Regisztráció Blogot indítok
Adatok
MajorImi

0 bejegyzést írt és 10 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Segítek. Mattias Ekström látható a képen, aki 2004-ben megnyerte az N-csoportot a svéd világbajnoki futamon ezzel az EVO VII-es Mitsubishivel. Ekström nem akárki, de inkább a pályaversenyzés világában alkotott maradandót, hiszen két bajnoki címet szerzett a DTM-ben. Derék svéd…..
Az Esztergom környékén rendezett - és előző bejegyzésemben kivesézett - forduló után ismét Kelet-Magyarország, egész pontosan a borsodi régió fogadta tárt karokkal a Rali-Túra bajnokságot. Mivel a két verseny időpontja egészen közel állt egymáshoz, talán érdemesebb egy,…..
Mivel sok új beszálló érkezett a kategóriánkba, a törzsvendégek közül pedig volt, aki hiányzott, az eddig szerzett pontjaink alapján elég korai rajtszámot kaptunk. Ennek megfelelően csak ketten rajtoltak előttünk. Reggel rendben megérkeztünk a kocsiért,…..
MajorImi 2010.09.06 00:56:11
Sziasztok!

Az utolsó gyorsaságin tény, hogy gyorsultunk az előző körünkhöz képest de én másban látom az okát.....
Nem feltétlen a lassíó előtti féktávokkal, és a pontosabb ívekkel nyertünk ennyit...
Az Ózdi elágazás után egy elég lobogós szakasz jött sima ívű kanyarokkal, ami (saját bőrömön megtapasztalva) igazi bátorságpróbát jelent a kezdő versenyzők számára....
El kell hinni, hogy azokat a sima kanyarokat padlógázon el lehet nyomni rizikó nélkül...
A 6. szakaszon ott rátettem egy lapáttal és az jelentette a 8 mp.-et...
Zoli navigátorom úgy érezte lassabbat jöttünk, tény, hogy a technikásabb részeket nem erőltettem annyira, és ott érezhetően kevesebbet pattogtunk, stb. Viszont a gyors részeken nagyobb tempóval lobogtunk.
Amikor egy hajtűben 60 km/h helyett 55 km/h-val fordulunk, akkor kb. 50 méteren keresztül 5 km/h-val lassabbak vagyunk. Tény...
Viszont amikor 150 helyett 160-nal megyünk 500 méteren keresztül..... Na az már komoly másodperceket hoz a konyhára a végén. Ezt a navigátor nem érezte annyira, hiszen neki ugyanúgy suhantak a fák a pálya szélén mint azelőtt, de én tudtam, hogy nagyobb a tempó...
A beíróba begurulva ő meglepődött a gyorsuláson, de én éreztem, hogy jobbat jöttünk....
Ez is egy újabb tanulság, a tempós szakaszokra kell még hangsúlyt fektetni a jövőben, mert ott vannak még számunkra értékes másodpercek.
De elszállni sem szabad a kisérletezéssel mert ha 180-nál megúszik alattunk a kocsi akkor a jóisten irgalmazzon minekünk....
Szendrőn remélem még ezen a téren tudunk fejlődni, gyorsulni, tapasztalatokat szerezni...
üdv.
    A legutóbbi, mérnöki tömörséggel megfogalmazott bejelentkezésemben csak címszavakban foglaltam össze, hogy mi is történt velünk a hétvége folyamán. Időközben felkerültek az ismertebb oldalakra a fotók-videók, bennem is ülepedtek kicsit az élmények, szóval…..
MajorImi 2010.06.03 23:36:43
Hát igen, az utolsó gyorsasági.....
Tudjátok, nekem már többször átvillant az agyamon az idei évben, hogy vajon megéri nekünk ezt csinálni??? Éveken keresztül tökjó hangulatban végignéztük a versenyeket a pálya széléről, szinte ingyen. Megéri ennyi sok keservesen összekuporgatott pénzt belerakni a versenyzésbe ha folyton csak kínlódunk? Nem tudunk fejlődni, gyorsulni, eredményért versenyezni? Néha át-át gondoltam, hogy vajon hogy tudnék a legjobban kiszállni most a Rallyból? Hogy tudnék most a legjobb feltételekkel túladni a a versenykocsin, a versenygumikon, a felszereléseken.......

De ez az utolsó gyorsasági végre bebizonyította, hogy megéri azt a sok áldozatot meghozni a Rallyért, és megéri folytatni...
Végre jó tempóban, jó ritmusban mentünk végig egy szakaszt és érzem, hogy ahogy gyűjtöm a versenykilómétereket a csuklómba ez csak javulni fog.

Most visszatért a lelkesedés ami még Eger után eltűnt, Tatabánya után pedig talán egy icipicit tért vissza.

Az őszi Borsodi versenyekre nagyon készülni fogunk, tervezek pár módosítást az itinerünkben a lendületből autózás érdekében, végre lesz jó gumink, a versenyautóra is tervezek pár újítást és ha a jó isten is megsegít minket, akkor végre úgy gurulhatunk be a beíróba Ózdon az első gyors után, hogy az időtáblára pillantva nem 40 mp.-el vagyunk a többiek mögött, hanem közel vagyunk hozzájuk és feladrenalinozva, izgatottan állhatunk oda a második szakaszhoz....
Az eredmény még úgysem számít, csak végre gyorsuljunk, gyorsuljunk..... ja és még gyorsuljunk is egy kicsit.....

Verjük meg önmagunkat......
Szombatra is jutott tennivaló bőven, bár a kisebb versenytávnak köszönhetően azért valamivel kevesebb, mint Egerben.Reggel öt órai ébresztő után indultunk Tatabányára. Első megállónk a tegnapi krónikában említett benzinkút volt, ahol Imi a versenyautót hagyta. Szerencsére a…..
Nem volt egyszerű, de végül sikeresen eljutottunk a célig! Szenvedtünk a gumikkal, volt egy kis technikai zűrzavar is - szerencsére csak annyi, hogy azért folyamatosan szolgáltasson némi izgalmat -, de mégiscsak eljutottunk Tatabánya központjába, a célba! Az már csak hab a…..
Már csak egy hét van az első versenyig - illetve annyi sincs. Innentől számolva egy hét múlva már jönnek az élménybeszámolók, serleg a vitrinben, kocsi pihen, mi is pihenünk, várjuk a következő versenykiírást. Vagy a serlegek valaki más vitrinében, mi pedig a…..
 Ezzel a bejegyzéssel két célom is van: egyrészt megismerkedem a blog.hu video-beágyazási funkcióját, másrést pedig megosztom egyik kedvenc témába vágó videómat:    Ennél tömörebben, lényegretörőbben nem tudnám összefoglalni, hogy miért is szeretem…..