Regisztráció Blogot indítok
Adatok
L G

0 bejegyzést írt és 6 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Ha néhány alapkérdésre tudja a választ, sokkal közelebb kerülhet a dilemma feloldásához. Mai közélet-cikkünk kommentposztja...
L G 2014.08.19 11:21:02
@srank: :-) hálistennek nem, tündér a lány. Az igazság az, hogy belegondoltam, hogy régi vágyam egy kis örömautózás és egy erősebb kocsi, úgyhogy egy kicsit magamra is gondoltam. Abban igazad van, hogy abba a csapdába beleestem, hogy többet költöttem, mint terveztem, de nem nepper beszélt rá. Neten nézegettem és csak márkakereskedés érdekelt, a legalsó és legfelső 10%-ot kisöpörtem ár szempontjából és úgy nézegettem. Aztán elmentünk sok helyre kipróbálni és a legnormálisabbak az egyi das auto használtrészen voltak, akkor eldöntöttük, hogy tőlük fogunk venni, így egy vidéki vw kereskedésben vettük meg a kocsit. Így próbáltuk minimalizálni a kockázatot. Anyagilag meg vagyok olyan szerencsés helyzetben, hogy mindkettőt kp meg tudtam volna oldani, de mivel olyan cégnél dolgozom, hogy a hitel ára szinte ingyen van, így hitelt vettem fel annak ellenére, hogy kp ki tudtam fizetni. Kb annyiba kerül a hitel, mint a hosszú állampapír fix hozama, így nem érte meg igazán kp-t beletenni. Hosszú távon majd meglátjuk. De nekem a kocsi inkább érzelmi kérdés, úgyhogy a matek csak az egyik része a döntésnek. És természetesen az asszony használja, hiszen neki vettük. Én néha elmegyek kanyarvadászatra, és isteni élmény... :-)
L G 2014.08.19 11:27:51
@kisp113: jogos, de jobban bele kéne menni. Én egy 1,4 tsi 160 le highline kocsit vettem. Tehát dízel-benzin mellett a felszereltség is játszott. Úgy meg bonyolódik a képlet, ha látsz valami neked igazán tetszőt, valami nagyon jót, akkor rá tudsz kattanni és nem csak a matek játszik. Pl öcsém csak matek szerint vett hibás 10 éves dízel kocsit. Megcsinálta, 2-3 év múlva eladja annyiért, amennyiért megvette. Ez is egy verzió, de én ennyire nem mernék belemenni... Csak matek szerint neki van igaza...
L G 2014.08.19 23:04:57
@XXL: gyári, igazi TSI, tehát kompresszor és turbo is van benne, 1,4-es 160 LE, ahogy kijött a gyárból. Nem ért hozzá senki. Végig márkaszervízben polírozva... Párom levitte 7 L ig a fogyasztást, igaz vegyes használatban. Ami fura volt, hogy erősebb használatnál kevésbé ugrott fel a fogyasztás, mint a másik egyszerűbb 1,4 tsi motornál. 8-8,5-es átlag jött ki 160-170-es pályánál, illetve amikor egész nap nyüstöltem kanyar + hegyekben lényegében csak gyorsítva, akkor is ez jött ki. Mintha nem akarna feljebb menni :-) De még nem telt el elég idő, úgyhogy egyelőre tetszik, később fog kiderülni, hogy én voltam-e az a madár, aki 5 év után 120 e km -el tsi-t vett, vagy mégis műxik a downsizing. Nagyon bízom benne, hogy a német mérnökök vágják, hogy mit kell csinálni.
Az NKS Bamakóba megy update 2010.01.18 21:08:11
regebben akartam meg ezt kuldeni, de csak most sikerul: Megérkeztünk. Itt figyelünk a kikötőben. Vajon miért mi ülünk csak karosszékben és isszuk kényelmesen a hideg sört? :) Épp próbálok videot feltölteni, meglátjuk mi lesz belőle... Lassan el kéne baktatni a jegyekért meg…..