Regisztráció Blogot indítok
Adatok
AndrejTheHunter

0 bejegyzést írt és 19 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Kicsi lett a Micra. Amikor vettem, ingázásra egyedülálló szülőként, egy-két gyerek szállítására ideális választás volt. 850 kilós testét szépen viszi az 1,3 literes benzinmotorja. Magyar papírokkal nem is kaptam volna ennyire jól felszerelt példányt, klímával, légzsákkal,…..
AndrejTheHunter 2015.07.11 22:02:14
@ps3peter: Tavaly én is már majdnem beleugrottam egy Multipla-ba és egy EV2 Ulyssébe is. Végül én is Grandist vettem és azóta sem bántam meg - igaz pár százezret nekem is hozzá kellett raknom az eredetileg szánt 1-1.2m körüli összeghez.
Válság? Hol itt a válság? Tíz hozzánk érkezett levél közül háromban ez a kérdés szerepel: első autómat venném, milyet szabad? Nos, nekihasaltunk a témának, árkategóriánként összeállítottunk egy-egy csokrot. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Ez nem összeesküvés-elmélet, ezek tények, amelyek gazdasági alapúak. 2050-ben csodákat látunk majd az autóbontókban. Mai cikkünk blogposztja...
AndrejTheHunter 2011.09.20 08:23:59
@citrix: Szerintem Magyarország egy külön világ :-).. Nem azért lepukkant a sok öreg autó, mert öreg, hanem mert nincs pénze (és/vagy épp igénye) rá a tulajdonosának. Kérdés, hogy jobb lenne-e gazdaságilag, ha ráerőltetnénk erre a fizetésképtelen keresletre ismét 0%-al az új Suzukikat, ami aztán leszippantja a fizetésének a felét. A suzuki jól járna, a magyar gazdaság nem biztos.

Ez az új autós lufi itthon már kidurrant a piacon, de én valószínűnek tartom, hogy nyugaton is ki fog előbb utóbb. Magam is közéjük tartozom, de egyre több embert látok aki lecseréli régire az autóját. Pl egy hónapja egy osztrák üzleti partnerünk a pár éves Chevrolet Nubira-ját egy W124-es mercire, mert túl szervizigényes és megbízhatatlan volt. De tudnék rá több példát is mondani..
AndrejTheHunter 2011.09.20 08:27:49
@Shadowbull:

Hát igen, hivatalosan minimális, nem hivatalosan "Hans kolléga - azért jó lenne ha az a 200e nem 400e lenne.." - Persze ehhez sokszor nem is kell mérnöki tudás, hanem csupán egy kis valószínűségszámítás. Mivel egyre több az elektromos alkatrész, ezért egyre nagyobb az esélye, hogy valami elromoljon. ;-)
AndrejTheHunter 2011.09.20 08:33:35
@no_holy_shit:

Az országot járja ügynökként és amúgy nem keres rosszul. Széthajtós autónak vette, de azt nem gondolta, hogy ilyen hamar szét is hajtja..

Amúgy például meglepődtem, hogy kislányom a jellemzően új Passatokkal járó középkorú körzeti orvosa talán tavaly lecserélte egy gyönyörű állapotú MB W124 coupé-ra az új autóját és azóta is azzal jár. Vajon mi vehette rá :-)?
Annyi érdekes autó van a világon - az élet pedig túl rövid ahhoz, hogy leragadjunk egynél." - ismeretlen kínai filozófus gondolata a XIII. sz. közepéről. Nem, nem a Mercikről lesz szó, nem is a motorjaimról. A Panda most a sztár, ezennel utoljára talán. Öreg kicsi Fiatom egy…..
AndrejTheHunter 2010.10.31 21:27:42
@a márk: Thanx - egyébként én is szomorúan nézem, hogy a nyolcvanas évek kackaautói milyen mértékben hullanak ki az autóállományból ,mert annyira nem idősek, hogy OT-re legyen érdemes gyúrni velük, annyira meg nem fiatalok, hogy felvegyék a versenyt a mai cseppdizájnos autókkal. A kocka unok szinte teljesen eltűntek már az uno turbo kivételével. Pandából még sok van, mert sokáig is gyártották és igénytelen/strapabíró kiképzése miatt.. sokan igáslónak használják amig teljesen szét nem rohad - tisztelet a kivételnek.

Egy A112-est is újítgatok és meg lehet nézni az autobianchi.hu-n, hogy azokból milyen sok regisztrált autó van fent, mig az Y10-ből csupán kettő az enyémmel együtt és az indexen pár hónapja indított Y10 topicba sem talált oda még egyetlen tulaj sem. Pedig a kockadizájnnak megvannak az előnyei is. Pl - a helykínálat. 192centisen egy fábiába alig tudom magam belegyömöszölni, amig pl az Y10-ben "szinte távcsővel kell nézni" a műszerfalat és nem verem bele a lábam.

Ráadásul nincs az a klausztofóbiás érzésem, mint pl egy 607-es peugeotban. hogy annyira rám hajlik az oldalüveg, hogy hiába van hely középen két karra is elegendő méretű kartámasz, mégis szinte akkorának érzem a teret, mint egy 206-osban.
AndrejTheHunter 2010.11.01 16:46:01
@yeti: Tudomásom szerint azt nem ő vette meg, hanem valaki más :-)
AndrejTheHunter 2010.11.01 16:48:12
@Myko: Igen - emléxem természetesen, az olasz youngtimer/veterán topicban futottunk össze. Remélem, hogy egyszer még ti is belefuttok egy ilyen projektbe ;-)!!
Belsőség Hozzám beszélsz? 2010.01.18 07:21:00
Megnézik, megmosolyogják és ujjal mutogatnak rá. Nem értik, mi a jó benne, hiszen csak a hangja nagy, különben kicsi, bár öreg és aranyos. Aztán zöldre vált a lámpa, a kis szemétláda pedig feltépi az aszfaltot. A következő zöldnél aztán felemelt hüvelykujjal mutatják: okés…..
AndrejTheHunter 2010.01.18 22:58:23
@KuKori: Azt most meg nem mondom, hogy a 6-os Mazdákat japánban gyártják-e, de egy ismerősömnek bizony igen rohad az öt éves gépe és apám 6-os Mazdájánál is jelezte a szalon tavaly, hogy ha behozza a szalonba, akkor véletlenül egy ingyenes üregvédelmet a gyár áll (hogy ne kelljen az átrozsdásodás elleni garanciát érvényesítenem pár év múlva) Mi ez, ha nem égő?
AndrejTheHunter 2010.01.18 23:04:01
@AndrejTheHunter: és ha valakinek a japán motor túl típusidegen lenne :-) :

www.youtube.com/watch?v=KFNEE2LXO_k
AndrejTheHunter 2010.01.19 21:48:44
@kzolika: Egyet értek - ha megnézzük a a youtube a112-es vagy 127-es videóit, nem gyorsulási versenyek vannak rajta, hanem rally és szlalom. Ennek az autónak ez fekszik - nagyon alacsonyan van a súlypontja, jó a súlyelosztása, így gyönyörűen veszi a kanyarokat viszonylag nagy sebességgel. Nyilván nem tud minden autót lealázni a városban, egy M5-ös BMW meg egyben bekapja autópályán, de azért azt nézzük, hogy itt 25 éves autóról van szó, aminek az alapkonstrukciója megvan 40 éves is.

Ez a motor volt az Abarth cég egyik legsikeresebb konstrukciója és magából az autóból '69 és '85 között 1,2milliót gyártottak és eladtak. Tőlünk nyugatabbra igazi kultuszautónak számít széles körben is.