Regisztráció Blogot indítok
Adatok
OrgazMan

1 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
És mondja azt bárki, hogy a marketing unalmas, száraz szakma. Ettől nem csupán a szem nem marad szárazon :)Az sem mindegy, hogy a marketing folyamán mit viselsz. A jól megválasztott öltözék - esetleg vetkőzék - már önmagában fél siker.  ..
Nem volt elég a vulkán, a Wizz Air négy órát buszoztatta feleslegesen a Charleroiból Budapestre igyekvő utasait. HZS nem érti, mi sem nagyon, hogy bizonytalan információkra alapozva hogy lehet 300 embert 220 kilométert utaztatni. Sztori alant: Az eset masfél hete tortént ugyan, de…..
OrgazMan 2010.04.26 13:01:20
sziasztok :) én is "majdnem" beszívtam a wizzairrel, ugyanis küldtek egy levelet, hogy a TGM-BUD repcsit törlik (ápr. 21 és 22-i járat törlés). Erre adtak ott 3 linket. Egyik linken lehetett panaszt bejelenteni, ami MEGEGYEZIK azzal a papirossal, amit a reptéren kaphatsz.
Íme a link:
book.wizzair.com/useful_information/claims/Default.asp?slid=clear&language=HU&

Erre egész hamar válaszoltak is, azt írták 3-7 napon belül visszautalják az összeget. De még előtte megkérdezték, hogy csak az odaútra kérem az összeget, vagy az oda-vissza útra. :) Írtam, hogy a kellemetlenségek miatt az egész útra. Erre válaszképpen írták, hogy megvizsgálták az ügyet és küldjem a bankszámlaszámomat. Átküldtem. Elnézést kértek a kellemetlenségért. Majd 1 nappal később írtak, hogy megvizsgálták megint és "nem törölték az oda utat, ezért Ön nem jogosult a pénzre" :D Ügyfélszolgálatos emberekkel leveleztem le a dolgot :D Másnap írtam nekik megint, hogy mivel levélben azt írták törlik a járatot, ezért lemondtam az utazásomat (munkám miatt). A jegyem árát utalják vissza. Erre megint kaptam levelet, hogy az XXXXX fogalási kód alatt lévő jegy árát 3-7 napon belül utalják, kérik türelmemet. :D MI AZ IGAZSÁG? :D