokkal játszó férfi :) Eladónak egyébként jó.

A szakállas csóka, nevét nem tudom. Azt hiszem tán rokona a Rétfalvinak. Ő legalább olyan egyformán semmilyen, kiszámítható. Eladónak egy gyenge négyes.

Régebben volt egy fiatal gyerek, na az legalább értett mindenhez, mert ő is vasútmodellező volt. Úgy is állt hozzá.

A halálom amikor bent tobzódnak hátul többen is, vevőtérben senki, csak vevő. Vár.

Árukészletük elég halovány, soknak látszik, de 70%a döglött (ugyanaz évek óta).

A bolt lehetetlen helyen van, mondjuk engem nem érint a parkolás, mert kocsit azt speciel nem használok. De úgy látom megállni szinte lehetetlen. A nyitva tartás is okozott már egyeseknek problémát (értsd zárva volt mikor nyitva volt)

Nem elvitatva azt amit te is írtál, hogy meghatározó szerepe volt (már nincs!) a magyar kisszériás modellgyártásban a bolt egy életképtelen, fejlődés képtelen, nem 21. sz-i üzlet. Kiváncsi vagyok meddig tart ki, bár arra is van tippem, hogy a termelődött veszteség mire lehet jó.
Vasutaskritikus Utánanéztem 2010.02.17 09:16:00
 Nem hagyott nyugodni a burmai cikk, ezért keresgéltem a neten. Nem is kellett sokat keresgélni, hamar jöttek is az adatok: területe kb. hét Magyarországnyi, 55 millió ember, 1962–óta katonai diktatúra, India, Kína, Laosz, és Thaiföld által határolt Délkelet-Ázsiai…..
mit nem mondasz 2010.02.17 10:06:51
@vasutaskritikus: hál a magasságosnak én sem vagyok kebelbarátja egyiknek sem.

Szerintem sem EglyT, sem etwg nem gondolja, hogy a burmai vasút bárkit is érdekelne ebben az országban.

Ez az egész egy fedősztori. EglyT egy mindenlében kanál csóka. Zongoraművész (?) tevékenysége okán sokat utazik már régóta. Érdekli a vasútmodell, gondolom az átkosban hozott haza egy-két ezt azt a dupla fenekűben, így aztán rákapott erre a kereskedésre, de ez inkább csencselés amit ő művel.
tekintettel arra, hogy a környezetében megszólalni senki nem tud, ő annyit beszél, hamar épít ki kapcsolatokat, elég rámenős is.

Most ugye märklin/trix vezérképviselet (!!), meg ki tudja még kiket képvisel, de hogy el tudja magát adni odakünt nem árt felmutatni valamit. No, ezt a szerepet tölti be a V&M, szerencsére a derék külföldiek nem tudják elolvasni, csak látják, hogy van, így aztán mindenki meg van nyugodva.

Alibi újság, röviden és tömören. Mindamellett, hogy időnként egész jó írások is vannak benne, néha én is átfutom ismerősöknél. Pénzt azért nem áldoznék rá :)

A tartalom pedig a már említett módon születik, korrektor Cs. Cs., tök véletlenül az asszonyt is így hívják, talán mégsem véletlen. Szegény pára amellett, hogy az élet az EglyT-né szereppel jutalmazta valami bíró vagy efféle. már rendesen, nem focipályán.

Szóval az értelemkeresés ebben az EglyT univerzumban elég értelmetlen dolog.

Na de most már lassan én írom a blogodat bakker. Hát mondj valamit te is :)
Vasutaskritikus Vatera 2010.02.02 00:31:00
 A szó mindenki számára ismert. Mindenkinek van róla véleménye, pozitív vagy negatív, a hozzá kapcsolódó élmények függvényében. Az eladóknak ahogy hallom inkább negatív, mert gondolom derogál nekik fizetni azért hogy használnak egy szolgáltatást, pedig az interneten…..
mit nem mondasz 2010.02.16 19:34:05
@TorTa30: nem tudom mitől lennék én hülyegyerek, 50 leszek lassan, szerintem a hülyegyerekek máshogy viselkednek.
Én határozott vagyok, talán ez zavart meg.
Te figyelj, te nem azért kommentelsz vagy írod (mondod) ki a véleményed mert azt hiszed, hogy igazad van?
Az a baj veletek (Nohab, marslakó meg te is) hogy folyamatosan önellentmondásba keveredtek meg szembe mentek a józan ésszel. Miért vádolsz valaki azzal, hogy azt gondolja hogy a véleménye igaz? Te nem azt gondolod a sajátodról?

Mondjuk a te stílusoddal (elég csak az ezen a poston megírt kommentjeidet elolvasni) nem hiszem, hogy alapod lenne bárkit minősíteni vagy kiosztani. Furcsa volna, ha a szám az életkorodat jelentené, vagy ha azt jelenti akkor komoly gondok vannak veled.
mit nem mondasz 2010.02.16 19:55:52
@Marslakó: ezt írod:

"Sejthettem volna előre, hogy ez lesz a vége, a vasútbarát társadalom tele van szellemileg, lelkileg és testileg sérült emberekkel, csak ők képesek egész nap itt ülni és kommentelni."

és végig kommentelted az egész délutánt.

A többit rakja össze aki olvassa :)
mit nem mondasz 2010.02.16 20:28:34
@Marslakó: ha megnézed engem sem találsz meg máshol, tehát akkor én sem vagyok mégsem "szellemileg, lelkileg és testileg sérült ember"? De jó! Már úgy aggódtam.

látom közben jönnek mások is, akik nem a nagy triumvirátus által hajtogatott mantrát fújják. Ők sincsenek kellő intelligencia birtokában. Senki sincs, aki nem azt mondja, hogy marslakó egy rendes ember és nem nepper és minden héten mást árul és olcsón!

nektek legyen mondva.

na drágáim. örülök, hogy három ilyen remek, intelligens emberrel hozott össze a jó sorsom. Különösen örülök NoHAB kitűntető barátságának, sosem volt még ilyen kedves, együttérző és magas kultúrájú lelki társam. Bár TorTa kollega is nagyon a szívemhez nőtt ékes beszédével, befogadó, nyílt szívével. Azért kesergek, mert elbúcsuzom tőletek, a szellemileg silányabb "olvasás" nevű elfoglaltságot választom. Próbáljátok ki, pallérozza az elmét és a vitakultúrát!
Vasutaskritikus Siránkozunk 2010.02.16 12:17:00
 Amikor hó elején megvettem az Indóház februári számát, kíváncsian lapoztam fel, hogy vajon tovább siratják-e az évtizedek óta döglődött mellékvonalakat, melyeknek most eutanáziával megszűntették szenvedéseit. És igen. A szokásos rövid hírek után jön a…..
mit nem mondasz 2010.02.16 16:04:26
@vasutaskritikus: a jó fánk is körülírható (ezt hívják receptnek), mégsem tudja mindenki megsütni.

nem, nem érted. A "Nem működik" az nem egy mérőszám, ami alapján felelős döntéseket lehetne hozni.
mit nem mondasz 2010.02.16 17:04:20
@vasutaskritikus: egyik vasúti szolgáltatás sem hoz annyit amennyibe kerül.
Egy münchen-stuttgart 53 euro, de az állam azt is kiegészíti.
Egy ezzel felérő budapest-szeged meg 2690, azaz még 10 euro sincs.
pedig a villany, majd nem azt írtam, hogy ugyanannyiba kerül, de nem, mert nálunk még az is drágább.

Egyetértek, nagyon összetett, sokrétű, nagy mélységű probléma ez, amit megoldani szinte lehetetlen.

Azokkal kezdek egyetérteni, akik a teljes tabula rasa-t követelik vasút ügyben, egyfajta nulláról indulást. Bár a mikéntje ennek is homályos.

Más. a többi postodban kommentelő, fenyegetőző és buzizó alakoknak nem lehetne virtuálisan egy egy körmöst kiosztani? Szerintem elvetik a súlykot.
mit nem mondasz 2010.02.16 18:48:59
@vasutaskritikus: igen, rátapintottál a lényegre, a politikai befolyás.

De fura mód, szerintem az állami befolyás ma nem abban érvényesül negatívabban, hogy nincs döntéshozói akarat több tízezer dolgozó (izé, szavazó) sorsát érintve, hanem a jogszabály dzsungelen keresztül érvényesülő bürokrácia.

Az illogikus, gúzsba kötő szabályhalmaz az, ami ma leginkább a fejlődés útjában van. Keverednek a régről maradt és az új szabályok, nem alkotnak koherens egységet, az egész vasútügyi szabályozás átláthatatlan, a szereplők már régen feladták, hogy ebben a struktúrában dolgozzanak ki előrelépést. Nem is lehet.

A tabula rasa tehát a politika dolga lenne, rendbe tenni a vasútügyi szabályozást világos, piaci folyamatokat leírni, a feltétlenül szükséges felügyeleteket létrehozni (újra) és utána hajrá, döntsön a kereslet meg a kínálat. Árban, szolgáltatásban, mindenben.
Ez a modell mindenhol, még az állami árkiegészítéssel működő szektorok esetében is életképes szinte minden országban.

(NOHAB, ezt neked nem kell elolvasni, úgysem értenél belőle semmit)
 Felvetődött bennem, hogy vajon az Indóház vasútmodelles részének szerkesztői között hány talján lehet? Mert már nem is tudom mióta, de majd minden számban van egy bő lére eresztett cikk egy olasz mozdonyról, motorvonatról, vagy ilyen-olyan kacatról. Kimaradtam volna valami…..
mit nem mondasz 2010.02.16 15:27:47
@NoHAB: Ez nem így van. Van sok más istenkirály cég is. Nem hiszem, hogy az ACME befolyásolná az Indóház tartalmát (ha csak nem hirdetésekkel).

A válasz ennél egyszerűbb. Az egyik szerkesztő, aki alsó madárfogás néven tollászkodik erőst kötődik az olasz vasuthoz. De még a modellvasút rovat szerkesztője, Georgie sem veti meg. Hát mi másról írjanak, mind ami érdekli őket, amit szeretnek?

te miről írnál, folyton csak a Nohabról, Gabi?