Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Kontrád

0 bejegyzést írt és 8 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A két nagy párt hirtelen belehúzott a kampányba. Alig aludtunk párat, amióta kihirdette a köztársasági elnökünk a választások időpontját, és máris benne ülünk egy furcsa kampány közepén.Az MSZP mint az őrült teleszórta az országot olyan óriásplakátokkal, amik egy-egy…..
Onlinemarketing blog Szavazz rám! 2010.01.21 18:51:58
Most, hogy megindultak a pártok a neten és a közösségi média jelenlétüket is fokozzák, érdemes azon elgondolkozni, mi értelme ennek az egésznek.Egy párt ugye azért hirdeti magát, hogy rá szavazzunk. Ehhez több dolog szerencsés együttállása kell:találkozzak a párt…..
Kontrád 2010.01.23 10:58:01
@Ódor Richárd: Igen, én is így látom. A minőség nem fontos. Hogy miért nem? Talán nincs rá igény, ha a mennyiség is elég, akkor minek plusz energiát beletenni?

Vagy lehet az is, hogy akár hittel dolgozik valaki, akár fizetve, megcsinálná ő a jót. De ott vannak a megrendelők, akik nem értenek hozzá, de nagyobb a szavuk.

Emlékszel, talán 4 éve volt fidesz plakát - nagy fejek homloknál vágva, mellnél egy kitűző, ott elvágva. Nekem nagyon bántotta a szemem, de el tudom képzelni a logikát: a vágás legyen a lehető legszűkebb, de látszódjon a szeme és a kitűző a mellén. Ennyi, igen ennyire képes.

Vagy azt is el tudom képzelni, hogy a rokoni kapcsolat vagy a párthűség vagy más hasonló szempont fontosabb mint a szakmai hozzáértés. Akkor meg ez a maximum, amit ki tud hozni magából. A megrendelő meg nem kérdőjelezi meg.
Kontrád 2010.01.23 11:17:28
@Ódor Richárd: miért nincsenek nekünk hőseink? Nem hiszem, hogy ne lenne aki hittel teszi a dolgát.
Kontrád 2010.01.25 09:19:06
@Mária: Milyen igazad van!
Csak itt a fontosabb szavakat nem a nagyobb méret, hanem az élénkebb szín jelzi.
Vagyis a plakát címkefelhős olvasatában az ITT AZ IDŐ és a VÁLTOZÁS fontosabbak mint a körülötte lévő pozitív kifejezések?

A szürke, semleges szín használata az élénk színekkel szemben annak is ezt az érzést sugallja szerintem, aki sosem látott címkefelhőt.
Ismerős kérdés? Kéne valami aktivitás, mit adjunk ki? Meg kéne kicsit mozgatni a nevünket, de nincs pénz, adjunk ki sajtóközleményt. De mi legyen benne?Megmondjam?Semmi! A nagy büdös nulla! Ha ez a kérdés felmerül, akkor nem kell sajtóközlemény. Ne akarjunk érdekes híreket…..
Kontrád 2010.01.21 21:25:10
@Konrad: nem feltétlen lusták, de kevesen vannak, nem tellik rá. Nincs szerkesztő, olvasószerkesztő, lektor, mittudomén, csak egy ember, aki megbízik abban, hogy a kiadott közlemény fontos a cégnek, biztos van benne valami érdekes, biztos átolvasták, hát felteszi. Elolvasni...? Már nem biztos...

A kedvenc részem a sajtóanyagokban az "Azonnal közölhető". Aki ilyet ír bele, az nem ma kezdte. :)

Nagyon hasznos infókat lehet ám találni néha ilyen sajtóanyagokat tartalmazó e-mailek címzett sorában. Egy csomó emailcímet, ahová elküldték rajtam kívül. :)