Regisztráció Blogot indítok
Adatok
VargaBa

0 bejegyzést írt és 11 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség A tekerés vége? 2011.07.05 16:20:00
Ma kipattant hírünk azért nem kis büszkeséggel tölt el bennünket, hiszen mindenfelé ezt kommunikáltuk, szakmai fórumokon egyértelműen állást foglaltunk és hangot is adtunk véleményünknek. Tárgyaltunk politikusokkal, importőrökkel, döngettünk zárt és nyitott kapukat. Úgy…..
Belsőség A magyar Formula-csapat 2011.01.05 15:00:00
Irgalmatlanul bánom és szégyellem, hogy a tavalyi év folyamán (rajtam kívülálló okok miatt) nem sikerült leszerveznem a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem versenycsapatával egy videós riportot. Dávid, a csapatkapitány hozott képbe, szépen bele is ástam magam. Aztán…..
VargaBa 2011.01.05 23:35:44
@Totti001: Értem.

Az még nagyon izgatna, hogy a vázat milyen fémből készítettétek??
VargaBa 2011.01.06 00:19:11
@baird: Értem, köszönöm a válaszokat:)

Kötelező falvastagság alatt gondolom egy minimum határra gondolsz, ami érthető is.
Aluminium ötvözet nem megengedett? Pár kilót talán jelentene az is. Nézegettem a face-es képeket és látom előszeretettel használtok karbont, de itt a vázon azért egy jóféle alu ötvözet még könnyíthetne kicsit.

Félreértés ne essék, én csak egy lelkes érdeklődő vagyok, nem kötözködni akarok, csak érdekel, hogy mit miért és miért nem:)
VargaBa 2011.01.06 09:20:27
@baird: Bennem csak azért merült fel az aluminium használata, mert kerékpározok, és a jóval egyszerűbb és kevesebb anyagból készülő kerékpár vázak esetén egy jó cromo és egy jó alu váz között több mint fél kiló különbség is lehet, esetetekben ez tényleg kilókban mérhető, és az előző hsz-ekben olvastam, hogy könnyebb motort terveztek bele rakni és állításod szerint így lesz 220 kiló körül a gép. Namármost a hegesztés az hegesztés (aluötvözetből is van olyan, amit gyárilag nem hőkezelnek hegesztés után) plusz illeszteni kéne a kötelezően acélból készült elemeket, ez az illesztés annyival több plusz idő lenne?
Persze ez csak kérdezősködés, ennyi idő alatt és ennyi más dolog mellett ez is elismerésre méltó, főleg, hogy ilyen eredményeket értek el vele :)

@:lebowski71
""Yamaha R6-motor hajtja, mely jelenleg 84-89 lóerős."
Az a lóerő nem kW véletlenül? forrás: en.wikipedia.org/wiki/Yamaha_YZF-R6"

Föntebb írták, hogy kötelező folytást alkalmazni :)
Belsőség Rendszámot a bringára! 2010.08.11 10:45:54
Miből derül, hogy kié a szajré? Meg ki jött nekem? És ki fog kártalanítani? Ki ütötte el a babakocsis feleségemet? Hát a rendszám! Vélemények az azonos című írásunkról...
A szövetség távlati céljai között említette, hogy emelkedjen 15 százalékra a kerékpárosok aránya, amihez egyebek mellett szemléletváltoztatásra van szükség, ehhez pedig a kerékpározást népszerűsíteni kell. A "kerékpárosbarát úthálózat" kialakításához…..
VargaBa 2010.02.06 18:24:12
@arthur877: Erre csak annyit tudok mondani, hogy ha a város az autósoké a falu meg a bringásoké, akkor ne tedd ki a 4 kereked a városból, mert még a végén letöröm a tükröd meg kiszúrom a kereked!! Már elnézést, de pont az ilyen bunkók miatt igenis kell fejleszteni a kerékpárosok javára is!! A kerékpáros is ember, ő is közlekedik! Azért mert az autó nagyobb, nem kéne azt gondolni, hogy automatikusan elsőbbsége van ha meg nincs akkor majd csinál magának. Én rengeteget kerékpározok és két fajta autós létezik.
A normális: aki nem akar elütni még akkor is ha nekem van elsőbbségem(igenis van, olvassátok csak el a kresz szabályokat...).
És a bunkó: Na az leszorít, elüt, a seggedbe megy(bedig igencsak gyorsabban tudok vészfékezni, mint ő és persze elütne ha ilyen lenne) és persze anyázik, a kreszt meg nem ismeri, a jogsiját is piacon vette kb.
Álljanak már hozzá a biciklisek az autósokhoz úgy ahogy kéne... Legyen már annyi ezer km kerékpárút amennyi tőlünk nyugatabbra van az országokban, és akkor nem lesz ez a viszály. Szlovákiában miért tudja megvárni az autós amíg lehúzódok??? ott nem dudál rám. Itthon ha előzöm a társam akkor ledudál és mellém is jön...
Bunkó a kerékpáros?? Az hát, csak védi magát, a túlélésre játszunk!
Igenis jó dolog, ha építik azokat a kerékpár utakat! Az autósok is nyugton lesznek, meg a biciklisek is. Csak építsenek olyat mint külföldön(ott 1,5 m széles egy kerékpáros sáv) Addig ne hasonlítsunk az USA-hoz :)

Írja ezt egy olyan ember, aki mindkét oldal nehézségeit látja...
VargaBa 2010.02.06 20:03:35
@SpeedFreak: Nem mondtam én, hogy mindennel egyet értek, amit odafönt a sofőrrel közlekedő nagyokosok kitalálnak. Én is hülyeségnek tartom, hogy szembe menjen akárki is a forgalommal(egyirányú utcában). Nem is teszem. Van egy un közlekedési kultúra, ami MO-n az utakon levő emberek feléből egyszerűen hiányzik. Szomorú de ez van. Mellesleg: Ha én a 21es főúton akarok menni kerékpárral és azon a szakaszon tábla nem tiltja, viszont 60as sebességkorlátozás van, akkor ne ordítson már le a kocsiból félig kihajolt női sofőr, hogy mit keresek én az úton, mé nem meek a kerékpár úton. Hogy miért?? Mert a kerékpárútnak csúfolt 50 centi széles aszfaltcsíkot alkalmatlannak tartom a közlekedésre, ahol sétálnak, robogóznak, meg kutyát szaratnak. Ha a rendőr elfogadta az indokom, akkor más ne kössön már belém. Nap mint nap több ilyen esettel találkozok és engem az ilyenek zavarnak. Igen! Én is átmeek a piroson, nem lenne szabad, de csak akkor teszem, ha biztos vagyok benne, hogy nem csinálok ezzel baleset veszélyes helyzetet. Jaa, persze, hogy vannak vakegér biciklisek... Utálja is őket az ember, én is, pedig kerékpáros vagyok. Azt meg végképp utálom, mikor részeg Pistabácsi megy haza a kocsmából és azzal hasonlítják össze az éppen edzését végző profi(vagy félprofi) kerékpárost. Nevetségesnek tartom a sebességkorlátozást is... Ha fizikában jártas lenne egy kicsit is valaki odafönt, akkor tudná, hogy minél gyorsabban forog a kerék, annál stabilabb a kerékpár(aki nem hiszi próbálja ki!)

Nem mondom én, hogy hülye autós, vagy hülye biciklis, ugyanis nem lehet, nem is kell általánosítani. Mindkettőből van ilyen is, olyan is... Akik meg odafönt eldöntik, hogy milyen szabályok legyenek, azok bekaphatják, már elnézést.