Regisztráció Blogot indítok
Adatok
www.Komarom.org

0 bejegyzést írt és 13 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
hiper Önkiszolgáló pénztár 2010.01.08 08:09:00
Az önkiszolgáló pénztárgépről volt egy nagyon jó cikk az Origón. Röviden összefoglalva: nyugaton már alkalmazzák ezeket, de Magyarországon nem merik, mert egyrészt nagyon drága a telepítése, másrészt meg – most hogyan is fogalmazzak finoman – a vásárlók…..
Jelenleg a BKV-nál dolgozm Metró segédvezetőként. Így mindennapi munkám során egyik fő feladatom az ajtók nyitása, zárása, utastájékoztatás adása. A téma címében jelzett probléma mindennapos, és javarészt az utasok figyelmetlensége, könnyelműsége vagy…..
www.Komarom.org 2010.06.01 11:55:32
A bkvfigyelőn megjelent utaspanasz (3 gyerekes anyukat odazárt az ajtó) kapcsán leírtak ide is jól illenek:
Ebben az esetben mindkét félnek igaza van. Utast ajtó közé zárva indulni nem lehet. Remélhetőleg az új metrókocsikon ez már nem fog előfordulni.
Egy morális kérdés. Gondolom több szülő van itt köztetek. Ha a szülő a gyerekkel sétál akkor példát mutat a gyereknek. Megpróbálja elmagyarázni, hogy miként működik egy rendszer. A zebránál gyerekkel nem indulok el villogó zöldnél sőt elmagyarázom, hogy az a bácsi aki mellettünk épp most suhant el az életét veszélyezteti.
Három gyerekkel nem rohanunk a mozgólépcsőtől az állomáson már bent álló szerelvényhez. Mindannyian tudjuk, hogy a nagyobb gyerek előrefut és felugrik a vonatra. El kell mondani, hogy nem rohanunk előre mert téged elvisz a vonat, mi meg itt maradunk. Ha már az ajtó elszakít minket egymástól, akkor a következő állomáson leszállsz és megvársz minket. Együtt utazunk. A szüleim engem erre tanítottak. Tudatosítani kell a gyerekben, hogy mi a helyes és vészhelyzetben mit kell tenni. Ez a gyereket magabiztossá teszi és nem esik pánikba.
A közlekedési kultúrát tanulni kell! Ezzel nem a segédvezetőt akarom védeni, csak ismerem az embereket. Ha az anyuka egy ilyen helyzetre felkészíti a gyereket akkor egyikükön sem tör ki a pánik. 5 perc és találkoznak ismét. Biztosak lehettek benne, hogy legközelebb a gyerek nem fog a záródó ajtók közé ugrani!

Segédvezető: A prágai metrón hogy tudják tartani a reggeli csúcs 1 perces követési idejét??
A buszos valószínűleg megunta, hogy a kerekesszékes utast minden reggel fel kell segítenie a buszra, ezért tette fel neki a címben lévő igen bunkó kérdést. Olvasónk nem unalmában utazgat reggelente, munkába megy, és csak ezzel a busszal éri el a másik alacsonypadlós buszt, amire…..
www.Komarom.org 2010.01.08 16:28:48
@kencel: Nem általában a buszvezetőket ítéljük el. Ezt az egy embert aki nem viselkedett emberhez méltóan.

Én kereskedőként elmondhatom, hogy nehéz az anyázva reklamáló vevőnek higgadtan válaszolni, de hidd el ez a legjobb ellenszer. A legprimitívebb, üvöltöző ember is csendben marad, ha te normál hangnemben válaszolsz. Meglepődik, majd kellemetlenül kezdi magát érezni és lehiggad.
Aki ezt képtelen megtenni vagy elviselni az ne legyen kereskedő! Aki nem bírja az utasokat kezelni az ne legyen buszvezető!

Sajnálatos módon a kiválasztás során soha sem a legrátermettebb munkavállalót választják ki. Mindig a legkevesebbet kérő, legrászorultabb pályázó nyer felvételt. Ezt kéne megváltoztatni!
www.Komarom.org 2010.01.09 09:19:14
@záporjózsi: végre egy ember aki rájött, hogy az alacsonypadlós minden korosztály életét megkönnyíti. A csecsemőét aki kocsiban fekszik, az anyukáét aki tolja a babakocsit vagy kézen fogva viszi 3-4 éves gyerekét. A bőrönddel utazó diákét , a frissen gipszelt lábú sportolóét és legtöbb esetben az idős autóval nem rendelkező nagyiét.

Na végre elkezdtünk kimászni a gödörből. Egyébként ha jól tudom az Unió csak akadálymentes járművek vásárlásához nyújt anyagi támogatást.
www.Komarom.org 2010.01.09 20:14:41
Utálok ismeretlen helyre BKV-val menni. Mindig jó előre felkészülök, térképekkel, menetrendekkel, hogy biztosan jó helyen szálljak le. A buszokon lévő táblák megbízhatatlanok, a buszvezetők sosem mondják be a megállók neveit, ezért minden információt magunknak kell megszerezni.…..
www.Komarom.org 2010.01.06 19:45:43
@Agnes79: a Panaszos nem a buszvezetőket szidta. A szolgáltatás minőségét kritizálta.
A bkv:
1- nem biztosítja a jegyvásárlás lehetőségét
2- Európa egyik legdrágább, középeurópa Legdrágább jegyárai mellett le sem sz..ja az utasokat.
3- nem biztosít megfelelő utastájékoztatást.
4- télen fűtetlen autóbuszokkal szállítja az utasokat. A haszonállat szállítást szabályozza az unio az emberekét nem
5- a járművek piszkosak, elhanyagoltak. Karbantartásnak nyoma sincs.

Komplex változtatásra van szükség. Új cég, új vezetés..
A lenti levelet kommentár nélkül küldeném mindazoknak, akik az Odacsuktunk egy gyereket! -„És? Üljön vissza, és fogja be a száját!” című bejegyzés íróját azzal vádolták, hogy hazudik, nem ír igazat, felfújta az egész történetet: Tisztelt Gál Mihály!A BKV…..