Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Kirszta

0 bejegyzést írt és 12 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Lassan minden vágyunk teljesül, már ami a budapesti fapados útvonalkínálatot illeti. A Wizz három új célra indít járatot, ezek közül az egyik egy olyan sziget, ami nálunk benne van az európai top 3-ban: a gyönyörű Izland. Persze Ibiza se rossz, Liverpool pedig nyilván vendégmunkásjárat, de…..
Kirszta 2016.01.08 15:30:01
@Fillér B. Gusztáv: Nem lehetne valahol kampányolni érte? :)
Régen sokat utaztam onnan akkor még Stanstedre. De Luton sokkal jobb lenne. Igény mindenképp volna rá évek óta. A környezetemben mindenképp. Nem tudom miért Debrecent nyomják ennyire amikor ott van az azóta még jobb Sármelléki repülőtér.
Három fantasztikus új útvonallal kedveskedik a Ryanair a magyar utasoknak jövő nyártól, legalábbis erről szólt a cég budapesti tájékoztatója. Milyen kár, hogy ebből az egyiket már télen is nyomják és már fél éve bejelentették, a másik kettő pedig annyira új, hogy a Wizz…..
Visszaállt a szigor a Wizz Air járatain, újra keményen nézik és méricskélik a kapunál a kézicsomagokat - Budapesten. A rózsaszíneknél csak egy, különösen kicsi pakk vihető fel ingyen. Korábban a mérésre-bírságolásra szerződtetett társaság különösen bunkón végezte a…..
Kirszta 2015.06.25 16:55:35
@Fillér B. Gusztáv: nem egyszer pakoltatták be előttem a duty free-s szatyrot a kézipoggyászba máskülönben lehet érte fizetni mondták mert egy kézipoggyászt lehet felvinni a gépre és ez a szeku után is érvényes. -.-
Ami tényleg furcsa és volt aki odaállt az utastárs mellé de elég lekezelően beszéltek ezek után vele is.

Persze volt olyan is amikor nem foglalkoztak ezzel.
Amikor már azt hittük, hogy kedvenc budapesti bádogterminálunkban nincs lehetőség a fejlődésre, olyanba botlottunk, hogy alig bírtunk felszállni a repülőgépre. Persze még pár ülőhellyel se lett sokkal jobb hely a karám, de nem annyira nagy már a színvonalbeli különbség…..
Kirszta 2015.06.17 16:00:28
@Spamet nem küldünk rá: először is nem rinyálok! Másodszor az egész lényege az röviden összefoglalva hogy ön is megértse, hogy vannak olyan rászorulók, idősek, kismamák, karon ülő kisgyermekes szülők akiknek igenis megterhelő ennyi időt egy vagy fél négyzetméteren toporogni. ( Igen volt már rá több alklom is, hogy órákat a ketrecben és nem lehetett már az épületben maradni mindenkit kitereltek. ) Igazán jól jönne néhány ülőhely. Ez ennyire magas elvárás?!
Az hogy valaki nyakát törve rohan a folyosón az csak szaladjon. Mindenkinek lesz ülőhely. Bár a repülőn ha önnek a gép elejében a kedves utastársanak meg a gép végében jutna hely gondolom ön is húzná a száját. Láttam már ilyet. Az új rendszer ezt a kérdést megoldja. Az elsőbbségiek ugyanazon a helyen levő várakozását viszont nem. De ezt is mindenki maga dönti el miért fizet többet.
Azt a véleményt, hogy discount légitársaság helyett miért nem választok egy normálisat már vártam.:) Választok de vannak olyan helyzetek amikor az nem megoldás. Ja és érdekes módon ezek a problémák CSAK Budapesten vannak. ;)
Néhány napja volt féléves a Ryanair budapesti bázisa, a mai budapesti sajtótájékoztatón a vezérigazgatót Michael O'Leary-t kísérő Henrike Schmidt kisasszonyt, a cég Magyarországért is felelős kereskedelmi és marketing vezetőjét kérdeztük. Fél éve az ünnepi…..