Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Bar-Lev

0 bejegyzést írt és 111 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Tovább folytatódik a Magyar Oktatási Intézettel kapcsolatos eszmecsre. Dzsúúúsz lesz, azt megígérhetem.Sziasztok.Azért írok egy mailt, mert már majdnem egy éve a Magyar OktatásiIntézetnél dolgozok, és szeretnék helyretenni pár dolgot, melybe azálláskereső kisasszonyok és urak…..
Bar-Lev 2010.05.04 17:17:14
@Cufika:

Csak visszanéztem ide, erre csak úgy megy az aprítás... :((

Alapvetően egy oldalon vagyunk, de ezt helyesbíteném:

"...Mindenkinek van véleménye, nektek is ,nekem is..."

- Amikor valaki nyilvánvaló, vagy köztudott marhaságokat ír le, az nem vélemény, hanem marhaság.

Itt pl. amikor valaki olyat mer leírni, hogy márpedig a moi NEM házalós cég, és minden a legnagyobb rendben megy a házuk táján, munkajogi szempontból is, az nem VÉLEMÉNY, hanem BAROMSÁG.

"...sokan lenézik őket - a moi - t, mert felszámolás alatt állnak,..."

- Nem ezért nézik le őket sokan.

Hanem mert többnyire az emberi figyelmetlenséget kihasználva indítanak megtévsztő kampányokat, és adnak el olyasmiket, amire amúgy a kutyának nem volna szüksége.

És mert rendszeresen átverik a saját dolgozóikat is, mert házalásra, gyakorlatilag koldulásra késztetnek fiatalokat, akiknek gőzük nincs, mit kezdhetnének magukkal.

És mert gyakran idióta, elmekórtani eset szintű "csapatépítő játékokat" kényszerítenek a dolgozóikra, amitől aztán azok kb. az óvodásnakérezhetik magukat.

Stb... olvasd vissza a hosszabb, leíró kommenteket.

"...évek óta működnek, valahogy csak jól csinálják..."

- A mondat első feléből nem következik a második, hacsak a sorozatos szabálysértéseket, súlyos munkajogsértéseket, és a tisztességtelen piaci magatartást nem nevezzük "jónak".

(ilyen erővel azt is mondhatnánk, hogy XY vállalkozó- bűnöző valamit bizos jól csinál, hiszen palotája van, meg nagy cége, mégis minimálbérrel van bejelentve... na ne...)

"...Van aki irigy rájuk..."

- Én, és egy ismerősöm egy időben elég jóféle háttérkutatást végeztünk a moi- vel kapcsolatban. Például, jó sok emberrel leveleztünk, bszélgettünk erről a bandáról, olyanokkal, akik "dolgoztak" ott. De egy nem akadt köztük, ami irigykedett volna.

A méla undor inkább jellemző volt.

És ez igaz a többi tarhálós- házalós - átverős - "direktmarketinges" - sikerorientáltfiatalosvilághírűtudjaatökömmilyen - bandára is.

A többi OK.
Bar-Lev 2010.05.19 15:10:02
Ej, a mindenit, ez tényleg ugyanaz...

A szegedi cím egyezik, nem kérdés. A debreceni esetében nem találtam címet a Marketing One Kft- hez, de ez alapján egyértelműen beazonosítható, miről van szó:

www.profession.hu/hu/allas/342027

Főleg, ha a megadott e- mail címet nézzük (magyaroktatas5@profession.hu).

De a hirdetésben szereplő tipikus idióta szövegezés is árulkodó.

Most akkor mi van, ezek mgint csődbe mentek, és újra nevet váltanak?

?!?
Nyerj Asus netbookot a Munkahelyi terror blog nyereményjátékával. Csatlakozz  facebook oldalunkhoz  és automatikusan részt veszel a sorsoláson.   A részletekért kattints ide       Sziasztok! Én is és sales,-marketing…..
Bar-Lev 2010.03.29 09:16:39
@a_tom:

"...a MOI sztorik... az összes bőrt lenyúztuk róla..."

- Úgy tűnik, mégsem.

Ez a "kimegyek a mosdóba, és meghozom a ... "döntést"..." (A MIT?????), na, szóval ez bizony új.

Ez eddig a legalantasabb agyhalál, mág a moi szinthez képest is.

Bizonyítja, hogy mindig van lejjebb, így igenis érdekes lehet bármilyen további komment ezzel kapcsolatban. Hátha lesz valamelyikben egy- két hasonló "gyöngyszem".

"...talán ha valaki beküld pár képet a dögös titkárnőkről azt megnézem..."

- A "titkárnő" szó alatt gondolom, itt a moi nagy tehetségű, természetesen önerőből "magas posztokon elhelyezkedett" disz...izéire gondolsz.

Na, azok tényleg jöhetnének, bár én csak egyet láttam közülük, az mondjuk teljesen átlag volt... jó, de átlagosan jó, és semmi különös.

:)

Szóval:

- Te csak ne írd le a moi kommenteket.

Folyamatosan bizonyítják, hogy még mindig van lejjebb annál a bandánál is.

Bizisten nem értem, ezek miből tudnak még létezni...
Felejtő...Önéletrajzzal kezdem: 21 éves vagyok, kommunikáció szakon végeztem és jelenleg nincs munkám, de rendületlenül keresem. Júniustól augusztusig volt nyári melóm, majd augusztus közepe óta vagyok regisztrált állástalan… Azóta jó pár furcsa élményem volt.…..
Kedves Despota! Tavaly a nyári szünetben egy cukrászdában dolgoztam majdnem egy hónapon keresztül. Eredetileg két hónapról volt szó, de olyan dolgok történtek, amik miatt hamarabb eljöttem, Sajnos nem voltam bejelentve, egy ismerősöm ajánlotta a helyet, neki is úgy mesélték,…..
Bar-Lev 2010.02.06 00:16:05
Bar-Lev 2010.02.06 17:39:28
@ormotlan:

- Aha.

De ezzel a lány traumája nem lesz megoldva.

És ez nem veszi elejét az ilyenféle szubhumán magaratásnak, amit ez a genetikai hulladék pedofil művelt, és vélhetőeg művelni fog máskor is.

Akárcsak a többi, hozzá hasonló gennyedék.

Itt csak a nagyon súlyos börtönbüntetés vetne gátat valamennyire, a munkahelyi erőszak esetében.

Mármint, ha bizonyítható a dolog.
Munkahelyi (T)error Durr, egy pofon 2010.02.03 06:00:00
Kedves Despota!  Körülbelül fél éve sikerült elhelyezkednem egy cégnél. Nevet nem írok, mert nem szeretnék gondot sem nektek, sem magamnak. Már közel három éve nem volt munkám, ezért nem nagyon válogattam, örültem, hogy akadt valami.  Mindenkivel hamar sikerült…..
Bar-Lev 2010.02.05 09:01:33
@Animacs:

- Nem arról van szó, hogy itt vagy ott sok a zsidó, vagy kevés, hanem ennek a jellegű agyhalálnak a kiosztásáról.

Hogy hát, legyen szó BÁRMIRŐL, egyből jön valami paraszt, aztán berottyintja egy mondatban a Nagy és leleplező Erejű Szörnyű Valót:

A ZSIDÓÓÓÓK!!!!!!

Aki ilyeneket produkál, annak többnyire fingja nincs, mi az a "zsidó", meg másról sincs fingja sem. Ő maga általában egy rendkívül műveletlen, gyakran előnytelen külsejű, ám komoly közlési és Tutimegmondási kényszerben szenvedő nímand, aki saját tehetségtelenségéből adódóan semmire nem vitte, és nem is fogja. Ez pedig rettentően aberrálja, és tanulás hlyett inkább rikácsol, hogy "zsidóóóók!!!!"

Ez az általános tapasztalat.

Gunilla, és a többiek:

"...Már itt sem lehet megmenekülni a zsidózástól? Hol a moderátor?..."

- Ezt kérdeztem én is az oldalgazdától:

Nem lehetne az ilyíeneket nemes egyszerűséggel kivágni a francba innen?

Ezekkel úgysem lehet értelmesen beszélni, így maradna ez.
Bar-Lev 2010.02.05 09:12:08
@Égbekiáltó:

"...Megértem a posztolót, hogy nem jelentette fel..."

- Így tényleg nem lett volna értelme, ő is leírta, miért.

De erről ez jutott eszembe:

- Ha a "főnöknek" nevezett aberráció- halmaz gyanús módon "behív" egy alkalmazottat privátba, lehetne vinni valamilyen hangrögzítő eszközt, pl. mobiltelefont, vagy diktafont.

Na, akkor volna bizonyíték.

OK, ennek a csajszinak már minegy, de ez egy lehetőség volna msoknak, nem?
Bar-Lev 2010.02.05 19:55:39
@Égbekiáltó:

- Erre gondoltam...

Persze, így utólag könnyű okosnak lenni nekem is, meg osztanom az észt, főleg, hoigy nem én vagyok az érintett...

...de ha annyit elérek/ elérünk ezzel, hogy legalább EGYVALAKINEK a jövendő áldozatok közül ötletet adunk ezzel, ötletet, amit később fel is tud használni...

Már megérte beírni a kommenteket.

Az új poszt, az a kishíján megerőszakolós- téma is jó példa, milyen esetekre gondolok, többek között.

:(((
Tisztelt Szerkesztők!   Tudom, ez nem a szóvicc blog, viszont talán mindenfajta nyavalygásnál többet mond az alább küldött kép. Kiagyalója (én) telemarketinges volt, és teljes mértékben az a véleménye a call centerekről, amit a borzalmas szóvicc megfejtése…..
Bar-Lev 2010.02.05 10:10:31
@respecta /01:

- Á, köszi, így már értem!

:)))))))

Éjjel egy ismrős csajszival sétálgattam a - 20 fokban (jó, mi?), de nem vettem észre, hogy bármelyikünk is elkzdett volna átváltozni... :)

Bár az a pár perces emlékezetkiesés lehet, hogy mégiscsak jelent valamit?

:)
Munkahelyi (T)error MLM zaklatás 2010.02.01 06:00:00
Sziasztok!   A sztorim a következő:   Tavaly nyáron békésen ücsörögtem a hűvös szobában a gép előtt. Egyszer csak látom, hogy egy bizonyos K.Cs. hív skype-on. Nem ismertem ilyen nevű embert. A hívást elutasítottam, erre jön egy üzenet. K.Cs. vagyok Pécsről. Semmi…..
Bar-Lev 2010.02.04 13:28:54
@Male39:

"...ha tudnám a titkot, akkor csinálnék egy ilyen céget én is..."

:(((

Ez lehetne a mottó...

Hát, akkor ez van, ez egy rejtély.

Mindenesetre egy igazán racionális jogállamban ezeknek volna kb. egy dobása... aztán az egész banda mehetne a börtönbe, ahová valóak. A "fiatal, ambiciózus trénerekkel, főnökökkel és marketigg menezzserekkel" az élen.

Szégyen, gyalázat, hogy ehelyett lényegében szabadon garázdálkodhatnak.

Sittre vágni mind... az lenne ám csak a "dzsúúúsz"... (tényleg, ez mi a kékkupakos lóbrokit jelent a "fiatalos, sikerorientált céges szlengben" amúgy???).
Bar-Lev 2010.02.05 08:53:10
@a_tom:

- Nyilván ezek is a túlélési lehetőségeik közé tartoznak. Többnyire meggyőző.

De ezt nem gondolom, hogy igaz lenne:

"...Ugynaúgy megvan a forgalom..."

- Biztos, hogy nincs... pont azon okoknál fogva, melyekete magad is leírtál.

Azon kívül:

"...Nincs olyan hogy telített a piac..."

- De van.

Minden területen.

Egy jó példa, ami hirtelen eszembe jut:

A biztosítási üzletkötők (értsétek: kopogtató- telefonáló- tarhálók) már a '90- es évek második felében jelezték, hogy gyakorlatilag ellehetelenült az a piac, annyi cég kínált már akkor is annyi féle terméket.

Még mielőtt mondaná valaki, hogy hát azért ma is lehet jó pénzeket összegányolni biztosítási házalásból, mondanám, hogy igen, lehet, ennek csak három fő feltétele van:

1. Extrém módon nagy ismeretségi kör.

2. Ez az ismeretségi kör nagyrészt lehetőleg a vagyonos, de inkább a gazdag "néprétegből" kerüljön ki, de az "apraja" is megteszi, alkalmanként.

3. Az illető tarháló legyen teljesen gátlástalan, és merje használni az enyhén szólva is szemét módszereket, melyekkel az ügyfeleket el lehet szedni addigi biztosítóiktól.

Tipikus példa erre az ügyfél lefizetése: ha vele köt új üzletet, addigi biztosítóját faképnél hagyva, havonta/ félévente/ stb. a tarháló ad az új ügyfél által beérkező jövedelméből valamennyit.

Konkrétan tudok ilyen esetekről, de csakis az említett három feltétellel működik a dolog.
Van, akinek sikerül munkát találnia és szerencsés csillagzat alatt született, és van, akinek nem. Én két éve vagyok munkanélküli!!! Ami azért szomorú, mert anyuval élek és a nyugdíján kívül nem igen jutunk pénzhez. Dolgozik, de a cége 3-4 havi késéssel fizet és akkor is…..
Bar-Lev 2010.01.27 13:11:19
@igaziatommaki:

Amit mondasz, az addig szó szerint igaz, hogy

"..Nincs ám annyi betöltetlen hely a honvédségnél, mint ami a Hm kifelé propagál..."

- De van.

Nagyon is sok, és kérlek, ebben ne vitatkozzunk, mert ezt ÉN tudom.

A barátaidat teljesen más ok/ okok miatt nem hívják be, de azt/ azokat meg nem mondhatom itt el.

De ha egyszer behívják őket, és túl lesznek az emelt szintű kiképzésen, akkor stabil munka, ée elfogadható jövedelem lesz a jutalmuk.

Igazából ezt akartam üzenni a posztírónak is.

Stabil munka, és stabil jövedelem.

Ez utóbbi a legénységi állományban (honvéd, őrvezető) nem valami sok, de STABIL, és ez nagyon fontos. Az ellátnányt meg odabent úgyis megkapja.

Egyéb, még ehhez, amit írtál:

"...Jól hangzik, h jelentkezzenek minél többen( mert 80%uk úgyis alkalmatlan lesz)..."

- Igaz.

De erről nem a HM tehet, hanem az egyes emberek alkalmatlansága.

Az egy dolog, hogy megcsinálják a felvételit, esetleg az emelt szintűt, plusz speciális követelményeket esetenként (melyeket pl. én is sikerrel véghezvittem, szóval, tudom, mit beszélek).

De az, ami odabent várja őket, főleg ha HUMINTesek lesznek, vagy egyéb, háborús övezetbe szánt harcoló alakulat tagjai, hát, komám, az NEM a felvételi követelmény, az annál sokszorosan több...

De ezt meg világosan elmondják, még a toborzás alkalmával, szóval, ez sem zsákbamacska.

Ezt is fogadd el tőlem, sajna, ez az igazság.

"..csak épp nem tudnak felkínálni állást..."

- Régiófüggő, alakulatfüggő, és szerencsefüggő, mert hogy mikor üresedik meg egy nekik való hely.

Ez így működik.

"..Ami van az meg azonnali spec. szaktudást igényel, nem tanítanak be..."

- Valóban, ilyen is van, de ezekre külön toboroznak szakembereket. Legyen az nehézgépkezelő, vegyésztechnikus vagy mérnök, esetleg pszichológus, vagy sebészorvos.

De ezek külön kategóriák, többnyire semmi közük a legénységi állomány felvételijéhez.

Na, OK,

Üzenem a barátaidnak, hogy érdemes megvárni a bevonulást.

Sőt, várják is meg.

A posztírónak meg üzenem, hogy igen, lehet hogy várni kell a sikeres felvételi után fél évet a bevonulásig, de ha egyszer bent van, és odateszi magát, akkor jó dolga lesz.
Bar-Lev 2010.01.27 15:51:23
@igaziatommaki:

- Izé...

Igen.

:(((

Bár, hozzátenném, hogy a behívás nem igazán "elöljárófüggő". Egész egyszerűen, mert a behívás nem helyi alakulatok szintjén dől el. A helyi parancsnokok max. azt jelezhetik a HM felé, mennyi embert kell behívni. Hogy KIT, az nem a helyiektől függ.

Inkább az alakulatokon belüli jó helyezkedés függ a helyi elöljárótól, mert a bratyi- rendszer ott is működik.

(azért a saját tehetség és a tudás is számít, mindenesetre nagyobb az esély elérni bármit is, mint civilben...)

De a felvételit, vagy pláne az emelt szintet akkor is teljesíteni kell.

Akár van bratyi, akár nincs.

Annak a bizonyos kommentelőnek meg én nem segíthetek, nem is tudnék semmit szólni neki.

Főleg azért, mert azt sem írta, pontosan hová jelentkezett.

Vannak olyan helyek, ahová eleve nagyon kevés embert hívnak be (HUMINT, pilóták, stb). És esetükben világos, hogy nem egyenként fogják az alkalmaságukat vizsgálni, hanem mikor összejön a megfelelő létszám. Még ha csak pár tucatról van szó, akkor is.

De az ő esetében nem akarok találgatni, semmi értelme nem volna.
Bar-Lev 2010.01.28 13:51:09
@rorret:

"...SOK DIPLOMÁS NŐ VAN...a Honvédségben..."

- Vannak olyan posztok, melyeket diplomásnak oda sem lehet adni, mert a törvény tiltja. Ezek többnyire alacsony beosztások, ami természeresen nem dehonesztáló, egyszerűen csak egy megállpítás, hogy "alacsony beosztás".

Mintha egy állami céghez akarnál karbantarónak jelentkezni... nem vennének fel, mert diplomást nem vehet fel állami cég alacsony beosztásokba.

És a Honvédség ugyebár, állmai cég.

Alighanem erre gondolhatott, aki ezt az fent idéézett dolgot mondotta neked.

Hogy a "Nő"-t miért tette hozzá, azt nem tudom.

DE:

Ha beadod a jelentkezésed tiszthelyettesi állományba pl. a felderítőkhöz, vagy a HUMINThez, esetleg a Művelettámogatókhoz (kiemelt harcoló alakulatok), és közlöd, hogy ilyen meg ilyen nyelven beszélsz, akkor ezt biztos hogy nem fogják mondani.

Mivel, rettentő hiány van nyelveket beszélő tiszthelyettesekből, tök mindegy, hogy férfi, vagy nő.

Más kérdés, hogy a sikeres felvételitől számítva, tényleg eltellhet vagy 6 - 8 hónap, mire ezekre a helyekre megkapnád a behívót.

Ennek egyik fő oka, ezt elárulhatom, mert nyilvános: a pénzforrások alakulása. Ha a HM- től az állam pénzt von el, vagy nem ad nekik oda egy tervezett összeget, akkor nem lesz behívás, hiába van súlyos létszámhiány az egyes alakulatokban tiszthelyettesekből, vagy bármiből.

Más kérdés, hogy ezekre az emelt szintű felvételikre eléggé rá kell gyúrni, hacsak nem vagy aktív sportoló.

Ha aktív sportoló vagy, főleg ha pl. atléta, vagy valamilyen keményebb küzdősportoló, akkor rákészülés nélkül is menni fog a felvételi, még az emelt is.

Ha viszont nem... akkor tessék edzeni, amennyi beléd fér.

Sok szerencsét neked is, és bárki másnak is, aki megpróbálkozik ezzel!
Üdv mindenkinek,   A történetem másfél hétre rúg vissza. Interjúra indultam a M. O. I. budai irodájába a Mechwart ligethez. Gyanús volt már az első perctől kezdve hogy az "irodában" folyamatosan döng a zene és az emberek kettesével mennek be a "manager"-hez…..
Munkahelyi (T)error Tilos a szoknya 2010.01.01 06:01:00
Szia Despota, üdv mindenkinek!  Én arról a hülye helyzetről szeretnék mesélni, amit a főosztályvezetőnk teremt nap, mint nap. Nyáron kezdődtek a problémák, egy átszervezést követően került a nyakunkra ez a jóember. Cirka 40 fok volt árnyékban, de de a légkondit…..
Most leleplezzük az internetes csalókat! Robin nevű kedves olvasónk, a napimarketing.blog.hu szerkesztője készítette nekünk az alábbi tanulmányt, az online csalásokról. Nem rövid olvasmány, de megéri végigolvasni. A tanulmány elsősorban   a NOVA SYSTEM KFT, az EDO FER…..
Egy, a brit egészségügyi és szociális szektor vállalkozásainak vezetői körében készült felmérés eredményei szerint a cégek úgy vélik, hogy az év végi céges karácsony erősítheti az alkalmazottak elkötelezettségét és lehetőséget ad arra, hogy a munkaadók honorálják…..
Bar-Lev 2009.12.23 18:00:35
A céges ünnep nem volt mindig szitokszó...

De egészen az utóbbi évekig még korrektnek mondható nemzetközi óriáscégnél dolgozó testvérem ma azzal jön haza, hogy:

"menjen a f***sz" céges "bulira"... mert az egész már másból sem áll, mint hogy a szinte kizárólag bratyi- alapon magas beosztásokat betöltő, mihaszna közép- és felsővezetés saját magát ünnepli, és milliós jutalmakat osztogatnak egymásnak..."

A dolgozóknak semmit, már ajándékot sem, ezúttal a hivatkozási alap a "gazdasági válság"...

De egymásnak teljesen nyíltan adják át a sok milliós jutalmakat...

UNDORÍTÓ.

A szóban forgó cég amúgy egy nemzetközi óriáscég, hatalmas bevételekkel, és termékeinek jellegéből adódóan a válság egyáltalán nem volt rá hatással...

Az utóbbi évekig az ott dolgozók év végén ha pénzbeli ajándékot nem is kaptak, de egyebeket igen.

Mégpedig tényleg hasznos, minőségi dolgokat. Pl. olajsütő, mikrosütő, nagy turmixgépek, DVD vagy CD lejátszók, szóval, tényleg frankó dolgok, nem kétfilléres, semmirevaló hugyillatú parfümök, műanyag tolltartók céges logóval, meg hasonló szemetek.

De mostanra ez teljesen megszűnt.

A dolgozók nagy részének meg nincs gyomra hallgatni a cég hazai diviziójának félanalfabéta, semmire sem jó, agyhalott, egymással közeli rokonságban, vagy komoly baráti kapcsolatban lévő vezéreit, hogyan dícsérik egymást, és hogyan passzolnak egymás zsebébe milliós pénzeket... bárki szeme láttára.
 Nekem eléggé fiatalon (23 éves vagyok) sikerült olyan dolgokat megtapasztalnom a volt munkahelyemen, hogy álmomban sem gondoltam volna, hogy cégen belül ilyenek megtörténhetnek, én kis naiv...   Brókerháznál dolgoztam (tőzsde), olyan volt a rendszer, hogy havi szinten…..
Bar-Lev 2009.12.20 13:18:51
@Droli: Az ám, a "... manager" szó az tényleg olyan vagány...

Manager...a f***szom, az a manager...

:(

Tipikus fiatal manageres sztori:

Korábbi ismeretségi körömből.

Egy szerencsétlen, semmirekellő, irgalmatlanul lusta, fizikálisan nulla, huszas évei elején lévő kölyköt (emós a lelkem, olyan fejbeszart madárijesztő fazonnal...) beszervezett... hmmm... alighanem a capital partners nevű bűnbanda.

Ez is valamilyen "manager" lett. A fazon tinikurva csaja, aki egy komplett agyamputált, tipikus jellemzője a korosztályának, valamitnt annak a családja meg oltári büszke volt a hülyegyerekre!!!

Ez meg úgy adta elő a sztorit, hogy na, két hét "átképzés" volt, és már jön is a félmilliós üzlet...

Mondtam nekik, ez qúúúrvára lehetetlen. Mert olyan nincs, hogy egy semmilyen kapcsolatokkal nem rendelkező, szellemi- fzikai roncs műmájer "emós" fingfújó kölök (na jó, ezt a minősítést akkor nem tettem hozzá...) egyből beleszaladjon egy nettó félmisis hozamot neki kitermelő üzletbe... főleg a gazdasági válság közepén...

...persze nem hallgattak rám, mivel a pénzügyi ismereteik a tipikus átlagmagyaré, vagyis semmilyen.

Mondták, áááh, biztos összejön neki... erre megkérdeztem a gyereket, pontosan mi is az a cég, ahol "dolgozik"?

Hát, nem tudta megmondani, mi is a cég profilja, sem azt, hogy ő pontosan mit is művel ott...

Aztán eltelt vagy másfél hónap, üzlet sehol, de attól még rém büszkék voltak rá...

Na, ilyen egy "fiatal, ambiciózus (?????), sikerorientált" MAGAGER.

És a lehetőségei is kb. ilynek.

Meg olyan hülye a többség, hogy még egy ilyennek is képes adni a szavára.

Akkor hát, úgy kell nekik!
Akinek van fogalma arról, hogy milyen foglalkozás a rendszergazda, az képzelje el azt, hogy minden jogot elvesznek tőle és csak csepegtetik a lehetőségeket. Majd mindenfelé azt állítják erről a gazdáról, hogy semmihez nem ért, semmit nem tud megcsinálni.   Ha szólsz, beverik a…..
Bar-Lev 2009.12.19 09:04:20
"Strici" (ember, ez a nick.... :))):

- Szerintem a posztíró a "korrupció" alatt itt most nem azt értette, hogy megvesztegetés.

Hanem amit többnyire én is:

- Az a fajta ultra- brutál, szemét bratyi- rendszer ebben a nyomorult országban, aminek a tünetei:

1. Kizárólag akkor van esélyed bármilyen munkára is (BÁRMILYENRE, nem hogy valami értelmesebbre...), ha nagyon komoly ismeretséged, de inkább rokoni kapcsolatod van valahol.

2. Teljesen mindegy, mennyire vagy egy adott munkára rátermett, milyen szakmai gyakorlatod, ismereteid vannak, ha nincs bratyid, NEM VESZNEK FEL arra a munkára, és kész.

És igen, kivételek ez alól is vannak, de nagyon nem ez az általános.

3. Mivel a legtöbb közép- és felsővezető hasonló képpen került oda, ahol van, állami és magánszektorban egyaránt, eredmény: csakis újabb hülyéket, cimborákat, semmihez nemértő senkiket vesz- vétet fel az illető.

4. Speciális magyarországi tömegpszichopátia, kicsit karikírozva:

- Aki elmúlt 25, az már ÖREG!!!!!!! Így pedig nem kell!!!! Mindegy, hogy a felvett közép- és főadminisztrátor gyakorlatilag analfabéta, lényeg, hogy 22 éves legyen, és persze bratyi.

Mindegy, hogy pl. egy óriáscégnél évekre visszamenőleg havonta RENDSZERESEN több száz bérszámfejtést rontanak el (IGEN!!!), mindegy, hogy egy céges buszjáratot, egy műszakot képtelenek megszervezni, ezáltal félnapos termeléskieséseket okozva havonta pár alkalommal...

... nem érdekes, nem lehet utánnuk nyúlni.

Ebben az országban ez a mocskos bratyi- rendszer immár olyan szinten van, hogy:

1. Közvetlenül veszélyezteti az állam, és a magánszektor működését is

2. A folyamat "öngerjesztővé" vált, a csapda bezárult, kiút ebből már nincs, ez csak roszabb lesz.

Na, szerintem ilyesmire gondolt a posztíró a "korrupció" szó használatával.
Bar-Lev 2009.12.19 13:57:11
@kovi1970: Ez is igaz, a fiatalabbakat könnyebben lehet szivatni.

De hidd el, ezt egy csomó cég tényleg komolyn gondolja!

Aki elmúlt 25, az mehet a francba!!!!

Egy jellemző történet:

- Felvételi volt egy, tavaly a megyénkben nyiló hipermarketbe, biztonsági rendszerüzemeltetői és vagyonőrvezetői munkakörbe.

Namármost, odament jelentkezni egy 40 feletti, hatalmas termetű, ultra- kemény ismerősöm, akinek ráadásul a biztonsági és egyéb elektromos rendszerek, szabványok, és a gépészet tudományának nagyrésze a kisujjában volt.

Vitt egy tonna referenciát is, a munkaiterjúztató lány (lehetett vagy 26 az is, mi a lófaszt érthet egy ilyen ehhez???) pedig egyre csak húzta a képét...

A koma megkérdezte: "árulja már el, mi a baj velem?"

A csaj pedig kibökte: hát, az az igazság, hogy utasításba lett adva, hogy csakis 1975 után születetteket vehetünk fel!

WADDAFUGGG????????

OK, ez nem 25, hanem akkor 33 fölöttiekre vonatkozott, de a jó k***ra üknagyanyjukat, mi ez???

Hát a Terminátor- külsejű szakembert nem veszik fel, 20 éves munkaismeretekkel? Biztonsági feladatok szervezésére, ellátására, és biztonsági rendszer kiépítésére, üzemeltetésére?

És most jön a kenyelemdöfés, kit vettek fel helyette:

- Egy főiskoláról éppen hogy kirángatott, vékony, 23 éves csajszit!

MIVAN?????????

Elohim BesHamaim, Jumala Tahden, My God, Por Dios Gracias... (Uramisten)...???!?!?!?!?

Na, ez biztos jól ki fogja építeni azt a rendszert... meg biztos faszául fogja kezelni a biztonsági problémákból adódó minennapi balhékat, pláne egy hipermarketben... (aki dolgozott már hipermarketben, bármilyen munkakörben, azt tudja, ezzel mire céloztam).

De ezer és egy hasonló példám van.

Hogy hozzá nem értő senkiket vesznek fel kulcshelyekre, a szakember helyett... mert az bratyi, mert az rokon, mert az még nincs 25, 30 éves...

OK, ennek az országnak lőttek, mert ez a mocsok bratyirendszer immár elszabadult, és "öngerjesztővé" vált.

Egyik vízfejű, semmirekellő állat veszi fel a még vízfejűbb, még semmirekellőbb állatot. És ez már egy farkába harapó kígyó.

(van egy jó sztori egy másik óriáscégről is, ahol az eleve tólnépesített adminisztráció többsége egyszerűen félanalfabéta volt, a bérszámfejtők nem tudtak számolni, a munkaszervezők nem tudtak írni- olvasni, legfeljebb egy 8 éves gyerek szintjén, de ezt most hagyjuk...)
Leírom most a véleményem, bár nem hiszem, hogy mindenki egyet fog érteni velem. A nézeteimet csak munkavállalói oldalról tudom bemutatni, mivel nem hiszem, hogy valaha is munkáltató leszek.   Friss diplomás vagyok, pár hónapja fejeztem be az egyetemet, hihetetlenül…..
Bar-Lev 2009.12.17 13:39:53
A posztírónak, és a gyilkos hajlamú nyúlnak:

- Igen, kb. ez van mindenhol, ahogy leírtátok.

Ha nincs nagyon komoly ismeretséged, vagy rokoni kapcsolatod, lényegében neked annyi, lehet bármilyen végzettséged és/ vagy munkaismereted, fel is kötheted magad ebben a szemét országban.

A korrupció, meg a bratyi- rendszer immár az állam alapvető működését veszélyezteti, de ez igaz a nagyobb magáncégekre is. Ha nem volnának a dolgozók, meg a melósok, öszedőlne a legtöbb nagy cég is, olyan szinten hülyék a közép- és felsővezetők a legtöbb helyen.

Ezen még az sem feltétlenül segít, hogy mondjuk, 26 éves szexbomba vagy, 90/60/90 méretekkel, mert ha már rég oda van ígérve a meghírdetett állás.. akkor lehetsz te bárki, nem kapod meg.

(ez se' semmi: nyílt titok, hogy a meghírdetett munkák úgy 80- 90 %- a kamuhírdetés, hiszen már rég be vannak töltve, csak a "versenyeztetés" miatt kell hírdetni)

PERSZE LEHET OLTÁRI SZERENCSÉD IS, de ez nagyon ritka. Összesen EGY olyat ismerek, aki minden kétséget kizárólag a saját képességei alapján nyert el egy nagyon jól fizető munkát.

EGYET!!!

A túlképzettségről:

- Ez kizárólag állami érdekeltségű munkáknál számít, magáncégeknél nem. Pl. egy közalkalmazott esetében számít, de egy céges irodistánál semmit- elvileg.

Elvileg, mert a munkajogból kevésbé kiokosított álláskeresőket bizony gyakran küldik el kamuhirdető magáncégek azzal, hogy "túlképzett", pedig magáncégek esetében ez a törvény szerint semmit nem számít.

Egyes hírdetők elszállt idegennyelvi elvárásaitól:

:(((((((((((

Túl a dolog abszurditásásn, meg hogy az ilyen többnyire nyilvánvalóan kamuhitdetés:

- Keresztbe áll a szemem az idegtől, mikor úgy hírdetnek meg egy munkahelyet, hogy pl. telefonos call- centeres kell, felsőfokú angol- német- olasz- spanyol- norvég neylvtudással, előny a holland felső, és svéd középfok.

??????!!!?!!!!!??!?!?!?!?

OK, vannak eidegennyelv- zsenik, de pl. az én ismeretségi körömben összesen HÁROM ilyen van, a több mint százból (a több mint százra magyarázat: az egyetemről rengeteg az idegennyelv- szakos ismerős)

Külföldi munka:

- Ezzel meg kell várni, míg lemegy a gazdasági világválság. És három aranyszabály:

1. Előre senkinek semmit nem szabad fizetni

2. Magyarral NE KEZDJ!!!!!!

3. Legyél tisztában a célország munkajogi viszonyaival. Ha az EU- nbelül vagy, akkor az EU munkajogával.

+ 1: Mielőtt kimész, ellenőrizd le a munkaerő- közvetítőt, és/ vagy a fogadócéget,

Javaslat:

1. Várj még vagy egy évet, aztán irány egy megbízható ország, mondjuk valamelyik skandináv. És bármilyen munkát el kell vállalni, csak menj.

És természetesen ezerszeresen leellenőrzött munkaerő- közvetítővel szebad csak szóba állni.

2. Ha addig nem húzod ki, és ez érdekel, jelentkezz a Honvédségbe.

Egyetemi végzettséged miatt tiszthelyettesnek fognak elvinni, már ha teljesíted az emelt szintű felvételi követelményeket (nem egyszerűek, de rá lehet készülni, legalábbis a fizikai erő tesztre).

3. Más lehetőség nincs.

Na, kellemes ... mit is??? mindenkinek!
Bar-Lev 2009.12.17 13:54:54
Jut eszembe, jó cikk:

www.kfki.hu/fszemle/archivum/fsz0906/laczkovich0906.html

Témája:

- Mitől sz***ródott el véglegesen a felsőoktatás ebben az országban, és miért nincs köszönőviszonyban sem a hazai munkaerőpiac a munkarőképzéssel.

Ajánlom mindenkinek figyelmes elolvasásra, főleg, akik érintettek is a dologban!