Adatok
lakkcipok
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
...az a kaposvári Madár utca. Főhősünk azonban megpróbálkozik vele.Scheerti küldte be, mintegy a téli gumi és a hólánc fontosságát hangsúlyozandó. Láthatóan nem ő az első áldozat, ennek ellenére a hólánc nem került elő. A hátra csúszáskor féken állással pedig mindent…..
Olvasónk és egyben autóm megvásárlója totálkárosra törte a Subaru Forestert. Ennek a történetét meséli el, okulásképp mindazoknak, akik azt hiszeik, nekik mindent lehet. Kapnak a belső sávban szöttyögők is. Az ominózus napot megelőző három éjszaka igen rövid volt, a…..
lakkcipok
2009.10.22 16:11:10
@gnme:
"..nem értem.
Én pl. a pályaautóval nótórius szabályszegő és pofátlanul tolakodó stílusban vezetek. Kvázi megyek, haladok."
Én meg téged nem értelek! Mi az hogy pályaautó? Versenypályára való autóval nem mehetsz közútra, amúgy meg csak egy autód van, amire pontosan ugyanazok a szabályok vonatkoznak, mint a többire!
A pofátlan tolakodás és a haladás nálam két külön fogalom! Az ilyen vadbarmoktól félek az úton, hogy kijövök egy mindkét irányból beláthatatlan kanyarból és a két sávos úton két autó jön szembe(köszönöm megvolt már)...
"Esőben meg pláne.. mintha a sumaher adott volna leckét
.. hádde eső miatt sosem csúszott meg az autóm keresztbe. Sosem.
Lehet a gumiválasztás, lehet a súlypont relatív helyzete, lehet csak azért mert mert pályaautó .. nem tudom. "
Lehet még eddig marha nagy mákod volt, hogy nem tekeredtél fel egy villanyoszlopra. Csak az a szomorú, hogy az ilyen elmeháborodottak, mint te ölik meg a szegény kis suzukist, aki szépen csendben csetteg az úton.
Olvasd már el mit írtál le! Én a helyedben most adnám le a jogsit, amíg nem tapad vér a kezedhez!
Elnézést az off miatt, de ez kicsapta a biztosítékot.
"..nem értem.
Én pl. a pályaautóval nótórius szabályszegő és pofátlanul tolakodó stílusban vezetek. Kvázi megyek, haladok."
Én meg téged nem értelek! Mi az hogy pályaautó? Versenypályára való autóval nem mehetsz közútra, amúgy meg csak egy autód van, amire pontosan ugyanazok a szabályok vonatkoznak, mint a többire!
A pofátlan tolakodás és a haladás nálam két külön fogalom! Az ilyen vadbarmoktól félek az úton, hogy kijövök egy mindkét irányból beláthatatlan kanyarból és a két sávos úton két autó jön szembe(köszönöm megvolt már)...
"Esőben meg pláne.. mintha a sumaher adott volna leckét
.. hádde eső miatt sosem csúszott meg az autóm keresztbe. Sosem.
Lehet a gumiválasztás, lehet a súlypont relatív helyzete, lehet csak azért mert mert pályaautó .. nem tudom. "
Lehet még eddig marha nagy mákod volt, hogy nem tekeredtél fel egy villanyoszlopra. Csak az a szomorú, hogy az ilyen elmeháborodottak, mint te ölik meg a szegény kis suzukist, aki szépen csendben csetteg az úton.
Olvasd már el mit írtál le! Én a helyedben most adnám le a jogsit, amíg nem tapad vér a kezedhez!
Elnézést az off miatt, de ez kicsapta a biztosítékot.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A keskeny gumi jobb havon, jégen, mert nagyobb nyomást fejt ki, így a havat jobban kinyomja, a jeget nagyobb eséllyel olvasztja meg (magasabb nyomáson alacsonyabb a jég olvadáspontja), ha jól emlékszem a fizikára. :)
Tükörjégen meg minimum hólánc, de a szöges gumi a biztos.