Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Gróf Aranka

0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Azt azonban leszögezhetjük, ha a mentők hozzáállásán múlik, ma már nem lenne közöttünk. 19 óra 51-kor futott be hozzájuk az első hívás, 20 óra 16-kor a második és 20 óra 32-ig nem érkeztek meg egy életveszélyben lévő beteghez. Tisztelt Praxis blog és olvasók!   Pár hétvégével ezelőtt majdnem…..
Gróf Aranka 2016.09.01 21:36:42
@Boka1: Azért élő embert ne próbáljunk már meg újraéleszteni, az nem egészséges!
Értelemszerűen azt kell újraéleszteni, akinél keringés - és légzésleállás történt. Akinél pedig ez megtörténik, arra mondják azt, hogy meghalt.
Gróf Aranka 2016.09.02 09:02:04
@asztalosani: Na, most akkor mi is a probléma, kedves hozzászóló? :)
Tisztelt Praxis Blog ! Két hét elteltével most jutottam oda hogy leírjam, mi történt november 2-án hajnalban.Lányom 33 évesen első babáját várta, akkor a 34 hétben. 6 hete szigorúan feküdt már, mert már a 12 hetes terhességi UH-on hátul mélyen, majd a későbbi UH-okon elöl…..
Gróf Aranka 2010.11.22 09:55:05
Érdekelne a többi olvasó tapasztalata is arról, amit Gábor írt, valóban általános szokás az a mentőautók és egyéb kék villogós járművek sofőrjeinél, hogy szarnak a KRESZ-re, mert úgysem bünteti meg őket senki? Ma reggel ½ 8 kor a Nagykőrösi úton haladtam az M5…..
Gróf Aranka 2010.01.29 08:51:46
"Másik tanulság az, hogy a mentősofőrök (NEM MINDEGYIK) bátran visszaélnek a társadalmi támogatottságukkal és azzal, hogy a rendőrök soha nem büntetik meg őket (BETYÁR BECSÜLET) , így aztán nyugodtan száguldozhatnak következmények nélkül."

Nem olvastam végig az kommenteket, így előfordulhat, hogy a poszt fent idézett részére valaki már reagált. Ha nem , akkor most én megtenném:

Az Országos Mentőszolgálat dolgozói - legyen az orvos, mentőtiszt, ápoló, vagy gépkocsivezető - nem élveznek társadalmi támogatottságot. A közterületen szolgálatot teljesítő rendőr valóban nem bünteti meg a mentőgépkocsi vezetőjét, ellenben a szabálysértési előadóval, aki gyorshajtás esetén szó nélkül kinyomja a 30-60e ft-os bírságot. És a bírság, illetve a felelősségrevonás nem marad el egy közlekedési baleset esetében sem, ugyanis a gépkocsivezető csak akkor nem lehet hibás, ha éppen otthon van és alszik. Minden más esetben vagy a mentőgépkocsi-vezetőt 100%-ban vagy a balesetben részes másik féllel 50%-50%-ban megosztva hozzák ki felelősnek. Ennek értelmében mind a hatóság, mind a mentőszolgálat elmarasztalja a dolgozót. A kiszabott bírság mellett a casco biztosítás önrészének közel felét a gépkocsivezető fizeti meg.
Ja, béren kívüli juttatás nem jár nekik, az eddig kapott havi 4000(!) ft-os étkezési utalványt is megvonták tőlük. A beígért munkaruhát a kivonuló dolgozók többsége még nem kapta meg, így sokan saját pénzből vásárolnak munkaruhát ( többi negítvumot nem említeném, mert nem tartozik a blog témájához) Na, ennyit a társadalmi támogatottságról...
Gróf Aranka 2010.01.29 15:34:51
@newtehen: A hozzászólásomból sikerült elolvasnod/megértened az utolsó sorokat, mely nem a blog témájába vágó, és amit ezt jeleztem is ott. Különös csavar az is, hogy sem a posztot, sem az arra reagáló Agócs Gábor cégvezető sorait nem tudtad értelmezni.

A posztoló először a DELTA "mentőszolgálat" gépkocsivezetőjének viselkedését sérelmezte, majd később általánosítva írt a mentőgépkocsi-vezetőkről.

"Érdekes módon megjegyezném, hogy ezen a problémán pont az a személy tudna (és lenne kötelessége) segíteni, aki álszent módon ezt a problémát pajzsként maga elé tartva reflektált az esetre az említett cégtől..."

Magam az Országos Mentőszolgálat gépkocsivezetőiről írtam, a reflektáló ember pedig a DELTA szolgálat embere, ennek értelmében pont semmi köze at OMSZ-os gépkocsivezetőkhöz. Így nem tud azokon segíteni...