Regisztráció Blogot indítok
Adatok
ZoLTaN76

0 bejegyzést írt és 9 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Subba Subba sziv iwiw 2010.08.13 08:30:00
Még mindig megtelik a levelesládánk idióta wiwes adatlapokkal, úgyhogy elő a csak erre a célra tartogatott regekkel!Na akkor csapjunk bele!!!...:))Medencézek BebaszcsiztunkAlaposan dokumentált gépnél ülés20 évesen :)Photoshop artistaHeti csiniAlaposan dokumentált ZsoltiA…..
ZoLTaN76 2010.08.13 10:22:16
Jogos-e, hogy a BKV dolgozói időről időre megbénítják a város közlekedését? Egyáltalán megbénítják-e, vagy mindenki megvonja a vállát, és gond nélkül megoldja a megoldhatatlant, és a szokásos időben beér a munkahelyére? Szavazz! (Szolg.közl.: úgy tűnik, Firefoxból…..
Már csak négyen versengenek Benkő Dániel kegyeiért, és kezd is kicsit unalmassá válni a minden mozzanatában előre megírt műsor, de a héten végre izgalmasabb részhez értünk. Ujjazás és erekció már eddig is volt, a hétfői adásba viszont olyan jelenetek kerültek volna, amikhez…..
Dezső az id.check.security@gmail.com-ról kapta a lenti e-mailt, ami egészen együgyű módon próbál adatokhoz jutni. Aki beszkenneli az iratait, aztán lefényképezi magát az igazolványával és elküldi nekik, annak szeretnénk mondani valamit. Üdvözletem!   Ma kaptam ezt a…..
ZoLTaN76 2009.10.24 10:05:11
@porcicc: esetleg még a bankkártya mindkét oldalát is elküldi PINkhóddal együtt...
Régi ismerősünk a Barát taxi, most Zoltánt borították ki azzal, hogy magasabb árat akartak beszedni tőle a reptéri fuvarért, mint ami a weboldalukon szerepel, aztán erőteljeset füllentettek arról, hogy Csepel magasabb tarifasávba tartozik, pedig a szájtról kiderül, hogy…..
ZoLTaN76 2009.10.18 11:51:53
@Barat-Taxi: "Társaságunk számára rendkívül fontos a korrekt, mindenre kiterjedő tájékoztatás, továbbá a pontos és megbízható szolgáltatás!"

Mint post küldő, érintett és megszólított itt reagálnék, ha már Ön itt tett ajánlatot a kárpótlásra.

Először is azt gondolom, hogy a frissítésben megírt, általam tapasztalt paraszt hangnem miatt továbbra sincs Önökben lelkiismeret furdalás, ami azért inkább elszomorít.
Másodszor, már a telefonban jeleztem, hogy nem a "szaros" kétszáz forinton van a hangsúly, hanem az elveken, és a félrevezetésen.
Harmadszor, a személyes telefonos beszélgetésünk alkalmával ígéretet tett a megrendelésem törlésére, ennek ellenére az "indulás" előtt 24 órával megkaptam a visszaigazoló SMSt. Nem okozott fejfájást, felhívtam a központi számot, töröltettem, és 5 perc múlva megkaptam a törlés megerősítését.
Negyedszer, azt gondolom, hogy bár kecsegtető az Ön által beígért kedvezmény, amelyet akár át is ruházhatok, de szerintem Ön sem gondolja komolyan, hogy bármelyik fél (akár Önök akár én) jó szájízzel tudna meglenni egymással és utazni. Ezért a felajánlott kedvezményről ezúton lemondok.
Ötödször pedig a stílussal az a baj, hogy itt nyájaskodó és megalázkodó, csak sajnos a telefonban nem ezt tapasztaltam.
Hatodszor avagy végezetül szeretném lezárni a dolgot úgy, hogy ez a "házasság" nem jött létre, és nem is fog.

További szépeket és jókat!
ZoLTaN76 2009.10.24 10:04:15
@mityu: Ha akarod, nagyon szívesen átküldöm a levelezéásünket...