Regisztráció Blogot indítok
Adatok
bynmsk

0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Nem nagy könyv, talán, ha kiadja az A5-ös méretet - nem Audiban, papírban. Viszont 426 oldalas, szűkszavú töménysége miatt pedig irgalmatlan mennyiségű információ elfért benne.   Akinek Audikról kell írnia, aki sokat vitázik mindenféle mercedesesekkel, lexusosokkal,…..
bynmsk 2009.12.12 13:09:18
Karesz szerint a vákkumos fékrásegítő neve: devander
belsoseg.blog.hu/2009/07/22/bazeg_reloaded

A név a feltaláló nevéből ered:
www.bosch.hu/sajto/presstext.phtml?id=127
www.bosch.hu/sajto/presstext.phtml?id=99
Találmány pedig az Audi elődjében a Auto Union által gyártott autóban volt először széria fleszereltség (!?)
bynmsk 2009.12.12 13:16:32
@bynmsk:
pontosabban:

"Megszülethettek olyan csodák, mint a 375-ös típus, amelyet két Solex karburátorral táplált, duplán felülvezérelt, 3,9 literes, 80 lóerős sornyolc gyorsított, légfék lassított. Ez a széria több módosítással 1939-ig húzta, és megítélésben nagyjából egy szinten állt a szintén úri huncutságnak tartott Maybachokkal. Közben megjelent a V12-es motor is a 670-esben, ami szinkronizált váltóval és Lockheed-Dewandre fékrendszerrel készült (sokan nyilván hallották már a "devander" szót régi autószerelőktől, hát innen jön, és a fékszervót jelenti) – ez már egyenesen a Maybach Zeppelin babérjaira tört. Ekkor azonban a Horch is más kezében volt.

Ismét Horch, már az Audi élén
1932-ben a szálak ismét összeértek, mert a gazdasági válság sújtotta Horch cég beolvadt az Auto-Unionba, méghozzá August Horch Audijával együtt.
"
Vagyis a Horch-ban volt széria felszereltség, ami beolvadt az Auto Unionba 1932-ben.