Regisztráció Blogot indítok
Adatok
dóm

0 bejegyzést írt és 24 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
  Nem hittem a szememnek, amikor megnyitottam a linket. Starsky és Hutch 74-es Ford Torinója, a David Hasselhoff vigyorgó arcával elhíresült Pontiac Trans-Am, minden idők talán legszebb Aston Martinja – James Bond DB5-öse, Marty McFly DeLoreanje, és mindez egy kupacban?…..
Belsőség Autót vettem 2011.01.22 08:00:00
És itt akár véget is érhetne mai posztunk, ahogyan véget is fog, ezzel a két szóval, valamikor, több ezer karakterrel később. Valójában - ha egy szerencsésebb, kevésbé korrupt és gazdagabb, saját tulajdonukkal jobban törődő emberekkel teli országban játszódik a történet -…..
dóm 2011.01.22 10:00:23
Autopeti

Vajon miért nem látsz ráncfelvarrás utáni 166-ost? Mert ember nem volt, aki ezt újonnan kifizette bevállalva az értékvesztést. Nem csak JC otthonára igaz ez, hanem olaszo.-gon kívül bárhová. Olyan ez, mintha vett volna egy vel satist. Gyönyörű kocsi, eszméleti belsővel(véleményem szerint), de kéne a kutyának és itt nem csak a megbízhatóságra gondolok. Az én leganzám újonnan(99-ben) 5 és 6 millió!! Ft körül mozgott. Csoda, hogy van a hahu-n 25, vagy 30 db eladó egyáltalán.

OMMM

Neked külön gratula az autó miatt. Régi álmom egy gyönyörű állapotú 124-es púpos, de valahogy mindig elvettem a saját kedvemet a vásárlástól. Persze ész érveket hoztam fel ellene ( panel elé minek, + a sok tirpák nem az autó értékét, hanem a nevét nézi, szilveszterkor menekülni kell a környékről is, a két kisgyerkőcöm szépen leamortizálná a belét és hasonlók), de a szívem akkor is a 124-es Mercedesé. Te megvalósítottad a saját álmod, már ha lehet így mondani és ezért irigyellek nem is kicsit. Ha szívás is lesz a dologból, a javítási és egyéb költségek miatt, hát tojd le és gondolj az első közös kilométerekre. Felvidulsz, mint én a kiskunlacházi reptéren nyúzott kormányőr gyakorló Mercedes volánjánál ülve. Majd körbeért a gambám a fejemen az örömtől. Mikor előtted a csillag, mint valami célgömb, lehúzod D-be, majd eltűnik a jobb láb a padlóban és kiemeli komótosan az orrát, letérdel, fújtat, halk morajjal megindul és kezdődhet a csirkézés kb 110-120-al.....jobb, mint a szex. Más a sztori, de az öröm hasonló lehet.
sok sikert és még több örömteli km-t kívánok Neked őszintén...do vi denija(lehet, h nem helyesen írtam)
Korábbi írásunkban a manapság annyira népszerű közvetlen befecskendezéses dízelmotorok szoftveres tuningjáról írtunk. Aki belekezd a tuningolásba, ritkán áll meg ennyinél, és nem is jó, ha itt hagyja abba. Elmondjuk miért, a koromszűrő maszkot tegye fel az olvasó. Vélemények…..
dóm 2011.01.11 07:55:54
Nem újonnan vásárolt autókra gondoltam, mint ahogy a cikkben is III-as, IV-es golfok láthatók, illetve a vw család egyéb termékei. Világos, hogy egy bmw használtan is drágább, mint ezek, egyszerűen csak a példa kedvéért hoztam fel. Máshogy is mondhatom, 1-3 éves golf, jetta, passat stb. stb. mondjuk egy 4-6 éves bmw, mercedes mellé úgy, hogy a tuning ára még nincs benne az előző árában. Így már valószínű, hogy az ár kiegyenlítődik, a tartósságról pedig nem hinném, hogy beszélni kellene. A cikk legutolsó mondata választ adott erre, legalábbis számomra. Elméletileg létezik tökéletes motortuning, de ki a túró költi egy tuningra mondjuk az autója vételárának felét, vagy kétharmadát. Kolegám szerelő srác és bele van bolondulva a pd motorokba. Nagyon ért hozzá, ez tény, de a saját agyig húzott IV-es golf kombiját idővel bedobta egy kereskedésbe, mert ugye a kettős tömegű behalt. Visszabutította az autót, majd kitették 1.7 millióra és ő lett a kereskedés új "sztárja". Addig persze alázott mindenkit, az esp lámpa világított neki még harmadikban is, mikor gyorsított. Eszméleti kis gép volt, a lényeg viszont, hogy egy kintről mezei kombinak kinéző kocsiról senki nem gondolta, hogy bealázza az a6-ost és társait(nem az a6 1.9 tdi-t).
Erről viszont egy szó sem hangzott el. Kész a motortuning, vérprofi cuccok, számolás, tesztelés, tökéletesítés(na ezekre ki a túrónak van pénze, még egy komoly tuningcég is pite egy autógyár ember- és pénzanyagához képest, szerintem), de hopp, van egy kis gont. Hogy a túróba vigyük le a kapott erőt az útra a változatlan hajtáslánccal?
Szép dolog a tuning, az optikai, főleg ami ízléses is, gyönyörű autók születhetnek. De van árnyoldala is és pusztán erre szerettem volna kitérni.
Csak a véleményemet írtam le, én nem nyűglődnék ennyi problémahalmazzal, hanem vennék egy nagyobb motorral szerelt autót. Elvégre ezért kínál egy gyártó többet is egy adott modellhez. De csakis akkor, ha megvan rá a pénz. Addig a tuning is csak álom, a jó tuning meg egy papírra leírt, kiszámolt, elvi síkon létező valami.
Gondoltak-e arra, hogy újra elmúlt egy évtized? Ráadásul nem csak az autóiparban, hanem a Totalcar életében is. Nézzük, mit adott az elmúlt 3653 nap nekünk és a világnak. Belterj, móka, könnyek és kacagás. Lehet hátradőlni, kemény lesz. Vélemények az azonos című…..
Belsőség Na, ki a király!? 2010.10.20 09:22:00
– Meg foglak ölni! – Ültem már olyan versenyautóban, amiben nem volt ülés. – Ez rosszabb lesz! Vélemények az azonos című írásunkról...
dóm 2010.10.20 10:49:43
Le a kalappal a srác előtt. Tengermély tisztelet, miegymás. Szomorú látni pénztelen kishazánkban a hasonló próbálkozásokat, elkalódó tehetségeket.
De.
A tegnapi nissanos cikkhez egy valamiben passzol a sztori. Írták többen a végén a különböző tuningcsomagokat a gt r-hez. Persze, fel lehet húzni vagy 1000 lóerőig ezeket a kocsikat, indulni lehet gyorsulási versenyeken, pillanatnyi "sztárokká" lehet válni, bevágódni a csajok előtt, stb stb. Hasonló pl. a Bugatti veyron esete is. Megcsinálta a veyront a VW, erre mindenki meg akarja dönteni a 408 km/h-s rekordot. Itt kezdődik a gond szerintem és ehhez kapcsolódik a gt r-es cikk is.
Le lehet nyomni a Bugattit(ami szerintem a világ egyik, ha nem a legnagyobb csodája), persze, hogy le lehet. Nézzük meg a próbálkozókat. Agyonhúzott, lecsupaszított, szétbuherált szörnyek mind. Ettől egy kicsit izzadságszagú a dolog, mert a veyron csuklóból rázza ki a 408 km/h-t(elméleti a dolog, mint a tpo gear műsorban remekül bemutatta Jeams May)a maga 2 tonnájával, összkerékhajtással, klímával, bőrrel, felsz@pó cicussal a jobb egyben. A hungaroringi gyorsulásin volt egy kispolák. Szénné tuningolt PD motorral, ahol a beállítási időszakban egy gázfröccs volt egy turbó!!!,csupasz kasznival(mint ez a civic is), agyonverte a Porschékat, Ferrarikat stb. Ott kint akkor ő volt a király. Viszont a srác tréleren ment vissza pestre, a "lealázottak" viszont kenhették volna 250-280 körül az M3-on befelé a gépeket, ha akarják. Itt a lényeg. HA AKARJÁK. Mert az autójuk tudja és nem csak lámpától lámpáig.
A nissan gt r egy jó kocsi. Lehet vele ökörködni, csapatni, majd 10-15 év múlva ilyen csótányként pompázni 862 ezer lóerősen a 400 méter rajtjánál.
A porschéval, veyronnal és társaikkal pedig meg lehet JELENNI. BÁRHOL!!!
Belsőség Kaszálunk és védünk? 2010.10.08 06:49:15
Egymilliárd forint. Az objektív felelősség elvének bevezetése óta közigazgatási bírságokból ekkora bevételhez jut a rendőrség – havonta. Vélemények az azonos című írásunkról...
Mozgalmas időszak közepén van a szerkesztőség.  Egyesek az irodában éjszakáznak, alszanak, mások otthon sem. Gőzerővel dolgozunk, hogy az olvasónak is legalább olyan öröm legyen a szülinapi zsúrunk, mint nekünk. Nem félünk feladatokat felvállalni, egy-egy jó, vagy annak…..
dóm 2010.04.09 19:53:00
Hali
Ha jól látom 3 darab ezres a veterános cucc. Mindenki döntse el, hogy ez sok, vagy kevés. Ahhoz képest, hogy állítólag a Bende szerint 30-40 ezerrel nőtt az oldal látogatottsága, mondjuk találtok 2 ezer "madarat", akiknek a lerágott csont is új. Az 6 guriga!!! Komolyan mondom, megnéztem és elolvastam az összes cikket a ponton merciről, esküszöm kib...tul TETSZIK. Őszinte örömöt kívánok a tulajnak, megnéztem a mobile.de oldalon is több darabot, tényleg jó az ára is és az állapota is kitűnő, persze a színjózan finnt leszámítva. KIMI the best. A legnagyobb arcok a finnek. De visszatérve egy dolog azért böki a csőrömet. Csikós úr eléggé izgatott volt az út előtt, ment a matek ezerrel, végül kisakkozta a tutit, megválik több régi kacattól (persze nem azok...), kiböjtölik valahogy és ezt jó volt olvasni. Többekben felcsillant valami reménysugár, hogy olvasva az út során készült írásokat egy kicsit mindenkié ez a csodálatos autó. Sokan írták kommentjeikben, hogy mikor lesz könyv belőle. Ezek tényleg valódi hozzászólók lehettek (mert kb 1 perc újként regisztrálni)? Ha igen, nos, meghalgattatott, yeaaahhh. Csak ma, csak nektek, óriási akció keretében csak 3 rongy!!! A hülyének is megéri, nem hogy NEKTEK!!! Most akkor mi a bánat van? Ok, tudom, a reklám stb stb stb, már persze ha belekeverik...miért ne tennék, de valami nem stimmel. Így nem hogy nem kell eladni semmit, még hús is lesz hússal.
Lehet, hogy túl magyar vagyok és nem ilyen indíttatásból készült a cucc, de ezt már olyan sokan eljátszották.
azért tényleg szép autó
Az adott márka PR-gépezetének ugyanis kutya kötelessége és jól felfogott üzleti érdeke azonnal reagálni minden – a konkurencia felől érkező negatív – impulzusra. A világ két nagyon erős és komoly prémium-gyártója közül pedig egyik sem engedhet a…..
dóm 2010.01.28 11:11:57
Szép napot.

Jó a cikk, legalább nem merül feledésbe néhány fontos tényező e két gyártó múltjából. Mikor a luxust és a kényelmet úgy ismerték, hogy Mercedes, akkor jött egy feltörekvő bajor gárda, a Bmw. Ők egy kicsit máshogy értelmezték a dolgot, mire megszületett egy sportos, vezetőcentrikus!!! limuzin. Emlékezzünk csak a cápa 7-esre. Kamillázhattak egy kicsit stuttgartban, mikor kijöttek vele a bajorok. Akkor még ők voltak az ajtóban, jelezvén, hogy nekünk is kell egy szelet abból a tortából. Lehetőleg egy nagy szelet. De ezt maguktól érték el, ami szerintem a lényeg.
Dolgozott anno a Vw-nél egy fickó, bizonyos Ferdinand Piech( szerintem egy zseni ), aki egy brilliáns megoldást alkalmazott. Csináljunk lego autót. Szó szerint húgyból és szarból előállított egy sereg vw-t és audit. Mert akkor még ugye tényleg csak egy feltupírozott vw volt még ez a márka. Hol volt még a skoda és a seat bekebelezése. Csak egy példa: hajtottam rs octaviát egy jó ideig(csak a fényhíd lassította egy kicsit), remek autó, brutális futóművel és motorral. Igen ám, de ezt a cuccot megtaláljuk az aktuális a4-ben is, mint a4 1.8t. És véleményem szerint itt a baj. Mind a két kocsi jó ( az a4 és az rs), de senki ne várja el, hogy ezt a maszlagot megesszük. Mert így már a presztizs egy 0, egy zéró. Ha jól emlékszem az autó magazin egy 1992-es tesztjére, ahol egy audi 80-ast mutattak be, ezt a bátor kijelentést tették: az audi 10 éven belül felzárkózik a prémiumkategóriához. Aha.....majd, ha cig.gyerekek potyognak.....persze.
Erre ma hol tartunk? Nincs az a top gear, vagy 5 gear műsor, ahol a tesztben szereplő kocsik közt ne az audi jönne ki győztesként. A fura a dologban az, hogy tutira quattro az audi és mindig szutykos, esős, trutymázas időben van a teszt. BIZTOS VÉLETLENÜL!!! Az első próba pedig a gyorsulás. Hű, ez milyen jó, ez hogy tapad stb. stb pisáljuk le a lábunk szárát.
A Bmw közvetetten ugyan, de rá bírta venni a Mercedest a változásra. Egy idő után belátták, hogy csigás kormánnyal és limbó hintó szerű rugózással nem lehet megfogni a Bmw-t. Változtattak és bejött. Ma már nem csak az Amg Mercik tudnak kanyarodni. Jó néhány kormányőr sofőr elmondta, hogy mikor selejtezték a W 124-es és W 140-es Merciket ( vajon kiknek az érdekéből----győr....) az audik (a6 és a8 egyaránt) egyszerűen nem tudnak kanyarodni, csak tolják az orrukat. Már az E30-as Bmw-ben is hátra volt tolva a sorhat, hogy legyen valami terhelés hátul, később az akksi is hátra került. Egy audiban hol csücsül a motor? Igen, vagy az első tengelyen, vagy előtte.
Egy hétig lehetne még folytatni, de minek. Kinek a pap.....
az audi nem jó kocsi, ennyi
Fázik? Kabátja alá fúj a jeges téli szél? Ne hagyja, csapjon le a meleg, pihe-puha XXL méretű mackófelsőre. Melyik volt a Totalbike eddigi leghosszabb cikke?(Az ajándékot a Totalbike szerkesztősége ajánlotta föl.)..
dóm 2009.12.12 09:17:52
A Porsche-cuccok sosem gagyik, ezt érdemes figyelembe vennie, mikor gondolkodik azon, hogy kell-e önnek egy L-es méretű Porsche Supercup póló és béjzbósapka. És a kérdés? Itt van, alul. Mely országban kereshető nyilvánosan rendszám alapján a tulajdonos személye? Ebben az…..
dóm 2009.12.12 09:01:24
Egy darab, régi emblémás Audi-kulcstartó keresi a gazdáját. Varrott bőr, nehéz, krómozott karika, súly a bőr végén, kiválóan passzol, mondjuk egy 303-as modell kulcsához.   A kérdés:Melyik Audié a dicsőség, hogy a világon elsőként használtak benne 100 százalékosan a…..
dóm 2009.12.12 08:48:08