Regisztráció Blogot indítok
Adatok
tlala2

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A Budapesti Önkormányzati Parkolási Kft az EME Zrt felelősségére hivatkozva nem akarja visszafizetni a saját vizsgálatuk szerint is feleslegesen kivetett fantombírságot. Naiv ügyfél telefonon fizette a parkolást, aztán a bírságot is befizette, aztán most nézhet: 2010.01.27-én a…..
tlala2 2010.02.12 22:02:12
Január 27-én műszaki hiba volt az EME ZRt rendszerében, ezért a parkolóőrök "nincs parkolása" visszajelzést kaptak, ezért büntettek.
Az ügyben én is vitában állok a parkoló céggel. Miután első levelemet hihwetetlenül cinikus válaszban elutasították, a jogászom leírta, hogy mit kell írni, így amikor személyesen is bementem (és ekkor sem voltak hajlandóak elintézni, hiába mutogatom a meglévő kezdő/számlázó sms-eket nekik), immár ezt írtam a panasznyomtatványba. Miután az általuk üzemeltetett automatákra szerelt információs táblán (le is fényképeztem)csak az sms technikai részletei vannak, semmi sem utal rá, hogy mi más céggel kerülnénk szerződéses viszonyba. A kulcsszó a panaszlevélben ez legyen: "a hiba nem az én érdekkörömben merült fel, hanem a szolgáltatóéban, így annak orvoslása is a szolgáltató feladata". Mi mindent megtettünk a kárenyhítés érdekében, a tőlünk elvárható jóhiszemű módon jártunk el a bírságon ÁLTALUK FELTÜNTETETT jgorvoslati utat végigjárva. Arról nekünk nem kell tudnunk, hogy ők milyen módon cserélnek információt az ő szerződéses technikai partnerükkel (aki ráadásul külön leszed a közvetítés miatt 75 Ft-ra - oldják meg ebből az adatcserét).
Ha nem oldják meg a dolgot a panaszlevelemre, akkor állásfoglalást kérek a Versenyhivataltól és a Fogyasztóvédelemtől, és a tőlük kapott állásfoglalások fényében indítom el a pert. Éppen azért, hogy ezt a jövőben ne tudják megtenni más autósok ezreivel.