Adatok
kitab
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Gábor már jó ideje nem a Dunaweb ügyfele, ehhez képest a szolgáltó levélben értesítette arról, hogy tartozása van. Gábor rendes ember, személyesen befáradt az ügyfélszolgálatra hogy tisztázza a helyzetet, azonban nem járt sikerrel: az ügyfélszolgálatnak fogalma sincs, mire is…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Tegnap kaptam meg a Dunaweb felszólító levelét. 110ezer forintot kérnek tőlem. 3 napos fizetési határidővel...
Az Intelecom/Fibernet kizárólagos szolgáltató volt a házunkban, és voltak problémák... Aztán amikor a Fiberbethez kerültünk, megszűnt az ADSL és a telefonvonal, mi pedig nem akartuk folytatni a Fibernet kábeles internetével ezt a sok kalandot, felmondtuk a szerződést 2008 februárban.
Azóta nem hallottam felőlük, a Dunawebről pedig mostanáig azt sem tudtam, hogy létezik.
Az egész egy aljas hazugság.
Eszem ágában sincs fizetni, sem ügyfélszolgálatra menni, legyen az a 22. kerületben vagy pláne Vácon.
Levelet azt írtunk nekik, próbáltam a tényekre szorítkozni és röviden összefoglalni a történteket, csatolva a felmondó levelek másolatát (nálunk sem volt elég egyszer felmondani, még leveleztünk).
De az összeg akkor sem tréfadolog. Lehet ennek valamilyen következménye? Behajthatják ezt rajtunk? Ha tudjátok, kérlek, mondjátok el, kihez fordulhatok, mert a fentiek alapján nem az ügyfélszolgálatnál és nem is a Dunawebnél lesz a rendezés kulcsa.
Ráadásul szép színt visz a történetbe, hogy egész nap itthon voltam, és nem csengetett senki. De a postaládában landolt az ajánlott levél - amit ezek szerint a postás vett át a nevemben...