Regisztráció Blogot indítok
Adatok
mimo_0

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Esélyes, hogy kevesebb lesz a "bankmentő csomag" jövőre, szerencsétlenek kénytelenek minden egyes nemfizető ügyfelük torkára lépni egyesével, naponta olyan ötször. Legalábbis Mara szerint a nagymúltú angol HSBC bank gyakorlata ez. Illetve ott van még a speciális…..
mimo_0 2009.12.16 22:27:25
@sidol: ezt cáfolnám,mivel 7órától dolgozunk,szombaton pedig 8tól:) sok habzószájú csak hajtja a magáét...közbe a fele se igaz.
az,akivel telefonon beszélnek az adósok,egy banki alkalmazott akinek el kell végezni a feladatát.nem ő találja ki azt,hogy van késedelmi kamat illetve díj,nem ő találja ki,hogy reggel 7től este 9ig meló van,azt se hogy kit hány nap tartozás után hív,és a nap melyik órájában,mivel a rendszer automatikusan adja a hívásokat.
elég érdekes az,hogy egy bank ilyen hangnemet megengedhet magának egy behajtón keresztül. de ahhoz,hogy ebben itélkezzen bárki is,vissza kellene hallgatni a beszélgetést,mert én ezt elég nehezen tudom elképzelni...bár kitudja....az tuti,ha nálunk ilyen előfordulna,biztos,hogy lenne következménye.
egyébként meg első lépésként meg kellene tanulni használni a hitelkártyát,mert sajnos sokszor olyan emberek kezébe kerül,akiknek csak az lebeg a szemük előtt,hogy van x hitelkeretem amit elkölthetek és csókolom.persze mikor meg fizetni kell a minimum díjat,akkor meg anyáznak,hogy de miért ennyi...miért miért...
tudnék még írni,de nem teszem,mert fölösleges.az adósok soha nem fogják megérteni azt,hogy a behajtó a munkáját végzi,és nem magánemberként beszél a tartozókkal.mindenki elhiheti,hogy mi is együttérzünk azokkal akik rossz helyzetben vannak,mert ugyanugy van hitelünk,minket is hívnak,de ez a munka nem arról szól,hogy mindenki gondját baját 5-10percig hallgassuk és érzelmeket vigyünk bele.el kell határolódni,mert másképp nem megy.ez van sajnos.nem egy hálás feladat,de ez nem azt jelenti,hogy a behajtók szivtelen tahó szemét emberek.
ha valakinek problémája van a banki szolgáltatással,akkor tessék panaszt tenni.és nem a behajtóval kell üvöltözni,mert attól semmi nem fog megváltozni.