Adatok
MusicmAD
10 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A fanok már régóta csinálnak magukból élő reklámoszlopot egy zenekar vagy album, esetleg rendezvény hivatalos(?) T-shirtjét viselve. Hovatartozást, identitást lehet vele kifejezni, szóval jó divattermék.Ennél azonban több is lehet benne vagy inkább rajta!A www.musictee.com honlap…..
A minap olvastam egy hazai megrendelésre készült tanulmányt a pénzügyi szolgáltatások felhasználásával kapcsolatos fogyasztói szokásokról, attitűdökről, migrációról… Szóval, hogy ki, mikor, hogyan és miért választ bankot. Találtam benne néhány érdekes adatot. Pl.:-…..
Sokasodnak a kiosk-dealek. Tabáni 3 trackes maxija után most a Bëlga albumát lehet párszáz forintos áron nyomtatott sajtótermékhez megvásárolni. Ez az üzleti modell legfeljebb a hazai fogyasztóknak lehet új, hiszen már a környező országokban (pl. Csehország, Románia) is évek…..
amusic - az Amadeus Music & Advertising blogja
MyCokeBand: crowd-management először itthon
2010.05.03 15:32:00
A közösségépítés és egy új üzletforma találkozott néhány éve a neten az első crowd-management site-ok létrejöttével. Azóta ez az üzleti modell a legkülönbözőbb iparágak kedvelt vállalkozási formájává lett. Van ilyen keretek közt létrejött söröző, étterem,…..
Ahogy melegszik a levegő, úgy jön el menetrendszerűen itthon is a music-driven (vagy annak titulált) kampányok ideje. Az idei szezon egyik első fecskéje az örökzöld Sport szelet.A Papírpárbaj névre hallgató promóciót egy az egyben a zene viszi el a hátán. Van egy adott, masszív…..
amusic - az Amadeus Music & Advertising blogja
Music Revolution: forradalom, de nem úgy...
2010.04.21 19:07:00
PR fogásnak nem ügyetlen úgy kommunikálni egy – gyakorlatilag – zenei stock szolgáltatást, mint ahogy ezt a Musicrevolution.com teszi. Zenészek és producerek egymásra találnak az internet határtalan lehetőségeinek világában. Rögtön formálódik is lelki szemeink előtt a…..
A kupongyűjtögetés szerelmeseinek – mert ilyenek is vannak – szól az ausztrál “The Smith’s Snackfood Company” kampánya idén júniusig. Doritos, Cheetos, Burger Rings zacskókhoz mellékelt kupon beváltásával 1 millió MP3 track közül választhat egyet…..
amusic - az Amadeus Music & Advertising blogja
Zenei produkció kampánya vagy már maga a produkció?
2010.03.28 12:29:00
Ezt a kérdést feszegeti a Nine Inch Nails Year Zero lemezének kampányával foglalkozó neoszkópos elemzés.A sokszoros díjnyertes kampány (2007) igazából nem is kampány, hanem már a szórakoztatás, tehát a termék (művészet?) része.Trent Reznor, a(z azóta megszűnt) Nine Inch Nails…..
amusic - az Amadeus Music & Advertising blogja
MM – a zene számít (Music matters)
2010.03.24 18:05:00
Ma (március 24-én) indult útjára Londonban az a kampány, mely a zene fontosságát hivatott kommunikálni. Az egykori CMO Management tag (Blur, Gorillaz) Niamh Byrne nevével fémjelzett aktivitás során a könnyűzene történetének meghatározó, különleges alakjain keresztül szeretnék…..
A tavalyi "Bacardi EP" után a Groove Armada a 2010-es új lemezénél (Black Light) is él az ingyenletöltés promóciós eszközével. És ezúttal is win-win szituban egy másik (területen működő) branddel.2009 elején a Bacardi Rum márka évek óta futó Bacardi B-Live…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Az általam vázolt példákban a zenét NEM árazzák külön! A banki csomag részeként kvázi alanyi jogon jár. És nem csak buli a pinceklubban (except Tiesto), hanem teljes katalógusból limitless download, nemzetközi szupersztárok koncertjei, merchandise, minden...