Regisztráció Blogot indítok
Adatok
MusicmAD

10 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A fanok már régóta csinálnak magukból élő reklámoszlopot egy zenekar vagy album, esetleg rendezvény hivatalos(?) T-shirtjét viselve. Hovatartozást, identitást lehet vele kifejezni, szóval jó divattermék.Ennél azonban több is lehet benne vagy inkább rajta!A www.musictee.com honlap…..
Sokasodnak a kiosk-dealek. Tabáni 3 trackes maxija után most a Bëlga albumát lehet párszáz forintos áron nyomtatott sajtótermékhez megvásárolni. Ez az üzleti modell legfeljebb a hazai fogyasztóknak lehet új, hiszen már a környező országokban (pl. Csehország, Románia) is évek…..
A közösségépítés és egy új üzletforma találkozott néhány éve a neten az első crowd-management site-ok létrejöttével. Azóta ez az üzleti modell a legkülönbözőbb iparágak kedvelt vállalkozási formájává lett. Van ilyen keretek közt létrejött söröző, étterem,…..
Ahogy melegszik a levegő, úgy jön el menetrendszerűen itthon is a music-driven (vagy annak titulált) kampányok ideje. Az idei szezon egyik első fecskéje az örökzöld Sport szelet.A Papírpárbaj névre hallgató promóciót egy az egyben a zene viszi el a hátán. Van egy adott, masszív…..
PR fogásnak nem ügyetlen úgy kommunikálni egy – gyakorlatilag – zenei stock szolgáltatást, mint ahogy ezt a Musicrevolution.com teszi. Zenészek és producerek egymásra találnak az internet határtalan lehetőségeinek világában. Rögtön formálódik is lelki szemeink előtt a…..
A kupongyűjtögetés szerelmeseinek – mert ilyenek is vannak – szól az ausztrál “The Smith’s Snackfood Company” kampánya idén júniusig. Doritos, Cheetos, Burger Rings zacskókhoz mellékelt kupon beváltásával 1 millió MP3 track közül választhat egyet…..
Ezt a kérdést feszegeti a Nine Inch Nails Year Zero lemezének kampányával foglalkozó neoszkópos elemzés.A sokszoros díjnyertes kampány (2007) igazából nem is kampány, hanem már a szórakoztatás, tehát a termék (művészet?) része.Trent Reznor, a(z azóta megszűnt) Nine Inch Nails…..
Ma (március 24-én) indult útjára Londonban az a kampány, mely a zene fontosságát hivatott kommunikálni. Az egykori CMO Management tag (Blur, Gorillaz) Niamh Byrne nevével fémjelzett aktivitás során a könnyűzene történetének meghatározó, különleges alakjain keresztül szeretnék…..
A tavalyi "Bacardi EP" után a Groove Armada a 2010-es új lemezénél (Black Light) is él az ingyenletöltés promóciós eszközével. És ezúttal is win-win szituban egy másik (területen működő) branddel.2009 elején a Bacardi Rum márka évek óta futó Bacardi B-Live…..