Regisztráció Blogot indítok
Adatok
lakkcipok

0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
...az a kaposvári Madár utca. Főhősünk azonban megpróbálkozik vele.Scheerti küldte be, mintegy a téli gumi és a hólánc fontosságát hangsúlyozandó. Láthatóan nem ő az első áldozat, ennek ellenére a hólánc nem került elő. A hátra csúszáskor féken állással pedig mindent…..
lakkcipok 2010.01.08 19:21:35
@gyík:
A keskeny gumi jobb havon, jégen, mert nagyobb nyomást fejt ki, így a havat jobban kinyomja, a jeget nagyobb eséllyel olvasztja meg (magasabb nyomáson alacsonyabb a jég olvadáspontja), ha jól emlékszem a fizikára. :)
Tükörjégen meg minimum hólánc, de a szöges gumi a biztos.
Olvasónk és egyben autóm megvásárlója totálkárosra törte a Subaru Forestert. Ennek a történetét meséli el, okulásképp mindazoknak, akik azt hiszeik, nekik mindent lehet. Kapnak a belső sávban szöttyögők is. Az ominózus napot megelőző három éjszaka igen rövid volt, a…..
lakkcipok 2009.10.22 00:26:16
Hát én csak a magánvéleményemet tudom erről és a hasonló gondolkodású/stílusú vezetőkről:
-Minek is a kedves postolónak Forester? Benne van a nevében Forest=erdő! Milyen gyakran járt ő földúton, erdőben dzsuvában, hogy neki egy terepjáró kell? Szerintem az ilyen SUV tulajok 90%-a még csak azt se tudja, hogy létezik földút, de ha tudja is, rá nem menne, mert "piszkos lesz az autóm"!
-Van egy mentalitásbeli probléma kicsi országunkban, amit már többen is leírtak. Ezt annyival bővíteném ki, hogy Amerikában(amit olyan fontos koppintani :S) amikor a sok SUV megjelent megnőtt a balesetek száma, mert a gyengeelméjű nemnormálisok azt hitték biztonságban vannak a nagy dögökben. Miért is nincs ez így? Í terepjárók, legyen az Subaru Forester, vagy akár Porsche Cayanne, magas építésűek. Ebből következőleg igaz jobban belát mindent az ember, és azt hiszi ő a király, viszont magasabban is van a súlypont. Az ilyen "magabiztosan visszakormányoztam" című dolgot végrehajtó delikvensek nem gondolnak arra, hogy a "kicsike" nem úgy viselkedik, mint egy személyautó.
-Három hónap alatt nemhogy nem lehet elsajátítani egy autó viselkedését(kivéve Schumaher és társai), valószínűleg sokan még csak azt se tudják megmondani hol van az autó az úton! Bárki próbálja ki, hogy egy kijelölt pontra próbál beállni mondjuk egy parkolóba, vegye célba az egyik vonalat! Ha van patka, akkor koccanás nélkül, amikor azt érzi, hogy ott a kerék álljon meg! aki 20cm-nél többet téved mondjuk egy bal első kerék esetén, az nem tudja hol van alatta az autó!

Igazából az a nagy baj, hogy naggggyon sokan nem tudnak vezetni, ami nem egyezik meg azzal, hogy padlóig nyomjuk a gázt oszt megy a szekér.

Kéne egy nagy adag agymosás itt a kis hazánkban közlekedési morál terén!
lakkcipok 2009.10.22 16:11:10
@gnme:
"..nem értem.

Én pl. a pályaautóval nótórius szabályszegő és pofátlanul tolakodó stílusban vezetek. Kvázi megyek, haladok."
Én meg téged nem értelek! Mi az hogy pályaautó? Versenypályára való autóval nem mehetsz közútra, amúgy meg csak egy autód van, amire pontosan ugyanazok a szabályok vonatkoznak, mint a többire!
A pofátlan tolakodás és a haladás nálam két külön fogalom! Az ilyen vadbarmoktól félek az úton, hogy kijövök egy mindkét irányból beláthatatlan kanyarból és a két sávos úton két autó jön szembe(köszönöm megvolt már)...

"Esőben meg pláne.. mintha a sumaher adott volna leckét

.. hádde eső miatt sosem csúszott meg az autóm keresztbe. Sosem.

Lehet a gumiválasztás, lehet a súlypont relatív helyzete, lehet csak azért mert mert pályaautó .. nem tudom. "
Lehet még eddig marha nagy mákod volt, hogy nem tekeredtél fel egy villanyoszlopra. Csak az a szomorú, hogy az ilyen elmeháborodottak, mint te ölik meg a szegény kis suzukist, aki szépen csendben csetteg az úton.
Olvasd már el mit írtál le! Én a helyedben most adnám le a jogsit, amíg nem tapad vér a kezedhez!

Elnézést az off miatt, de ez kicsapta a biztosítékot.