Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Chris30

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Jött egy rakás ajándékvásárlós élmény, az első Vari52-é, aki hiába rendelt még 17-én a Csodajátéktól, akik egy ideig hallgattak, majd azt állították, hogy ellopták a csomagot (tőlük? a Postán?), aztán soha többet nem jelentkeztek vissza, így elmúlt a karácsony. Ügyes…..
Chris30 2009.12.29 15:52:06
Tisztelt Uraim! (junior69, Takács Jenő vagy Benő)

A tegnapi nap folyamán, egy kedves törzsvásárlónk, tudtomra adta, hogy ezen a színvonalas fórumon, a webáruházunk „kés alá” került, egy elégedetlen vevőnk által! Természetesen ez karácsony után előfordul a kereskedelemben, hiszen ilyenkor sokkal feszültebbek az emberek és csalódottságukat olykor így vezetik le.

Valójában, azonban én nem erre szeretnék kitérni, hiszen a fenti hozzászólásokban ezt már megtették!
A fent említett 2 fórumozóhoz szeretnék intézni néhány hozzászólást!

Kedves Junior69!

Köszönöm, hogy a védelmünkre kelt és ezek szerint Ön elégedett volt a szolgáltatással, amit nyújtani tudtunk és tudni fogunk a jövőben is! Azonban szeretném megkérni, hogy egy picit kulturáltabb formátumban lépjen fel a védelmünkben, mert az úgy sokkal korrektebb és intelligensebb megoldás! Remélem a jövőben is minket választ és tőlünk vásárol majd! Köszönöm!

Tisztelt Takács úr!

Először is én nem tudom ön kicsoda, tehát a kedves barátom megszólítás itt nem helyén való! Nem cseresznyéztünk még egy tálból, ha emlékezetem nem csal! Másodszor nem tudom milyen Superman-i képességekkel áldotta meg a sors, de ez nem az én színvonalam, hogy EGY ILYEN helyre regisztrálgassak, pláne többször is és velős, konstruktív hozzászólásokat tegyek olyan dolgokhoz, amiről halvány sejtelmem sincs! Biztosíthatom, hogy nem én szóltam hozzá az eddigi kommentjeihez!

Igaza van abban, hogy ez egy nyilvános fórum, ahol a tapasztalatokat megoszthatják az emberek, sőt nyíltan bírálhatnak szolgáltatást, termékeket, üzleti magatartást illetve bármit, ami ezzel kapcsolatos!

Azonban ön egy picit túl messzire ment azzal, hogy egy nyilvános fórumon a személyes adataimmal vagdalkozik és nyilvánossá teszi azt! Itt a webáruházzal kapcsolatos kommenteknek van helye, nem pedig a személyes adatok fürkészésének! Én elhiszem, hogy önt ez boldoggá teszi, hogy egy számítógép előtt ülve, olyan dolgokhoz fűz hozzászólást amihez, effektíve semmi köze nincs, ahelyett, hogy szocializálódna, vagy a családjával, barátaival foglalkozna az ünnepek idején, ez szuverén joga, de az, hogy az adataimat nyilvánosságra hozza, az törvénysértés kategóriába tartozik! Itt azért megjegyezném, hogy amilyen könnyen Ön levadászta az én adataimat, ez Vica versa is így működik!

Akkor most én kérem, hogy ezt szüntesse meg, mert ennek jogi következményei lehetnek a jövőben! Foglalkozzon nyugodtan a webáruházzal, kommentelje ahogyan jól esik, de velem ne szórakozzon itt, ha megkérhetem!

Szeretnék még néhány szót szólni, mert ez a „népnyúzó maszek” titulus nem igazán volt szimpatikus, pláne úgy, ha jól sejtem halvány fogalma sincs a cégünk történetéről! Én nem tudom, ön mivel foglalkozik, nyilvánvalóan vérprofi abban, amit csinál és még életében nem hibázott, hiszen veszi a bátorságot és másokat nyíltan bírál és kritizál az általuk végzett tevékenység minőségéről. (Ezt csak ebből feltételezem) Akkor csak annyit szeretnék mondani, hogy december hónapban, több száz megrendelést teljesítettünk, több száz csomagot küldtünk az ország minden pontjára, napi 12-14 órákat dolgoztunk és még a készleten lévő, vagy még az utolsó pillanatban is beszerezhető termékeket is feladtuk, akár 22.-én, melyek meg is érkeztek a visszajelzések alapján! Ennyit a népnyúzó maszekról… Szerencsére nyugodtan alszom!:-)

Szóval remélem, befejezi ezt az adat fürkész tevékenységet és foglalkozik a nívós, a szolgáltatásokra és egyébre utaló hozzászólások megfogalmazásával!

Üdv.:
Katona Krisztián

Sajnos mindig lesznek elégedetlen vevők, pláne a karácsonyi szezonban, ahol mindig mindenki, sokkal feszültebb idegesebb, ő tőlük utólag is elnézést kérünk, de sajnos az ellátási lánc nem egy egységből, hanem jóval több komponensből áll! Próbálunk frissek, naprakészek, lenni, de több ezer termék esetében ez nem mindig lehetséges! Folyamatos fejlesztések új munkaerő felvétele és még megannyi terv van a jövőben, hogy ezek ne fordulhassanak elő! Még egyszer elnézést mindenkitől!
Sikerekben Gazdag Boldog Új Évet Kívánok!

Üdv.:
Katona Krisztián