Regisztráció Blogot indítok
Adatok
wolfcsaba

0 bejegyzést írt és 46 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Úgy járt körbe a kulcsa a szerkesztőségben, mint egy jóféle rakéta egy züllött kerti partin. Felszabadultan, lelkendezve szállt ki belőle mindenki, nehezen engedve el a kormányt: ez aztán az igazi hot hatch, élményautó a javából, nem lehet vele nem betyárkodni, milyen jó, hogy…..
wolfcsaba 2012.09.15 23:29:15
@hofi601: Egy vonatbaleset után simán előfordulhat, hogy a kopott fékbetét akár több méterre is eláll a féktárcsától.
wolfcsaba 2012.09.16 01:04:28
@Kiflitzsömlével: Éééés bumm a fejbe...
wolfcsaba 2012.09.16 01:22:17
@Kiflitzsömlével: A helyesírásom az interneten található dokumentumok számának növekedésével korrelál. Ilyen iramban haladva nyugdíjas koromra (haha) teljesen írástudatlan leszek. És most megnyomom százszor Ctrl+C, Ctrl+V:
kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz kartergáz.
Na, aki számára nem volt eddig nyilvánvaló, hogy az 53 éves Madonna a jövő héten megjelenő vadonatúj, MDNA című nagylemezén továbbra is diszkódívaként, szexistennőként, finomabb pillanataiban pedig egyszerűen csak egy őrülten dögös csajként értelmezi önmagát, annak a…..
A minap Brendel Mátyás, a Piroslapok blog szerzője írt egy nagyon tanulságos és érdekes cikket. Van ugyan néhány megállapítás az írásában amivel tudnék vitatkozni, de ezek viszonylagos apróságok, nem befolyásolják a cikk alapvető üzenetét. Azt, hogy az ellenzéki tüntetések…..
wolfcsaba 2012.03.14 11:20:07
@Mizar: Oké, legyen 50 milla, velem lehet alkudni :) Vagy legyen az, hogy ingatlanadó 30 milla fölött, de SZJA-ból leírható. Mert szerintem túl sokan tartanak fenn drága villákat minimálbérből. És akkor lehet drasztikusabb is a mértéke. Mondjuk min. 1% Ha valakinek van egy 50 millás ingatlanja, annak csak van bruttó 500 a fizetése, az SZJA-ja is kábé 1 milla/év, leírja belőle, örül. Ha meg minimálbérből tartja fenn a palotát, akkor köhögje csak ki még azt az ingatlanadót is szépen a minimálbérből.
wolfcsaba 2012.03.14 11:34:03
@Cartman (ex Cartman): Mondok neked konkrét példát:
Viktor kitalálta, hogy vegyenek az emberek lakást maguknak. 40% önerő + hitel megoldással. Ötlet jó. Megvalósítás nem jó, mert sokan vettek második, harmadik lakást így, pénzt csináltak vele. Első lakásvásárláshoz kellett volna ez.
De aztán jött az MSZP, és vegyen lakást mindenki, vegyetek lakást fészekrakó programban, 0% önerővel, ha köztisztviselő vagy, vegyél lakás 0% önerővel, nincs kereseted elég? Baszunk rá, vegyél lakást 0% önerővel, mindenki vegyen fel frankhitelt, mert kurvára megéri. Mert a szegények is vehessenek már lakást, ne csak azok, akiknek van 40% önerejük. Az önerő hülyeség.
Na így lett egy alapvetően jó ötlet rosszul megvalósítva a Fidesz által, aztán pedig az MSZP által totálisan elkúrva.
Na tényleg alszok.
wolfcsaba 2012.03.14 16:40:39
@sterimar: Azért 30 vagy 50 millió, mert egy olyan értékű ingatlannál feltételezhető, hogy minimálbérből nem tartható fenn. Ezért is tenném az SZJA-ból leírhatóvá az ingatlanadót. Így azokat nem érinti, akik rendes jövedelemmel be vannak jelentve. 30 milla alatt meg nem érdemes foglalkozni a dologgal, kevés sikeres adócsaló lakik másfél szobás panelban. De amúgy meg számolják ki ezt közgazdászok, meg akinek ez a szakmája. De kéne ingatlanadó, viszont igazságos módon, hogy ne adózott pénzből fenntartott ingatlant adóztassanak.
Vagy egyszerűen csak ki kéne sétálni pár apeh ellenőrnek a nagy értékű ingatlanokhoz, és megkérdezni, hogy ez miből van. Aztán ha a semmiből, akkor mennyi is az ára? X milla? Akkor X * 0,2 Ft-ot lesz szíves befizetni 30 napon belül, majd pedig évente X * 0,02 Ft-ot.

@luciferko: Értettem, amit írtál. Igen, majdnem fele ennyi is lehetne az üzemanyag. De tudod mit? Én igazából örülök a drágulásnak. Lehet a városban normálisan közlekedni. Akinek nem futja benzinre, adja el a kocsit. Az autó egy luxustermék, van alternatívája. Én megtehetem, hogy autót tartok, és mert sokkal több lett a nettóm a benzinárat is leszarom. Akik 2008ban sokallták a benzinárat, azok már akkor sem tudtak tankolni, részletre vették erejükön, lehetőségükön felül a kocsit. Én is megtehettem volna, hogy berohanok 4 éve egy autószalonba, és veszek egy új kocsit részletre, de nem tettem, mert semmi sem garantálja, hogy holnap is lesz munkám, ez nem a Kádár rendszer.
Ja, hogy melyik politikus mit beszél ellenzékből... ugyanmár! A Mesterházi ingyenessé akarta tenni a BKV-t!!! És még csak nem is volt akkor ellenzékben, csak választások jöttek. Mekkorát röhögtem akkor ezen!
Évente több mint 2500 gyalogost ütnek el Magyarországon, pedig az EU szerint kevesebbet kellene. A balesetek kétharmadát az autósok okozzák. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
wolfcsaba 2012.02.20 18:03:53
@Iza Béla: Oké, legyen neked igazad, legyen 4 méter, oké? Mi fog a 3 métertől változni? Ha 3 méter széles lesz az út, akkor majd hirtelen eszébe jut az embereknek, hogy "hé, nahát, ez egy három méterre szűkített kereszteződés, akkor itt most elsőbbséget kell adni"? Van ilyen a KRESZben? Tehát mi változna abban a helyzetben, amit vázoltam? Csak mert konkrétan van, hogy a sarkon parkol egy kisteher, és le van szűkítve az út három méterre, ezt garantálom neked, de mégsem hallok nagy fékcsikorgásokat emiatt.
Egyáltalán mi a f@sz köze van a 3 méterre szűkített útnak a jobbkéz-szabály nem ismeréséhez?!
A szűkítés a zebra rövidebbé tételére való, b@zmeg! Itt NINCS zebra. Itt a járdán gázolják el az embereket az összecsattant, járdára sodródó törött autók, nem pedig a nem létező zebrán, amit szűkíteni akarsz. Így már érthető? Remélem nem úthálózat-tervezéssel foglalkozol.
wolfcsaba 2012.02.21 06:57:07
@Iza Béla: 1. Még mindig nem nézted meg a kérdéses utcasarkot sehol, csak általánosságban okoskodsz.
2. Itt nem érne semmit az utcaszűkítés, mert NEM a kanyarodó autók gázolnak gyalogosokat, hanem a két utcából egyszerre nagy sebességgel érkező, és járdára felcsúszó autók. Mivel a ház faláig csúsznak, teljesen lényegtelen, hogy a csúszást úttesten, vagy járdán teszik meg.
3. Egy sarokkal feljebb van ilyen sávszűkítés, és még stop tábla is (Csanády-Visegrádi), valamivel ritkábban van baleset, de ugyanúgy felcsúsznak a járdára, be a CBA-ba. Ugyanakkor a kereszteződés megemelése, vagy a fekvőrendőr jobban lelassítja az autókat a stop táblánál, nincs nagy sebességű ütközés, aminek a vége a járdán gázolás.
4. Következő alkalommal kérlek akkor válaszolj, ha megnézted az utcasarkot, és elolvastad, és értelmezted az írásaim. Ha nem megy az olvasás/értelmezés, inkább ne válaszolj.
wolfcsaba 2012.02.21 15:44:31
@Iza Béla: A Kresz G - Radnóti sarkot is ismered? Ott van egy iskola, azért csinálták meg a kereszteződés szintemelését, és a szűkítést, meg is van azóta az összes oszlop a járda mentén. De szerintem elsősorban a szintemelés miatt van ez. Van a Visegrádin feljebb ilyen szintemelés, szűkítés nélkül, ott sincsenek balesetek, maximum apró koccanások, gyalogosokat meg nem ütnek el 20-ra lelassító kocsik, vagy ha igen, nem halnak bele. A belvárosban a fő utak kivételével minden kereszteződésbe raknék valamilyen forgalomlassító megoldást, és 30-ra maximalizálnám a sebességhatárt. Ez ugyanolyan lakóövezet itt, mint mondjuk Kispesten a Wekerle telep.
A másik kedvenc állatfajom, a tuningkipufogós motorosok/autósok, akik itt a két sarok közötti 85 méteren húzatják ki a járművet tiltásig, a házak között jó az akusztika. Az itt lakók megsüketülnek. Szerintem idén nyáron veszek egy tubus purhabot, és elcsendesítem ezeket. Legalábbis azokat, akik itt laknak, és attól érzik nagyobb fiúnak magukat, hogy rángatják a gázt a ház előtt.
A múltkor a Vaterán egy egészen új E85 elektronikára leltem. A képek alapján kisszériás magyar gyártmány és hihetetlenül olcsó. A Vatera szabályzata szerint az eladó kiléte titkos de nem tartott sokáig, hogy kinyomozzam ki lehet. Még aznap jött levelemre a válasz, tényleg jó…..
wolfcsaba 2010.01.22 17:37:42
@laceko:
Én ma feladtam postán, visszaküldöm. Arra tippelek, hogy a testelés a készüléken belül nem jó. De gondolom lehet még ezer más dolog is. Persze, a poti nekem is jó, szépen 0-5V közt szabályoz a tekergetésre. Feladtam. Jól kötöttem be, minden kábelt átnéztem, és csak azért is rángat vele a kocsi. Remélem megnézi majd, és ha tényleg a készülékkel van valami hiba, akkor vagy kapok egy másikat, vagy visszautalja az árát. Jobbat nem tudok.
Az meg érthető, ha nem ér rá, gondolom nem ez a főprofilja, úgy meg ez egyáltalán nem csoda. Én se érnék rá munka mellett ezzel foglalkozni részleteiben.