Adatok
Andrew J Sully
0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Amióta megtalálták az Air France 2009. június 1-én szerencsétlenül járt Airbus 330-203 fedélzeti adatrögzítőit, s a BEA az adatok kiértékelésével igyekszik feltárni, pontosan mi vezetett a 228 halálos áldozatot követelő balesethez, naponta jelennek meg a sajtóban újabb…..
A következő történetben a Dezsoeke levelének vége felé feltett kérdés a legérdekesebb, miszerint mit tesz egy profi buszos cég, ha a járműve egyszer csak lerobban a főúton. Dezsoeke lányát és utastársait 6 órán át várakoztatták a hidegben, információk nélkül. Jöjjenek az…..
Andrew J Sully
2011.01.03 15:13:10
@szekertabor: nyilvan nincs fogalmad az utaskiserok feladatkorerol, ha azt gondolod, hogy az o feladatuk lett volna kezelni a helyzetet. ez a szolgaltato feladata az teny, de kozpontbol kezeli minden epelmeju szolgaltato, egy hulye picsa utaskiserot nem is lehet ilyesmire megtanitani..
@Mária: nezd, biztos jobban ismered a januar eleji szabad buszok allomanyat, de en azert annyit elmondanek neked, hogy ez a 6 ora, amit varakozniuk kellett a szerencsetlen utasoknak, JONAK SZAMIT. es tokmindegy, hogy 150 km-re voltak, vagy 15-re, nem az ut megtetele szamit, hanem a busz leszervezese.
tovabbra is tartom, hogy egy szarrago felfujt puffogas az egesz.
@Mária: nezd, biztos jobban ismered a januar eleji szabad buszok allomanyat, de en azert annyit elmondanek neked, hogy ez a 6 ora, amit varakozniuk kellett a szerencsetlen utasoknak, JONAK SZAMIT. es tokmindegy, hogy 150 km-re voltak, vagy 15-re, nem az ut megtetele szamit, hanem a busz leszervezese.
tovabbra is tartom, hogy egy szarrago felfujt puffogas az egesz.
Az RTL Klub közleményt adott ki, miszerint a ma hajnalban, a szemtanúk állítása szerint ittasan balesetet okozó Stohl András ezzel a húzással kigolyózta saját magát a húsosfazékból, és nem vezeti majd a a csatorna soron következő, X-Faktor című tehetségkutatóját. A…..
Andrew J Sully
2010.05.08 17:43:42
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Én elolvastam a BEA angol reportját is, melyet a szerző belinkelt. Hiányolom a — korábban szintén a BEA által nyilvánosságra hozott — hibaüzenetek részletezését.
Naponta több tucat gép repül ezen az útvonalon, tudjuk, hogy rengetegszer van szélsőséges időjárás ezen a legen. Az AF447 meg FL380 környékén átesett és lezuhant, mint egy kő... A Pitot-csövek jegesedése miatt nem kellett volna még így történnie.
Mindenesetre az Air France készülhet a perekre, kártérítésekre...