Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Incayo

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Emelkedik a kerékpárosok engedélyezett maximális sebessége, de a rendőrség továbbra sem tervezi, hogy traffipaxokkal próbálják ellenőrizni a sebességhatárok betartását. A jövőben a 10, 20, 30, 40, 50 km/h-s maximumok közül kell az úttípushoz tartozó sebességhatárt…..
Incayo 2009.11.27 04:43:02
@Joe Forster/STA:

Hú, ez fantasztikus!
Engem leginkább az érdekelne, hogy milyen szer hatása alatt álsz, amikor ilyen borzasztó okos gondolatok fogalmazódnak meg abban 8 bites agyadban?

30-as sebsségkorlátozás minden nem főútra. Ejha! És szerinted hányan tartanák be? Bele se kezdjél, hogy Bezzeg Nyugaton, mert Bezzeg Nyugaton se tartják be, csak arra pár méterre, ahol traffipax is társul a tábla mellé. Gondolom a következő gondolatod, hogy akkor tegyünk minden sarokra traffipaxot, aminek a költségeit nyilván te fizetnéd ki zsebből, így az autós társadalomnak már csak a radardetektor piacot kellene felfuttatnia.

De igazad van, tulajdonképpen ez a jó magyar közigazgatási gondolkodás. Kirakunk egy 30-as táblát és a probléma megoldva, közigazgatásilag mindent megtettünk a biztonságért, innetől a közlekedők felelőssége, ha a nyíl egyenes úton nem 30-cal mennek. Nem számít, hogy betarthatatlan és épp ennek köszönhetően, már ott sem veszik figyelembe, ahol valóban indokolt lenne, ugyanmár.

Aztán fantasztikus ötlet a minden sarokra zebrát elképzelés is. Tényleg mennyivel nőne a biztonság, ha az autósoknak nem csak néhány kijelölt helyen, hanem minden egyes sarkon számítaniuk kellene eléjük lépő, elsőbbségüket követelő gyalogosokra. Majd egyik szemükkel folyamatosan a járdát nézik, másikkal meg az utat. Vagy inkább mindkettővel a járdát, az úton úgyse történhet semmi.

De igazad van, igazából sokkal jobb lenne ha minden kereszteződésben lámpa lenne (aminek költségét nyilván megintcsak magadra vállalod). Természetesen a lámpák csak autósokra vonatkoznának, biciklisek és gyalogosok bátran figyelmen kívűl hagyhatnák a jelzéseit ahogy most is teszik, így tulajdonképpen már csak az marad hátra, hogy a azt is belevetessétek a KRESZ-be, hogy az autósoknak zöld jelzésnél is elsőbbséget kelljen adni a bringásoknak és gyalogosoknak. Szerintem menni fog.

Az utolsó bekezdésedre térve, nem, egyáltalán nem bringanáci az aki élni kíván a KRESZ módosítását jóváhagyó elmebetegek által, remélt szavazatokért cserébe neki adományozott plusz jogaival, pusztán csak donorjelölt. Erre gondolj majd amikor dagadó mellkassal begurulsz szemből az egyirányú utcába és feltűnik előtted egy Kamaz nyugalmat sugárzó sziluttje. Ne mondd, hogy nem szóltak előre.