Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Rotfuchs

0 bejegyzést írt és 329 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Varánusz Pá, kis mártírom, pá! 2010.12.11 08:00:00
A közönség elejtette szent tehenét tegnap este. Szíj Melinda a Megasztár 5 életében nagyjából először hagyta el az sms szavazás első helyét, és máris a kijárat felé vezető folyosón találta magát a ténytől. Még hallotta a búcsúdal utolsó taktusait, mikor elsírta…..
Rotfuchs 2010.12.11 13:32:54
Rotfuchs 2010.12.11 13:49:41
@lionking: nagyon tetszik a Kádár-korszakos hozzászólás.

Amúgy ki a töcs az a Szíj Melinda?

Most komolyan az az index címlapos blogbejegyzés, hogy valaki kiesett egy prosztó esti műsorból?

WTF???

Ez már a legalja? Mert ha van tovább én kezdek félni...
935 föld alatti barlangvárosba menekítette Hitler a Harmadik Birodalom hadiiparát. Az általában 2000 lakónak helyet adó bunkervárosok többségét felrobbantották a háború végén. A csehországi 51 000 négyzetméteres B5 Richard város az erózió és a mészkő porózussága miatt tíz-húsz éven belül fog…..
Rotfuchs 2010.12.04 14:17:48
Nem volt más lehetőségük? Egyszerűen az ország helyzete, az IMF és az EU rugalmatlansága miatt nem maradt más megoldás? (Fotó: Kovács Attila/Index) Sokan állnak most meglepetten és kérdezik: hogyan juthattak idáig? Hogyan juthatott el a Fidesz odáig, hogy két hete eltávolítsa a…..
Rotfuchs 2010.11.26 15:23:50
@Fiasco: annyi a különbség, hogy Argentína kedvező gazdasági helyzetben van (szója, miegymás). Magyarország nincs.
Színházra fókuszálunk általában, de ezt a labdát le kell csapni. Pörzse Sándor tegnap délután agresszív parlamenti performansz során követelte Alföldi Róbert fejét, s ha már színházról beszél képviselőnk, nézzük csak itt az Index pár perces videóját...
Rotfuchs 2010.11.23 16:08:05
@val: az, hogy Horn értelmi színvonala alapján legfeljebb a sültkrumplik képviselője lehetett volna még nem menti fel Pörzsét. Itt nem csak arról van szó, hogy ezt az egyet benézte, de sajnos eléggé nívótlan a Jobbik a leendő képviselői megválasztása terén.
Rotfuchs 2010.11.23 16:21:29
@gnme: a Parlamentben pár lmp-st és konzik leszámítva mindenki fröcsög. Ha holnapra felrobbantaná az egészet az al-Kaide, a nagy többség csak az épületet sajnálná.
Szépen érkeznek a lángosészlelések a világ különféle zugaiból, mai beküldőnk, Zsozso egy szingapúri bevásárlóközpontban talált Hungarian Fried Breadet, vett is belőle párszor (bár nem igazán ízlett neki), aztán meg is szünt a bolt. A tulaj pedig igazán lelkes volt…..
Rotfuchs 2010.11.23 14:52:39
@gyvy: Nem, mert az csupa kitin. Olvassák a hazai sajtót és hernyót raknak bele.
Rotfuchs 2010.11.23 14:53:48
@hagyma: azaz, amikor először láttam olyat féltem, hogy visszakacsint.
Rotfuchs 2010.11.23 15:01:42
@gyvy: addig kell rájuk nyomni, amíg mozognak. Ha rossz alapanyagból dolgozunk mindet bezabálják, és vendégnek semmi sem marad.
 – Gyerekek, mit is ígértünk a kampányban?  – Semmit, Miniszterelnök Úr.  – Azért valamit csak mondunk!?  – Hát azt tényleg mondtuk, hogy „munkahelyteremtés”.  – Hmm, munkahelyteremtés. Ez jó. Munkahelyteremtés. Az…..
Rotfuchs 2010.11.22 10:05:18
@Roltii: Az Orit elintézte az Ark of Truth. Nem vagyunk up-to-date.

Habár mindig maradhatnak fanatikus keresztesek... még egy ok, hogy felkészüljünk ;)
Rotfuchs 2010.11.22 11:05:36
@guvernalista: az egyik fikció vissza lett vezetve a másikra, hogy a magyar állam funkcionális gyengeségeit megoldja a lokális és szövetségi vezetés. A hiba ezzel csak annyi, hogy ehhez hatalmas változás kellene. Azt teljesen elismerem, hogy az _lenne_ előnyös, ha lennének rendes, tisztessége, elszámoltatható regionális politikai központok. Ehhez azonban alapvető szemléletváltás kellene az egyes állampolgár szintjén is, és a teljes struktúra újraszervezése, mert a jelenlegi önkormányzati rendszer az állami hibáit hatványozva produkálja.

Ezek a centrumok önmagukban viszont nem tárgyalópartnerek. Tehát kellene egy erős szövetségi kormány ami összeköti az EU-t a világ többi részével.
Ez pedig hagy ne mondjam nevetségesebben futurisztikus, mint a hipertér-meghajtás. Már vígan üzemel majd az ITER, amikor még mindig azon rágódnak Brüsszelben, hogy fabrikáljanak alkotmányt.

Én kiegyeznék egy koreai típusú állami/vállalati konglomerátummal is, ami hatékonyan használja fel gazdasági expanzióra a nemzet erőforrásait. Ehhez azonban erős, piacképes, innovatív hátország kell.
Rotfuchs 2010.11.22 11:10:48
@guvernalista: én ezzel, meg az ipartestületesdivel azért értek egyet, mert Magyarországon nincsenek olyan nagyvállalatok, amik viselni tudnának egy-egy brandet. Viszont látni kell, hogy elég nagy ügyesség és szigurú fegyelem kell ahhoz, hogy egy ipartestület tudjon olyan formát nyújtani a költségérzékeny metódusokban, mint egy nagyvállalat.

A tokaji bornál és pármai sonkánál bejöhet a céhesdi, hogy kevés drága minőségi terméket felszív a sznobpiac ha jó a marketing. Viszont erre teljes nemzetgazdaságot alapozni nem lehet. Vagy buborék és adóssághegyek a vége.
Egy éve írtam a magyar magán-nyugdíjpéztárakról. És nagyon nem hízelgő módon. A magán-nyugdíjpénztári rendszer megvalósítása alapvetően katasztrófális volt. Lehet jó magán-nyugdíjpénztári rendszert csinálni, de itt nem sikerült. Most úgy tűnik, az állam kitereli a…..
Rotfuchs 2010.11.22 10:54:40
@tommybravo: Teljesen egyetértek. Nagyon-nagy felelőtlenség, hogy nem vágták vissza a kiadásokat. A mnypk behúzása szintén. Felelőtlen gazdaságpolitikával pedig két évnéli s kvesebb, hogy megint ott álljon az állam, ahol a part szakad, és akkor majd jöhet az adók és járulékok emelgetése, meg a húzzuk meg a nadrágszárat-adópolitika.
w Vak ügetés 2010.11.17 06:50:00
A lendületes és kétségtelenül radikális kormányzás legfőbb vesztese a Jobbik. A választás óta hiába kepeszkednek, a lejtmenet egyértelmű.A két pofon elmaradt, de amit kaptak, annál fájdalmasabb: úgy ki lettek semmizve, mint az egyszeri magánnyugdíjas. Tavaly még reálisnak…..
Rotfuchs 2010.11.17 19:48:53
@Tóta W. Árpád: na ez az. Bocsánat, hogy kicsit eltérek a témától, de pont ez az ami kissé kiborító.

Hogy is van az, hogy ha Iránban valakit megköveznek, mert házasságtörő, akkor az egész világ zúg-morajlik-háborog, hogy jujj a szerecsenek megint turbulensen viselkednek; amikor meg a drága szaúdiaknál történik ugyanez mindenki el van ájulva, hogy mennyire autentikus egy iszlám állam az.

Hihetetlenül álszent és képmutató az amerikai diplomácia az Iránra mutogatásnál, amikor ott van Pakisztán, nyíltan atomhatalom, iszlám köztársaság, és ugye nem az irániak támogatják a tálibokat, mert kik is voltak azok... ja igen a CIA. Valamint mind a mai napig az ISI szakadár csoportjai, akik együttműködnek velük.

A nagy szövetséges Pakisztánban van a tálibok hátországa Vazirisztán, és ugye az a jó atomhatalom, ahol rendszeresen fenyeget egy szélsőséges muzulmán törzsi puccs, genocídiummal kísérve.

Az ilyen állam méltó arra, hogy a fejlett Nyugat évente dollármilliókkal tömje, míg azokra a piszok perzsákra embargót kell nyomni. Mert a koszos bagázs nem átallja pénzzel tömni a Karzai kormány felé hajló tagjait. Pedig mennyivel derekabb volna, ha ők is a tálibokat támogatnák Afganisztánban, mint minden jó muszlim szövetségese az első modern demokráciának.
Remek apropója ennek a posztnak, hogy a Facebook-on úgyis rajzfilmfigura-hét van, hiszen rámutathatunk arra, hogy mesehőseink valóban köztünk élnek: többek között a parlamenti közvetítésekben, a híradókban is nap mint nap viszontlátjuk holmiféle politikusoknak álcázva. A jó…..
A Fidesztől nem távol eső Hírtelevízió Célpont című műsorában bemutatásra került a Magyarországi egyházakról egy körkép. Tény, hogy igen könnyedén lehet ma vallást alapítani, és mint általában sajnos mindennel a magyar ezzel is visszaélhet. De kisegyházak, azért mert…..
Rotfuchs 2010.11.17 18:30:31
@Birca Maxval: éppen ellenkezőleg, ez hatalmas gond. Ne az állam döntse el egy szabad, piaci országban mi hasznos és mi nem az. Vannak stratégiai ágazatok, amiknél ésszerű, hogy a kialakuló monopolhelyzet miatt (beleértve az állami erőszakmonopólium védelmét) fent kell tartani az állami kontrollt.

Viszont az efféle támogatás a modern nyugati társadalom rákfenéje. A társadalomnak fejlődnie kell és a tagjainak aktívan részt kell venni ebben közösségi szinten. Amennyiben rájuk telepszik a bürokratikus massza, akkor soha nem fognak felelős piaci döntést hozni fogyasztásuk során; nem alakul ki bennük a kellő szociális érzék, a társadalmi fontosság felismerése, és látjuk, hogy a politikai rendszer is odáig erodálódott, hogy már csak négyévente le kell szavazni, hogy melyik lobbit tartjuk a legkevésbé károsnak.

Azonfelül, az emberek _többségének_ véleménye szerint nincs szükség sok mindenre. Akkor hol jogos kifizettetni velük? Minden efféle subsidium a korrupció, a káros preferencia és a közvetlen demokrácia bürokratikus elfojtásának melegágya.
Rotfuchs 2010.11.17 18:34:29
@Oenophile: pontosan.
Rotfuchs 2010.11.17 18:40:19
@Birca Maxval: mármint, hogy maguk ellen haragítják a világ legnagyobb és legdinamikusabban növekvő vallásának tagjait és elidegenítik nemzetközi közösség egyre nagyobb részét az ügyüktől azért, hogy pár kibuccal többet hozzanak létre a sivatagban?
Varánusz A koponya királysága 2010.11.17 08:00:00
Hatalmasat döndült mögöttük a becsukódó ajtó. Legalábbis a házban honoló csendhez képest szólt nagyot, és visszhangzott a tágas szobában. Mintha kihalt volna minden, mintha megszűnt volna létezni a külvilág. Mintha a parketta is elégedetlenül percegne most a lábuk alatt,…..
Rotfuchs 2010.11.17 12:41:16
"Az Alkotmánybíróság döntései kötelezőek. Nincs kibúvó, nincs kiskapu, ez a magyar demokrácia vastörvénye." - Orbán Viktor, 2007. július 29. Karácsony Gergely LMP-s képviselő ezt az idézetet tartotta fel a parlamentben.Orbán Viktor frakciója a miniszterelnök saját…..
Rotfuchs 2010.11.17 08:20:30
A sorozatjunkie-n tette ki human insect kolléga ezt a képet, amin a network tévében (és részben a fizetős kábelcsatornákon) nem használható szavak listáját tartalmazza. Ha ezeket akarod kimondani, sípolnak izomból. ..
Rotfuchs 2010.11.16 13:08:12
A zombit a régi vudu-tanokból az evolúciós folyamat és a  horrorfilmek közösen emelték át a mindennapjainkba. Még 10-20 éve is a zombi közönséges élőhalottat jelentett, olyan tulajdonságokkal, mint a minimális agy, a nulla belátási képesség, a brutális erő,…..
Rotfuchs 2010.11.14 14:36:07
Rotfuchs 2010.11.14 14:45:47
@new york, new york: a család felett azonban van rendszertani nagycsalád, ami az ideológiai izmuszombik sokszínű seregét takarja.

Mint a csak növényi eredetű agyat fogyasztó greenpeace/peta/vierpfotenzombi; a szanyikapitányaztüzente vöröszombi; a fűtől pszeudozombivá változott ember, akit korábban tévesen cannabiticus bobmarleyanis néven soroltak be; a keresztényzombihoz hasonló kolóniaépítő higgyüli és kibuépítő zombi alfajok.
Rotfuchs 2010.11.14 14:46:47
Sárdobáló A kormány hazudott 2010.11.12 07:00:00
Idézni csak klasszikusoktól érdemes. A címben idézett mondatot Orbán Viktor mondta 1990-ben, amikor az Antall-kormány által eltitkolt benzináremelés a taxisblokádhoz vezetett. Mivel fiatalkori önmagunkkal csak Karinthy-novellákban szokás találkozni, ezért kénytelenek vagyunk mi…..
Rotfuchs 2010.11.12 18:42:36
@bucek: továbbá hány ember nem kap munkát, mert a magas minimálbér miatt nem tudják őket foglalkoztatni. Amíg Magyarországon nem alakul ki tisztes termelőszektor, ami képes pozitív külkermérleget és tartós gazdasági növekedést megteremteni, addig hiába is várja a rengeteg állami szektorban foglalkoztatott a jobb életet.

Sokkal nagyobb adócsökkentést kellett volna végrehajtani, és az állami kiadásokat drasztikusan visszavágni; a minimálbért pedig eltörölni.

Önmagában viszont az egykulcsos adórendszer jó. Nem azt kell büntetni, aki sikeres vállalkozása, vagy jobb pozíciója miatt jobban tud keresni, hanem pontosan az "audis" csaló vállalkozókat és politikusbűnözőket egyenként az ügyészség elé citálni, valamint, mint réteget ellehetetleníteni a tisztességes vállalkozások és a valódi szabad verseny lehetőségének megteremtésével.
Rotfuchs 2010.11.12 18:53:19
@Kalmár: és az "új irány" mennyiben mutat kifele?

Oké, az adócsökkentés. De emellett az állami költségvetést meg lehet nézni, meg lehet nézni hogy még a Bajnai-féle hiánycélt sem tartják, illetve, hogy mennyi ökörségre szórják megint a pénzt. Növelik a minimálbért, csökkentik a nők nyugdíjkorhatárát. Ami azért is külön vicces, mivel ők élnek tovább, de mindegy. A sok rokkkantnyugdíjasról, miegyéb nem is beszélve. A legszomorúbb pedig az egészben az, hogy a legtöbben valójában nem _akarnának_ nyugdíjba menni, de egyszerűen megszűnnek alattuk a munkahelyek. Az országban továbbra is túl kicsi a magánszektor és túl nagy az állami befolyás. Ugyanakkor meg olyan vállalatok vannak magánkézben amiknek az eladása (persze ez sok esetben pont nem az Orbán-csoport hibája) óriási hiba volt, mert egyszerűen a gazdasági pozíciójuk folyományaként vagy monopolhelyzetben vannak, vagy továbbra is úgy működnek, mint egy állami vállalat (mivel közszolgáltatóként szigorú szabályok alatt állnak), csak éppen a jókora állami támogatásból jelentős összeget profitként és egyéb úton lenyel a tulajdonos. Az ár alatti privatizációkról nem is beszélve.
Rotfuchs 2010.11.12 18:56:17
@bucek: persze arról nem is beszélve. azonban egy olyan országban, ahol nagy rakat munkanélküli van, sokuk képzetlen, ott egyáltalán mi értelme van fenntartani a minimálbért. Akkor már inkább Tóta mester ötlete a különleges gazdasági övezetekkel. :)

w.blog.hu/2010/11/11/sanghaj_borsod
Piroslap Magyarország Alkotmánya 2010.11.04 15:37:00
Van, vagy nincs? Ez a kérdés önmagában a gyalázat. Pedig komoly politikai erő feszegeti. Valahogy olyan ez egy picit, mintha a bankrabló semmisnek tekintené a BTK-t, merthogy annak az alapjai az államszocialista időkben keletkeztek. A Törvény az Törvény. Ez az egy mondat…..
Rotfuchs 2010.11.05 09:38:13
@Lucius Flavius Arrianus: Az Egyesült Államokban nem is változott meg az államforma és az alap politikai rendszer gyökeresen, rövid idő alatt. Sőt olyan átható változások, mint Magyarországon a a királyságból az államszocializmus, hogy a bloggazda terminusát használjam, bevezetése egyáltalán nem volt.
Rotfuchs 2010.11.05 09:47:12
@Napkutya: hogy egy szállóigéből lett közhelyet idézzek, az USA egy olyan ország, amit tudatosan egy jó ötletre építettek. Általában igaz, hogy a győztes államban, legyen az nagy háborús győzelem, gazdasági virágzás, vagy politikai sikerek; a józan ész azt diktálja, hogy kisebb változtatásoktól eltekintve ragaszkodjanak a bevált alapstratégiához. Ezért az UK és az USA. Ellenben Magyarország mind a mai napig útkereső ország. A régi utak elvesztek, és a nemzet bő 90 éve nem igazán találja a saját hangját.

Mivel hosszú távon minden rendszer megbukott, lassan lehet hozzászámítani a mostani alrendszert is; igyekeztek a vezetők is más irányba menni. Mind a mai napig nem igazán jött be a dolog, és ha a Fidesz nem támaszkodik továbbra sem a társadalomra, hanem csak a saját pártsleppjére, akkor ők sem fognak túl maradandó emlékművet állítani maguknak.
  87 éves a török köztársaság, és ki tudja, lehet, hogy hamarosan átveszi a helyét a kicsit több mint egy hónapos Iszlám Együttműködés Rendszere. Az IER népszavazás útján jött létre, lényege a következő: Törökországban eddig az volt a helyzet, hogy a…..
Rotfuchs 2010.11.02 00:22:36
@tölgy:

a, nem tudtam, hogy csak a bloggal megegyező világszemléletű kommenteket lehet hagyni. :)

b, a civilizáció terjesztésének eszméje régebbi, mint a kereszténység. Valamint Európa virágkorában progresszív és a világot átformáló régió volt. Szellemi és ipari műhely. Ezzel szemben ma a világot akarják Európába hurcolni, miközben maga Európa, és amit világban képviselt, elveszik.
Rotfuchs 2010.11.02 00:27:06
@egy derék katona: Kossuth mást tartott annak. Jó vége lett...

Lám most viszont megint egy bandában vagyunk a sógorékkal.

@tevevanegypupu: mint Gandhi Indiában. Az egyetlen baj, azzal az országgal, hogy erősen korlátozzák a letelepedést, mert olyan földi paradicsom, hogy mindenki ott akar élni. Csodálatos látni, hogy mennyit fejlődtek azóta társadalmilag és gazdaságilag, hogy kivonultak a britek.
Rotfuchs 2010.11.02 08:09:06
@Kopi3.14: értelemszerűen nem a kulturális örökségéről kell lemondatni, hanem, hogy elfogadja a befogadó kultúrát, és magáénak érezze. Mint az óceán túloldalán is igyekeztek, ahol valaki őrizheti, hogy ő ír bevándorlók leszármazottja, de van egy amerikai kultúra amit szintén mindenki magáénak érezhet.

A bevándorlással kapcsolatban pedig: nem szabad olyan nagyot harapni, amit nem lehet lenyelni, mert akkor megakad a torokban.
Sárdobáló Fél ciklus 2010.11.01 00:45:00
Kétévesek lettünk. Voltak személyi változások - visszaadtunk két miniszterelnököt a nemzetgazdaságnak, és király került a helyükre (Nép Szuverenitás - orbánviktor 0 -1). lett egy női szerkesztőnk, és ellentétben a kormányokkal, fél ciklus után is töretlen a…..
Rotfuchs 2010.11.01 13:44:15
A volt alkotmánybíró és volt köztársasági elnök kénytelen volt felugrani pénteken a Sándor-palotába, hogy az utódjának elmagyarázza, mi a fene folyik a Fidesz és az Alkotmánybíróság között. Ezzel párhuzamosan meghallgatta főnökének, Orbán Viktornak a szavait is, aki 3 nap…..
Rotfuchs 2010.10.30 17:13:53
@Tomasz_a_gozmozdony: nem azzal van a baj, hogy különadót vetnek ki. Az, hogy szándékosan, vagy egyszerű nemtörődömségből/hozzá nem értésből az alaptörvénnyel ütköző törvényt fogadtatnának el. Majd amikor az AB teljesen korrekt módon, az előzetes véleményezés során feltárja a hibákat, miközben deklarálják, hogy NEM a törvényből magából, hanem a hatásköréből származik a jogi disszonancia; akkor önkritika nélkül fellépnek az AB ellen, azt hangoztatva, hogy akadályozza a törvénykezést, és korlátozza a kormánypártot nagy volumenű, nemzetmegújító munkájában.

Az egész nyílt sarkítás, egyszerűen kidobták a csalit, mert tudták, hogy az AB-nek kutya kötelessége feltárni a törvény hiányosságát és számítottak arra, hogy miután rendkívül népszerű intézkedésről van szó, a nyilvánosság melléjük fog állni. Pedig be lehetett volna adni a törvényt úgy is, hogy az alkotmányos legyen. Itt ugyanaz a cél pontosan, mint anno Schmitt kinevezésekor. Ahogy TG mondaná: a "zsákmányelv" szellemében eljárva a viktoriánus hatalom kiépítése.

De tegyük a kezünket a szívünkre, mi mást is vártunk? Tetszettek volna a Jobbikra szavazni... ;)
Rotfuchs 2010.10.30 17:21:32
@Parmezanidész: ez így nem teljesen igaz. Mert a jog nem egyenlő a nagybetűs Igazsággal, de még csak az általánosan elfogadott erkölcsös viselkedést sem írja elő.

Magát a törvényt lehet még önmagában jóindulatú, elszámoltató intézkedésként értelmezni, mivel viszonylag nagyvonalú (csak a túlzott kifizetés túlzó része ellen lép fel) és valóban olyan ügyletek állnak mögötte amik indokolják a közerkölcs és közvagyon védelme érdekében való eljárást.

Valamint technikailag is indokolt inkább adót kivetni, mint polgári peres eljárást indítani, a jogrendszerből adódó nyilvánvaló okokból. Ha perre vinnék az ügyet, az elhúzódna, a kimenetele erősen kétséges lenne attól függetlenül, hogy történt-e visszaélés, fennállna a kockázata, hogy formai hibák miatt a felperes vesztene; illetve, és talán ez a legfontosabb egy nagyon drága eljárás után az adófizetők csak sokára látnának eredményt vagy egyáltalán nem.
Rotfuchs 2010.10.30 17:25:44
@Jofiu: nem kell neki külön engedély. Csak egy telefon a kabinetirodába (az új MEH), hogy kéri a kulcsot.
Már megint BKV, már megint a metró sötét mélye, ahol kizárt, hogy bármi örömteli történjen az emberrel, általában. Névtelen levélírónk is "szokásosnak" nevezi a vele történteket, ami azt jelenti, hogy számára a tömegközlekedés igazi csendes háború. Legutóbb a…..
Rotfuchs 2010.10.29 16:36:21
@kisfaszú: mert Orsós Orbán meghúzta a kvótát. Már így is le kellett építeni a perverzállomány negyedét.

Ébredjetek emberek!
Rotfuchs 2010.10.29 16:40:26
@szakállas bácsi: ünnepélyesen átnyújtom az Általános Sztrájktörési Útmutató és Vallásműszaki Könyv és Nyomtatott Egészségügyi Papír Kiadó nevében a Hét Kommentje díjat.
Ilyet még soha, sehol, komolyan mondom. Ha valaki elmondaná, hogy mi az isten haragja történik ebben a filmben, és főképp miért, nagyon hálás lennék érte. ..
Rotfuchs 2010.10.28 18:15:08
@kaboca36: én sem értem mi baja a posztolónak. A sapkás figura világosan elmagyarázta.
Aki olvassa ezt a blogot, tudja, hogy az elmúlt időszakban mennyi kritikát kaptam azért, mert nem voltam hajlandó a demokrácia lényegi és a korábbiaktól minőségileg eltérő korlátozását látni a Fidesz döntéseiben. Az, hogy valami személyesen nem tetszik, még automatikusan nem…..
Újabb torrentrazzia volt, 2 szervert foglalt le a rendőrség a ProArt feljelentése nyomán. A ProArt többek között Ákos új albumára hivatkozott, aminek torrentfájlja elérhető volt a szerveren. A magyar torrentszervereken a magyar zene és/vagy Ákos tiltólistára került. Tegyük…..
Rotfuchs 2010.10.26 12:29:02
@Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod?: Igen, a "kultúrát" megveheti a boltban, de kulturáltságot már nem.

Eleve ott kezdődik, ki hallgatja azt a sz@rt?

A másik: minden tanulmány, kutatás azt mutatja, hogy mindenki jól jár az internetes ingyenes tartalommal. Eleve, ha valami ingyenes akkor több emberhez eljut, mert mivel ingyen van, legfeljebb az idejéből veszít ha meghallgatja.

Az embereknek pedig x összeg áll rendelkezésére a bevételeiből amit szórakozásra költ. Ha a zene csak CD formájában jut el hozzá, akkor arra költi el. A stúdiók benyelik a nagy összeget, meg a boltok, terjesztők... stb.

Viszont ha ingyen hozzájut, attól az az összeg még a rendelkezésére áll, és mivel az emberek szeretik a társaságot _és_ a zenét sokan ezt fesztiválokon költik el. Ám jóval többet, mert a fesztivál, a koncert mégis csak jóval nagyobb élmény, mint egy egyszerű zeneszám lejátszogatása. Ráadásul kisebb az esélye, hogy csalódni fog a koncertben, mint ha nem ismerné előre a számokat, valamint a letöltési számok remekül mutatják a szerzőknek is, hogy milyen irányba mozduljanak el.
Aki azt gondolja, hogy a WikiLeaks titkos dokumentumai az amerikai hadsereg különös kegyetlenségét bizonyítják, az csak sokat lógott az iskolai történelemórákról. (Fotó: beehivecity.com) A hétvégén minden idők legnagyobb kiszivárogtatására került sor: a WikiLeaks az iraki…..
Rotfuchs 2010.10.26 12:17:00
@Rive: Teljesen egyetértek.

Ahol fát vágnak hullik a forgács, épp ezért kell kerülni a háborút mert kegyetlen és embertelen.

Nem is tartom helyesnek az Irak elleni támadást, más sok olyan pontját tudnám mondani a Földnek, ahol a nyugati közbelépés igencsak javallott lenne.

Ugyanis a háború nem véres/kegyetlen/igazságtalan mellett a másik sarkítás az, hogy ha nincs nyílt, szabályos, hadseregek között vívott háború, akkor béke és biztonság van, illetve hogy egy harmadik fél közbelépése szükségszerűen eszkalálódáshoz vezet.

Persze sok-sok hiba történt, és sok tragédia elkerülhető lett volna, de amennyit én eddig nézegettem a WikiLeaksből, a kegyetlenkedések vagy

1., szándékos rosszindulatból, emberi kegyetlenségből fakadtak -az emberek között márpedig sok elmebeteg állat van, és sajnos a hadseregbe is jut; felügyelet kell és erős kontroll, ezzel szerintem a társadalom annyit tehet, hogy véget vet a katonák megbélyegzésének, és annak tekinti őket aminek: hősöknek, akik az életüket kockáztatva védik azt amit nekik parancsoltak. Azt ugye nem a katona tiszte eldönteni, hogy érdemes volt-e háborút indítani. Valamint elfogadni, hogy ez egy ilyen szakma, itt bizony embereket ölnek, sokszor a rossz embert. A másik dolog itt a kínzás. Sokszor igenis szükséges. Inkább kínozzanak meg valakit, mint haljon meg egy vagy több másik. Titkosszolgálatoknál, terroristákkal szemben (nem a genfi egyezményben érintett ellenséges katonákkal szemben) igenis engedélyezni kellene a kínzást, de pontosan behatárolni mi az az, egyébként igen kevés eset, amikor célra vezető lehet (fejlett pszichológiai módszerekkel, erős fanatikus kondícionálást is igenis meg lehet törni).
Ha ezeket elfogadja a közvélemény, esetleg többen is jelentkeznek katonának, nagyobb emberanyagból jobban lehet választani; illetve a nem titkos műveleteket végző egységeknél minimális transzparencia is kialakulhat, ami megakadályozna sok borzalmat. A tisztességes katonák között nem alapvető az eltussolás, ezt legtöbbször az intézményi, vagy országos politika hozza be.

2.,A másik eset a klasszikus civil áldozatok kérdése, ami színtisztán taktikai és műszaki kérdés. Ehhez viszont igenis háború kell, mert csak éles helyzetekben lehet olyan tapasztalatot szerezni, ami szükséges a legjobb módszerek és eljárások kiválasztásához, valamint a háború generál keresletet a hadsereg kutatóintézeteinél ennek a kérdéskörnek a vizsgálatára.