Regisztráció Blogot indítok
Adatok
igen design

5 bejegyzést írt és 6 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Az igendesign fáradt, de pihent elméjű csapata a napokban publikálta legújabb fejlesztését, a szórakoztató tömegközlekedést segítő, hordozható ülést, avagy hintát, amely a kapaszkodókra erősítve biztosít kényelmes lengedezést a nehéz napokon. Zsúfolt járatokon nyilván…..
Poligraf iPad 2010.02.03 15:11:19
igen design 2010.02.03 20:13:06
@Sün! balázs: szerintem pl azért, mert pl a HTC Supersonic-nál sokkal váratlanabb esemény, hogy az apple egy ennyire nevetségesen gyenge terméket dobott piacra.
designindex Hóérbizsu 2010.01.08 13:38:11
Az Art Lebedev studio új ékszere...
igen design 2010.01.09 14:20:29
w Egyél hódot! 2009.12.11 06:30:00
Pár hétre távolabb lép az ember a szalagcímektől, és mindjárt nevetségesnek és kicsinyesnek látszanak a belpolitika vagy akár az unió vitái, kampánylózungjai, hazugságai. Hiszen bazmeg elpusztul a Föld! A bálnák! A méhek! A káposztalepkék! Mert az ember disznó módra él,…..
designindex BMW-M1 Hommage 2009.12.06 22:09:00
biztos sokan láttátok, csodálkozom is, hogy itt még nincs fent. felteszem. nehogy valakinek kimaradjon...
A HEPAV 1.1 igazából egy egyszerű velomobil, ahol az emberi erőt egy kis villamossággal turbózzák föl. Ja és kétéltű :)                       Azt nem tudom, hogy mennyire praktikus egy ilyen, sem azt, hogy mennyire vízhatlan, de…..
Érdemes Paul Sandip nevét ismerni szerintem. Bár nem igazán sztárdesigner.... még :) Mindenesetre eljutott már oda, hogy megvalósult néhány olyan terve, amihez hasonlókat leginkább csak vázlatokon és koncepcióként látunk. ezt nem úgy értem, hogy annyira világmegváltók, épp…..
designindex jót, s jól! 2009.10.11 23:32:00
Azt hiszem ez az az út az autó tervezésben, amit követni kellene. A technológia persze még tolódhatna kicsit az emberi erő felé, de a lényeg már megvan. Az, hogy egy-másfél tonnás vasakat cipelünk magunkkal, azért van, mert teljesen eltolódtunk a passzív biztonság felé, ahelyett,…..
igen design 2009.10.12 19:19:06
@ZaphodBeeblebrox: én nem a vezetést segítő rendszerekben látom a megoldás, mert az csak mégtöbb dolog, amit bele kell tenni egy autóba... én a lakott területen belüli 30km/h-s sebességkorlátozásban látnam... semmit nem lassulna a forgalom ;)
egy felmérés szerint a belvárosban 23 km/h a nagykörúton 15km/h a közlekedés átlagsebessége személyautóval
igen design 2009.10.12 19:28:19
@ZaphodBeeblebrox: hja és ha benne lesz egy katapult, hat komplett asztali számítógép, ejtőernyő, fékezőernyő, kamerák, 7 kijelző, amit nyilván lehet egyszerre figyelni, satöbbi (mert ma szerintem ezen a szinten van a légzsák.. és persze ekkora kocsikba, ilyen magas elérhető sebességnél kell is... akár tudunk vezetni, akár nem):

akkor hol marad a vezetési élmény? ami 30-nál nyitott autóban, pláne küllőkön (pláne pesti utakon hehe) igazán megvan..
és vajon lemenne-e így egy tonna alá az autó tömege.

és vajon akkor elkezdenék-e kiszedni ezeket egy autóból, hogy ilyesmik jöjjenek létre, mint ez a koncept... nem hiszem.

persze ez nagyon durva sarkítás volt, de egyáltalán nem biztos, hogy ez lenne a jó irány... kétség kívül viszont ezt fogjuk követni :(
designindex zöldségek 2009.10.11 19:27:00
A design egyik legnagyobb problémája, hogy úgy kellene tömegtermelést végezni és tárgyakat minél gyorsabban lecserélni, hogy ez fenntartható is legyen. Összeszedtem néhány érdekes tervet, koncepciót. Hát meglehetősen különös elképzelésünk van a fenntarthatóságról. Álljon…..