Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Latka Gravas

0 bejegyzést írt és 7 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Egy olvasó hívta fel rá a figyelmem, hogy manapság igen elterjedt a Magyar vendéglátásban az a fajta protokoll, hogy a pincér az ételválasztást úgy igyekszik megkérdezni, hogy Sikerült választani? Súlyosabb az eset, ha ezt megtoldja egy kis e-vel, azaz Sikerült-e választani?  A fenti mondattal…..
Nálunk garantáltan nem fog unatkozni! - ígéri a 3 csillagos Park Hotel Miskolctapolcán. Az alábbi sztori alapján ez végül is így is volt, igaz, Barbaráék kicsit másféle szórakozásra számítottak. Panaszaik egy része eléggé egybecseng  a Tripadvisor és az Ittjartam.hu értékelőiével, bár mondjuk a…..
Egy sok szempontból érthetetlen sztori, aminek kívülállóként a legérdekesebb mozzanata az, amikor a lelkes ügyintéző saját zsebből kifizeti az ügyfél hátralékát. Lehet, hogy ő kavart félre valamit vagy mi lehet a dolog mögött?  Kedves Homár! Először sírni majd…..
Úgy elég nehéz kiszámítani a dolgok menetét, ha vagy folyton változnak a szabályok, vagy nem változnak, de mindenki másképp értelmezi ugyanazt a rendelkezést. Rékérdezünk a dologra mi is, hátha előbb kapunk választ, mint Adriennék, akik két hete várnak rá. Tisztelt…..
Idén júniusban a debreceni fideszes többségű közgyűlése elfogadott egy olyan bérletkonstrukciót, amely a helybeli családoknak éves szinten akár egy átlagfizetésnyi 100–120 ezer forintos többletköltséget jelent. A debreceni közgyűlés június 25-i döntésének értelmében…..
Latka Gravas 2009.12.03 22:46:35
Ha már piroslapok.blog.hu (bár inkább piros szemellenzőnek tűnik) akkor nézzünk egy piros ellenpéldát. Bizonyítandó, hogy egy piros városban "sokkal jobban" működik(?) az ilyesmi.

Székesfehérvár - Alba Volán - Warvasovszky Tihamér polgármester (MSZP).

Havi felnőtt bérlet ára 5650 Forint. A debreceninél valóban olcsóbb (ott ugyanez 5890 Ft) ám cserében itt nincs sem troli, sem villamos.
A karbantartás hiányában lassacskán szétrohadó öreg buszokat külföldről levetett gépekkel próbálják pótolni, míg Debrecenben zsír új buszok gurulnak. Itt a külföldről vett roncsok miatt sok típus rohangál az utakon (már amikor üzemképesek egyáltalán), ott egy homogén géppark üzemel. Ugye nem kell magyarázni, hogy ez javítási időben és üzemeltetési költségben mekkora előnyt jelent Debrecen javára.
Az új cívis buszok alacsonypadlósak, mozgássérülteknek rámpával. A fehérvári buszok felére 3 lépcsőn lehet csak feljutni, a mozgássérült pedig csak álmodik az utazásról, mert adott vonalon nem is jön másik típus.
Székesfehérváron csúcsidőben szinte darabra ki vannak számolva a buszok, Debrecenben a szerződés megfelelő számú tartalékot ír elő.
A menetrendet és a járatsűrűséget nem vetettem össze, de ismervén az itthonit biztos vagyok benne, hogy a cívis városé csak jobb lehet. A bérletek választéka pedig baráti, ugyanis Székesfehérváron nincs napi- és három napi jegy, turistáskodj ha akarsz a 240 Forintos jeggyel vagy a félhavi bérlettel.

Elhiszem, hogy az eddig olcsó(bb) árak átlagos szintre emelése nem tetszik senkinek. De nem kell azt hinni, hogy a piros városokban kolbászból van a kerítés (vagy a buszon a kapaszkodó). A debreceni megoldást követendőnek tartom, Fehérváron is el lehetne zavarni a francba a jelenlegi közlekedési társaságot és megpályáztatni a város tömegközlekedését.

kaffogó hebrencs: "Közel budapesti árat fizetünk egy kerületnyi szolgáltatásért."
- hát az a közel, egy kicsit azért távoli. Nem gondolod?
5890 Ft vs 9400 Ft, tehát a te szemüvegeddel nézve "közel" a fele.

Annak a családnak pedig gratulálok amelyik a bérletek árából fenn tud tartani egy autót. Egyetlen olyan autót ismerek ami gazdaságosabb a tömegközlekedésnél, a céges autó. ;)