Regisztráció Blogot indítok
Adatok
zomate93

0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A felszólítás hallatán talán megjelenik lelki szemeink előtt a kép, ahogy a műanyag asztalt és székeket éppen betonozzuk lefelé, vagy beássuk a földbe. Pedig nem erre gondoltunk... A fák, bokrok növekedésének alakítása nem újdonság a kertészek körében, gondoljunk csak a…..
zomate93 2013.12.11 17:52:43
@Alaister Grand: najó, azért a sötétzöldségnek is van egy határa.
...és útközben a km-óra is megállt... (persze szokás szerint a "hősugárzó" hideget fújt és az ablak is be volt fagyva) Hiába. Tél tábornok támad. Ehhez ráadásul hozzájön kingánik gyalázatos állapota.Mert az rendben van, hogy itt a tél -lásd:…..
zomate93 2010.01.06 19:47:07
Ez még nem minden. A -20 fokos hidegben múltkor 28 Kinglong nem tudott elindulni Vácon (és ez csak Vác, ki tudja, Bp-n mi volt??)! Egy részük a kompresszor befagyása miatt (nem termelt levegőt, és így nem engedett ki a légfék), a másik részük pedig be se indult. Ezenkívül fél éves buszon (az új szérián, asszem az LNF-670 rendszámún) rohadást láttam!! Mi lesz 2 év múlva? Lesz rajta még fehér felület? Vagy egy rozsdaboglya lesz? Ha ez nem lenne elég, Magyarországon gyárat akarnak építeni (és fognak is!! Egyes infók szerint 6-12 hónapon belül állni fog a gyár). Mindemellett a Volánbusz 5 milliárd Forint értékben kíván venni még ezekből a buszokból, hogy oda is ezek a szarok járjanak, ahova most még (részben) Ikarusok (pl. Püspökszilágy Kosd Kismaros...). És ha még mindig nem lenne elég, akkor állítólag a légfékszelepek hibásak, tehát nem kell meglepődni, ha 100 km/h körüli tempónál egyszer csak nem akar megállni a busz :) A tengelycsavarok a nagyobb (XMQ6127-es) típusokon éppen hogy rá vannak kapatva a szárra, ezen kívül az anyaguk (és ezáltal a strapabíróságuk) is igencsak kifogásolható. De ha még ez sem lenne elég, sofőrök elmondása szerint orrán-száján ereszti a fagyállót, az olajat és egyéb kenőanyagokat. A biztonságtechnika egyenlő a nullával. A belső térben terjengő tornacipő-szag igenis káros az egészségre, minden csörög-zörög-kattog-csattog. Az ülésekről a kb. 1 centis "huzat" is kezd leválni, rendszeresen meghibásodik a Fok-gyem, némelyik leszállás-jelző szintén szar (idegesítően csipog, de a műszerfalon nem jelez). Az ablakok szintén zörögnek, és (alaphelyzetben) 1 cm résen jön be a hideg (természetesen rossz úton és kanyarban 5 cm-re is ki tudnak nyílni az ablakok) - ez azt eredményezi, hogy hátul körülbelül sarki szél fúj. "Fütés" - ez is fasza, mert a mozgássérült helyeken kb. 50°C van, de a térelválasztók olyan jól szigetelnek, hogy kb 1 méterrel mögötte örülsz, ha nem fagysz meg. Ezek az én észrevételeim, tapasztalataim. Kedves Volánbusz és Kedves Alvállalkozók! Megérte megvenni ezeket a csodálatos "autóbuszokat". Viszont arra kíváncsi lennék, hogy ült-e már életében buszon az a pár ember, aki ebben a beszerzésben szerepet játszott. Ült-e már BMW-n, Mercedesen, Maseratin, meg Audin kívül más autóban? Én még diák vagyok, tehát 90% kedvezményes bérletem van, de az igazat megvallva ezt az 1600 Ft-ot is sajnálom kiadni arra, hogy ezekkel a fostaligákkal utazzak. nem beszélve arró, hogy 1 kezemen meg tudom számolni, hogy idén szeptembertől decemberig hányszor volt ülőhely azon a buszon, amivel én járok. Zomate;)
A Kisinóc-Nagymarosi Kéktúra-szakasz egy jó kis kiadós túra, nagyobb szintkülönbségek nélkül. Persze van két kemény emelkedő itt is, az egyik az Alsó-körtvélyesnél, a másik meg a Hegyes-tetőnél. Pont jó időt fogtunk ki, a nap marhára sütött. Kóspallagról indultunk,…..