Adatok
igen design
5 bejegyzést írt és 6 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Az igendesign fáradt, de pihent elméjű csapata a napokban publikálta legújabb fejlesztését, a szórakoztató tömegközlekedést segítő, hordozható ülést, avagy hintát, amely a kapaszkodókra erősítve biztosít kényelmes lengedezést a nehéz napokon. Zsúfolt járatokon nyilván…..
igen design
2010.02.03 20:13:06
@Sün! balázs: szerintem pl azért, mert pl a HTC Supersonic-nál sokkal váratlanabb esemény, hogy az apple egy ennyire nevetségesen gyenge terméket dobott piacra.
Az Art Lebedev studio új ékszere...
igen design
2010.01.09 14:20:29
Pár hétre távolabb lép az ember a szalagcímektől, és mindjárt nevetségesnek és kicsinyesnek látszanak a belpolitika vagy akár az unió vitái, kampánylózungjai, hazugságai. Hiszen bazmeg elpusztul a Föld! A bálnák! A méhek! A káposztalepkék! Mert az ember disznó módra él,…..
biztos sokan láttátok, csodálkozom is, hogy itt még nincs fent. felteszem. nehogy valakinek kimaradjon...
A HEPAV 1.1 igazából egy egyszerű velomobil, ahol az emberi erőt egy kis villamossággal turbózzák föl. Ja és kétéltű :) Azt nem tudom, hogy mennyire praktikus egy ilyen, sem azt, hogy mennyire vízhatlan, de…..
Érdemes Paul Sandip nevét ismerni szerintem. Bár nem igazán sztárdesigner.... még :)
Mindenesetre eljutott már oda, hogy megvalósult néhány olyan terve, amihez hasonlókat leginkább csak vázlatokon és koncepcióként látunk. ezt nem úgy értem, hogy annyira világmegváltók, épp…..
Azt hiszem ez az az út az autó tervezésben, amit követni kellene. A technológia persze még tolódhatna kicsit az emberi erő felé, de a lényeg már megvan.
Az, hogy egy-másfél tonnás vasakat cipelünk magunkkal, azért van, mert teljesen eltolódtunk a passzív biztonság felé, ahelyett,…..
igen design
2009.10.12 19:19:06
@ZaphodBeeblebrox: én nem a vezetést segítő rendszerekben látom a megoldás, mert az csak mégtöbb dolog, amit bele kell tenni egy autóba... én a lakott területen belüli 30km/h-s sebességkorlátozásban látnam... semmit nem lassulna a forgalom ;)
egy felmérés szerint a belvárosban 23 km/h a nagykörúton 15km/h a közlekedés átlagsebessége személyautóval
egy felmérés szerint a belvárosban 23 km/h a nagykörúton 15km/h a közlekedés átlagsebessége személyautóval
igen design
2009.10.12 19:28:19
@ZaphodBeeblebrox: hja és ha benne lesz egy katapult, hat komplett asztali számítógép, ejtőernyő, fékezőernyő, kamerák, 7 kijelző, amit nyilván lehet egyszerre figyelni, satöbbi (mert ma szerintem ezen a szinten van a légzsák.. és persze ekkora kocsikba, ilyen magas elérhető sebességnél kell is... akár tudunk vezetni, akár nem):
akkor hol marad a vezetési élmény? ami 30-nál nyitott autóban, pláne küllőkön (pláne pesti utakon hehe) igazán megvan..
és vajon lemenne-e így egy tonna alá az autó tömege.
és vajon akkor elkezdenék-e kiszedni ezeket egy autóból, hogy ilyesmik jöjjenek létre, mint ez a koncept... nem hiszem.
persze ez nagyon durva sarkítás volt, de egyáltalán nem biztos, hogy ez lenne a jó irány... kétség kívül viszont ezt fogjuk követni :(
akkor hol marad a vezetési élmény? ami 30-nál nyitott autóban, pláne küllőkön (pláne pesti utakon hehe) igazán megvan..
és vajon lemenne-e így egy tonna alá az autó tömege.
és vajon akkor elkezdenék-e kiszedni ezeket egy autóból, hogy ilyesmik jöjjenek létre, mint ez a koncept... nem hiszem.
persze ez nagyon durva sarkítás volt, de egyáltalán nem biztos, hogy ez lenne a jó irány... kétség kívül viszont ezt fogjuk követni :(
A design egyik legnagyobb problémája, hogy úgy kellene tömegtermelést végezni és tárgyakat minél gyorsabban lecserélni, hogy ez fenntartható is legyen. Összeszedtem néhány érdekes tervet, koncepciót. Hát meglehetősen különös elképzelésünk van a fenntarthatóságról. Álljon…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
lásd pl itt: gizmodo.com/5487594/transforming-nissyoku-solar-eclipse-lamp-powered-by-led-not-fusion