Regisztráció Blogot indítok
Adatok
wiiktore

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Ilyen beszélgetést utoljára 2002-ben láttunk. Akkoriban volt egy parlamenti párt, úgy hívták, hogy MIÉP. Amikor a pártelnököt, talán emlékeznek még Csurkának hívták, arról faggatták a választások éjszakáján, hogy na most akkor mi van és mi lesz (kiestek, na), akkor végig a…..
wiiktore 2007.06.13 23:18:29
respect for fecske
OFF de azért a visszapillantós-elzúgós inkább ilyesztő, mint veszélyes, szemből sokkal nagyobb a veszély, töredéke a reakcióra szánható idő. ez fizika...)
ha jól tévedek, Németországban a biztosítók nem fizetnek, ha úgy okozol kárt, hogy nem az ajánlott sebességhatáron belül mész.
www.sielok.hu/sebesseg.htm
EZ a közlekedési kultúra. amikor a paraszt oszt meg szoroz: euró-per-emberélet-szor-kockázat-plusz-leszarom-a köbön, és azt mondja magában: nehogymá ne kapjam meg a pénzem, mer 200zal lekoccolok egy barmot, aki nem ismeri a kreszt (vagy béna vagy agresszív vagy...) ilyen finoman és kimondatlanul kell beszámíthatatlanná nyilvánítani minket homoszapiENSZeket.
mér, mit gondoltok? nyugatra azért szép tiszták a közterek (már ahol), mert senki nem dob el szemetet? he-he! naivak vagytok! tahó mindenhol van: kicsit tahó, közepesen tahó, nagyon tahó. csak a kevésbé tahók gyorsabban szedik fel a nagyon tahók után a szemetet, mint hogy a közepesen tahó odaérne, aki már elgondolkodik a dolgon, és nem dob el szemetet. ez a tahótlanító szakkör a skandináv országokban dívik leginkább. iszonyat a különbség...
na de témánál maradva. eccerű ez, mint a kvantummechanika: minden nevelés kérdése. közlekedési kultúrát kell tanítani. magától az ember tahó marad. ja, és közben jól érzi magát:) a saját bőrén kell éreznie, hogy nem 100as, amit tesz.
bocs. egy másik példa: a Zusában vajon azért mennek lassan az emberek, mert belátták, kisebb a kockázat a balesetre? lószart, mama! egyszerűen 2 percen belül félreállítja a jard.
nálunk mi van ehelyett? még a trafikat is el lehet kerülni, mert van hozzá kütyüjük, ami ráadásul legális:)) a zsarukról meg ne is beszéljünk...
ON
200km/h-nál (kéretik összeadni a két sebességet. a töréstesztet is szorozzuk meg kettővel: betonfal ritkán száguldozik 130cal) a reakció nulla. nincs az az adrenalin! nézzétek csak vissza Kubica balesetét (tom, ég és Föld, de azér mégis). profi létére is milyen magatehetetlen volt egy békésen morfondírozó betonfallal szemben. OFF a következő futamon versenyezni akar:) ON
ON
nevelés, következetesség, ésszerűség persze Madách-féle falanszter nélkül.
nem maradhat nyugodt az ember (hanem agresszív lesz), mikor a taxis nem indexel (munkaköri kötelessége, oan, mintha én nem mennék be balesetvédelmi okításra), vagy a villamos (saját szememmel láttam) négy sávon átgázol a pirosban, azonnal kirúgnám, és szigorított jogsira küldeném, vagy a buszsofőr, mikor leszorít egy biciklist (ezt a párom látta) az útszegély mellett(!)
és akkor ott van minden második kocsiban a bézból ütő, gázfegyver, sokkoló, kinek-kinek szájíze szerint. hol élünk?
élünk?
vagy csak letudjuk a kötelezőt, aztán jöhet a halál, a desszert?