Regisztráció Blogot indítok
Adatok
mmaria

0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
"Családias a légkör, barátságos és szakszerû a kiszolgálás" - írja a MediLine biodiszkont üzletház weboldala. A családiasságba azonban - a kétgyermekes Homár szerint némi joggal, a de a kereskedelemben mégis kissé szokatlan módon - nem értik bele a gyerekeket és a…..
mmaria 2009.12.08 11:03:27
@kispista2:
Kedves Kispista!
Ez egy blog, ahová igyekeztem gyorsan válaszolni. Így helyesírási hibát ugyan nem vétettem, de ütöttem mellé, valóban. Ez még az internetes lapoknál is gyakori, mivel nincs korrektor, mint az írott médiában. A többi hozzászólás helyesírásával nyilván elégedett vagy. Mind egy minimum kisdoktori színvonalú.
Csók
mmaria 2009.12.08 12:18:18
@kispista2:
A honlapot (sem) én írtam.... Nálam hozzáértőbbek.

A HR nem PR. Tudod.

Kedves beírók!

Itt a hr-es picsa, most magánemberként…..(Tudjátok: Csurka írói munkássága…)
Szóval, miután itt mindenki roppant művelt, baromian jó helyesíró, álljon itt egy kis gyűjtemény. A kritikusoktól. Belőletek.
Az én „központozási” hibáim ellenpontozására.

Bloodscalp-tól: „felellőséget”–sic! No meg a „rádöl” (ami azt jelenti, hogy nem másra öl, hanem rám… nyilván)

olimami: „…és tilos? mert többször láttam, ez működik nálatok. mert ebből a…” (A magyar mondatok nem nagybetűvel kezdődnek?)

Manna42-től (talán a legszebb!): „észerű”

@kispista2
„Látod hogy én is minden huszadik kommentet küldöm el hiba nélkül. :D Pedig ez még alá is húzza néhol.” (központozási hiba – a látod után vessző kéne. Bizony.)

Gratulálok!
Én, aki egyedül szerepeltem itt névvel.
MM
mmaria 2009.12.08 10:06:36
@lina.hb:
A Mediline Üzletház HR vezetője vagyok.
Szeretném tisztába tenni ezt félreértést, megmagyarázni ezt a - csupán LÁTSZÓLAGOS - diszkriminációt, melyet, az Egyenlő Bánásmód Hatóság 2009. július 2-án kelt, e témában hozott határozata is alátámaszt. (E határozat a portán megtalálható, bármelyik reklamáló kismama, vagy más vevőnk elolvashatja)

Üzletünk nagykereskedés.
Ezen jellegéből fogva elsődleges üzleti célunk a kereskedők kiszolgálása, áruval való ellátása. Így a nem kereskedő – úgynevezett diszkont vásárlókat – csak korlátozottan, bizonyos feltételek betartása esetén engedünk be üzletünkbe.

Ezek a feltételek a bejáratnál, jól látható helyen, egy csaknem 2x2 méteres táblán, nagy betűkkel vannak kiírva. (És úgy gondoljuk, reméltük, hogy vásárlóink a vásárlás megkezdése előtt elolvassák.)
Ennek első pontja, hogy: Üzletünkben 10 évnél fiatalabb gyermekek nem tartózkodhatnak.
Nálunk ez nyilvánvalóan ésszerű, és megindokolható korlátozás, hiszen üzletünk a 10 év alatti gyermekek számára FOKOZOTTAN BALESETVESZÉLYES.
Nálunk nem is dolgoznak eladók, akiknek a vevőre figyelés volna a legfőbb dolga, üzletterünkben árufeltöltő és áruösszekészítő munkatársak serénykednek a nyitvatartási idő teljes tartama alatt, felsorolhatatlanul sok gyermekekre balesetveszélyes tevékenységet folytatva. Mindezek miatt, nem csupán magunkat, de az Önök gyermekeit is védjük korlátozó szabályainkkal.
Ugyanis nem minden korlátozás diszkrimináció.
Számomra egyébként, magánemberként megérthetetlen, hogy egyes nálunk vásároló diszkont, (nem kereskedő) vásárlónk, nem érti meg, hogy nagykereskedésben vásárolni nem állampolgári jog.
A már említett táblán, bejáratunknál, melyen a vásárlási feltételeket kifüggesztettük, az utolsó pont pedig ez:
„Amennyiben a felsorolt üzleti szabályokat nem áll módjában betartani, úgy a következő közeli kiskereskedések állnak rendelkezésére vásárlásához.” – és itt felsorolunk 3 hozzánk igen közel eső, ilyen termékeket forgalmazó nyílt árusítású kiskereskedést. Itt mindenki megveheti, a neki szükséges terméket.
Ennél többet, azt gondoljuk, nem tudunk tenni.

Üdvüzlettel,
Molnár Mária