Regisztráció Blogot indítok
Adatok
saba

0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség Kaszálunk és védünk? 2010.10.08 06:49:15
Egymilliárd forint. Az objektív felelősség elvének bevezetése óta közigazgatási bírságokból ekkora bevételhez jut a rendőrség – havonta. Vélemények az azonos című írásunkról...
saba 2010.10.08 19:57:11
A kommentek jó részét végig olvasva mellőzni kellene az egymás piszkálását, mert nem ez a fontos. Előljáróban: több, mint 30 éve vezetek, gyakorlatilag minden nap úton vagyok, a szabályokat többnyire betartom, a sebességkorlátozást is, ha nem eszement. Saját hibás balesetem soha nem volt, más hibájából is csak egyszer, az sem járt sérüléssel. Tapasztalatom szerint a rendőröket a közlekedésbiztonság a legkevésbé sem érdekli, csak a lenyúlás. Ha lehet saját zsebre, ha nem, akkor a hivatalosba. A statisztikáik nagyrészt hazugságok, bármilyen balesetnél simán írják be a gyorshajtást, mint okot, a páciens meg nem tudja, hogy miket irkálnak, mert nem látja. Soha nem tesznek különbséget a relatív és az abszolút gyorshajtás között, mert akkor nem tudnák megetetni a hülye politikusokkal, hogy még több pénzbehajtó eszköz kell. A legritkább, amikor tényleg balesetveszélyes helyen mérnek, legtöbbször akkor és ott, ahol a legbiztonságosabb a közlekedés (pl. négysávos úton), mert ott lehet jól elbújni. Az úton hagyott, régen aktualitását vesztő korlátozó táblák miatt a kinthagyókat kellene büntetni, de ők az autóst büntetik. Többször az ő kérésükre tesznek ki az útkezelők táblákat jól bujható helyekre. Persze az egyes településeken ész nélkül száguldozó, nem egyszer belőtt-berúgott pubikákat (rendőr, polgármester, helyi potentát fia, no meg a haverok)soha nem büntetik, ha balesetet okoznak, rögtön az áldozatra kenik. Egyszer egy komoly vizsgálat történhetne már abban az irányban is, hogy a rendőrök mennyiben felelősek a baleseti statisztikáért. És hogy ne gondoljon senki eszement rendőrellenesnek, ismerek(tem) valóban nagyon lelkiismeretes rendőrt is, aki komolyan vette a feladatát, nem is vitte semmire, a többiek hülyének nézték és magára maradt. Egyszer egy külföldi vendégem - mikor épp az Alföldön autóztunk - megkérdezte, hogy nálunk talán van valami közlekedést gátló hivatal, mert ennyi korlátozó táblát életében nem látott. Később megállapította, hogy itt nem lehet közlekedni, legfeljebb biciklivel. Itt mindenért az autós a bűnös, mintha közellenség lenne a rengeteg adóbefizetésével. Szóval nem szolgálunk, nem védünk, csak lenyúlunk. Ez a magyar rendőrség, legalábbis a közlekedési részlege.
saba 2010.10.08 20:33:44
@kubana: Úgy gondolom, nem mindenki bunkó ezen a poszton. A kint felejtett, meg indokolatlanul kirakott táblák sokkal gyakoribbak, mint hinnéd, nem tudsz menni 20 km-t, hogy ne találkoznál vele. Ha olyan helyen jársz, ahol ez nem jellemző, akkor szerencséd van. De csak szerencséd! Kíváncsi lennék, hogy mit teszel, ha találsz egy harmincas táblát, oka semmi, feloldó tábla nincs és 20 km-t kellene harminccal menni. Mert az Alföldön (ahol van "szerencsém" sokat járni) ez egyáltalán nem ritka. Mások életével meg sokkal gyakrabban játszik a menet közben telefonáló, sok "ismeretlen okból áttért a menetirány szerinti baloldalra" baleset fő oka, csak ezzel egyáltalán nem foglalkozik a rendőrség. Ennek felderítéséért ugyanis dolgozni kellene, nem az út szélén feküdni a meleg kocsiban. Pedig igazából a legsúlyosabb balesetek nem kis részét éppen ezek okozzák.
 Mint sok blogger, akik az elmúlt napok eseményeinek legszörnyűbb jelenségét tollhegyükre tűzték, én is utálom a nyugdíjasokat. Egyszerűen hányingerem van az egész korrupt, inaktív, mi több ingyenélő bandától, akik a ledolgozott élet, befizetett nyugdíjjárulék, és…..