Adatok
hellomi
0 bejegyzést írt és 11 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Sportkormány, pótféklámpa, sportlégszűrő, xenon? Akár ezekért is ugorhat a műszakid. A rendőrök már akcióznak.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
hellomi
2014.03.21 20:02:52
Tuningoljatok, mert kell a pénz. Eddig is kellett, de most nagyon kel... :)
Itt a legnagyobb Chevy, amit idehaza megvehetünk. Dupla kipufogó, Camaro-lámpák és egy legendás név. És valójában? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Jó, nem jó? Kényelmes? Egyáltalán egy Hyundai szóba jöhet egy Ford helyett?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Nem kell félni minden franciától. Ez a Peugeot nem drágább, de fapados konkurenseinél többet tud.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Ha elvesszük a gázt, semmit nem fogyaszt az autó. Van ennél takarékosabb? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Remek kis videót találtam az imént a médialepedőnkben (tudják, ez az a videósáv alul, tele csupa jó kis filmecskével). Tessék, megosztom, aztán már csak két mondat lesz. Egy Cadillac-reklám. Igen, az Escalade megverte a C300-as Mercedest. Utóbbiban egy 228 lóerős, 300 newtonmétert…..
Két órát kellett várnom a Land Roverénél is tömöttebb sajttáj után, mire szétszéledt a nép és hozzá lehetett férni a Hyundai i30-hoz. Igen, ahhoz az új koreai kis kompakthoz, amely elődje alig négy évet élt, máris leváltották. Na nem azért, mert annyira rossz lett volna,…..
hellomi
2011.09.14 20:45:59
@kultúrpesszimista:
Mivel műszaki adatok, tesztek nem állnak rendelkezésre ezért csak a formáról tudok nyilatkozni, ami szerintem szép. Nem értem mit lehet ezen fikázni, valakinek tetszik valakinek nem (nekem igen) ennyi az egész. Egyébként a Hyundai-nak formailag volt már nagy dobása elég ha a '98 körüli Coupe-ra gondolunk ami szerintem gyönyörűre sikerült, és a Genesis-t sem nondanám csúnyának!
Mivel műszaki adatok, tesztek nem állnak rendelkezésre ezért csak a formáról tudok nyilatkozni, ami szerintem szép. Nem értem mit lehet ezen fikázni, valakinek tetszik valakinek nem (nekem igen) ennyi az egész. Egyébként a Hyundai-nak formailag volt már nagy dobása elég ha a '98 körüli Coupe-ra gondolunk ami szerintem gyönyörűre sikerült, és a Genesis-t sem nondanám csúnyának!
hellomi
2011.09.14 21:13:47
@victor vacendak:
Így van a Coupe II-re gondoltam.
Amúgy, hogy mennyire lopták a formát a Genesis-nél, azt nem tudom az ördög részletekben rejlik és persze vannak hasonlóságok, de hát melyik autónál nem.
Mindegyik formatervező csen el ötleteket a másiktól ez így megy időtlen idők óta. Talán Bangle volt az egyik legeredetibb, de annyira újat dobott a BMW-kel (2001 - től a hetestől), hogy akkor hirtelen nem tudták hova tenni, és csak az utóbbi pár évben kezdtek ráharapni. Anno ő hozta be sorozatba a BMW-knél a "cápauszony" antennát, ma meg szinte minden gyártó ezt majmolja. Hatalmas perek lehetnének...
Így van a Coupe II-re gondoltam.
Amúgy, hogy mennyire lopták a formát a Genesis-nél, azt nem tudom az ördög részletekben rejlik és persze vannak hasonlóságok, de hát melyik autónál nem.
Mindegyik formatervező csen el ötleteket a másiktól ez így megy időtlen idők óta. Talán Bangle volt az egyik legeredetibb, de annyira újat dobott a BMW-kel (2001 - től a hetestől), hogy akkor hirtelen nem tudták hova tenni, és csak az utóbbi pár évben kezdtek ráharapni. Anno ő hozta be sorozatba a BMW-knél a "cápauszony" antennát, ma meg szinte minden gyártó ezt majmolja. Hatalmas perek lehetnének...
Előre lejtő, dinamikus forma.Egyszerű elemekből felépülő, de jól hangolt első futómű. Ne felejtsük el, hogy nem felső kategóriás autó, ezt azért is véssük táblára, mert a hátsó futómű akár egy jóval drágább modellben is megállná a helyét. Mai cikkünk…..
Nem hiszek a hibátlan 400 000 kilométert futott autóban. Sőt, nem hiszek a 200 ezresben sem. Szinte minden – saját autóinkkal foglalkozó blogposzt – kommentelői között feltűnnek a most vettem olaszban egy kilenc éves 320d-t, hibátlan és a kilenc éves B Vectrával járok…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz