Adatok
www.Komarom.org
0 bejegyzést írt és 13 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Az önkiszolgáló pénztárgépről volt egy nagyon jó cikk az Origón. Röviden összefoglalva: nyugaton már alkalmazzák ezeket, de Magyarországon nem merik, mert egyrészt nagyon drága a telepítése, másrészt meg – most hogyan is fogalmazzak finoman – a vásárlók…..
www.Komarom.org
2010.11.16 07:31:55
Ami az önkiszolgáló pénztáraknál történő lopást illeti: Nem olyan bonyolult dolog ám összeadni a vásárolt és blokkolt áru tömegét és összehasonlítani azt a teli szatyor tömegével... Láss csodát, már ki is derül, hogy a 3 üdítő helyett csak egyet blokkoltál..
Jelenleg a BKV-nál dolgozm Metró segédvezetőként. Így mindennapi munkám során egyik fő feladatom az ajtók nyitása, zárása, utastájékoztatás adása. A téma címében jelzett probléma mindennapos, és javarészt az utasok figyelmetlensége, könnyelműsége vagy…..
www.Komarom.org
2010.06.01 11:41:20
Kedves BKV-figyelő! Tegnap (01. 28.) dél körül haladtam a Keresztúri úton a 97E járaton, amikor a busz nyeklett egyet, kicsit megdőlt majd félreállt. A sofőr egy mondattal zárta az esetet: "Ennek kampó." Aztán kicsit odébb gurult a felnin, hogy ne zavarja a forgalmat. Az…..
www.Komarom.org
2010.01.31 15:52:13
BKV-Figyelő
„Muszáj neked minden nap ezzel a busszal menni?” -Kérdezte a buszvezető
2010.01.07 12:30:00
A buszos valószínűleg megunta, hogy a kerekesszékes utast minden reggel fel kell segítenie a buszra, ezért tette fel neki a címben lévő igen bunkó kérdést. Olvasónk nem unalmában utazgat reggelente, munkába megy, és csak ezzel a busszal éri el a másik alacsonypadlós buszt, amire…..
www.Komarom.org
2010.01.08 16:28:48
@kencel: Nem általában a buszvezetőket ítéljük el. Ezt az egy embert aki nem viselkedett emberhez méltóan.
Én kereskedőként elmondhatom, hogy nehéz az anyázva reklamáló vevőnek higgadtan válaszolni, de hidd el ez a legjobb ellenszer. A legprimitívebb, üvöltöző ember is csendben marad, ha te normál hangnemben válaszolsz. Meglepődik, majd kellemetlenül kezdi magát érezni és lehiggad.
Aki ezt képtelen megtenni vagy elviselni az ne legyen kereskedő! Aki nem bírja az utasokat kezelni az ne legyen buszvezető!
Sajnálatos módon a kiválasztás során soha sem a legrátermettebb munkavállalót választják ki. Mindig a legkevesebbet kérő, legrászorultabb pályázó nyer felvételt. Ezt kéne megváltoztatni!
Én kereskedőként elmondhatom, hogy nehéz az anyázva reklamáló vevőnek higgadtan válaszolni, de hidd el ez a legjobb ellenszer. A legprimitívebb, üvöltöző ember is csendben marad, ha te normál hangnemben válaszolsz. Meglepődik, majd kellemetlenül kezdi magát érezni és lehiggad.
Aki ezt képtelen megtenni vagy elviselni az ne legyen kereskedő! Aki nem bírja az utasokat kezelni az ne legyen buszvezető!
Sajnálatos módon a kiválasztás során soha sem a legrátermettebb munkavállalót választják ki. Mindig a legkevesebbet kérő, legrászorultabb pályázó nyer felvételt. Ezt kéne megváltoztatni!
www.Komarom.org
2010.01.09 09:19:14
@záporjózsi: végre egy ember aki rájött, hogy az alacsonypadlós minden korosztály életét megkönnyíti. A csecsemőét aki kocsiban fekszik, az anyukáét aki tolja a babakocsit vagy kézen fogva viszi 3-4 éves gyerekét. A bőrönddel utazó diákét , a frissen gipszelt lábú sportolóét és legtöbb esetben az idős autóval nem rendelkező nagyiét.
Na végre elkezdtünk kimászni a gödörből. Egyébként ha jól tudom az Unió csak akadálymentes járművek vásárlásához nyújt anyagi támogatást.
Na végre elkezdtünk kimászni a gödörből. Egyébként ha jól tudom az Unió csak akadálymentes járművek vásárlásához nyújt anyagi támogatást.
www.Komarom.org
2010.01.09 20:14:41
BKV-Figyelő
„Azt csak úgy kiraktam, nem találtam mást” –magyarázkodott a buszvezető
2010.01.04 08:00:00
Utálok ismeretlen helyre BKV-val menni. Mindig jó előre felkészülök, térképekkel, menetrendekkel, hogy biztosan jó helyen szálljak le. A buszokon lévő táblák megbízhatatlanok, a buszvezetők sosem mondják be a megállók neveit, ezért minden információt magunknak kell megszerezni.…..
www.Komarom.org
2010.01.06 19:45:43
@Agnes79: a Panaszos nem a buszvezetőket szidta. A szolgáltatás minőségét kritizálta.
A bkv:
1- nem biztosítja a jegyvásárlás lehetőségét
2- Európa egyik legdrágább, középeurópa Legdrágább jegyárai mellett le sem sz..ja az utasokat.
3- nem biztosít megfelelő utastájékoztatást.
4- télen fűtetlen autóbuszokkal szállítja az utasokat. A haszonállat szállítást szabályozza az unio az emberekét nem
5- a járművek piszkosak, elhanyagoltak. Karbantartásnak nyoma sincs.
Komplex változtatásra van szükség. Új cég, új vezetés..
A bkv:
1- nem biztosítja a jegyvásárlás lehetőségét
2- Európa egyik legdrágább, középeurópa Legdrágább jegyárai mellett le sem sz..ja az utasokat.
3- nem biztosít megfelelő utastájékoztatást.
4- télen fűtetlen autóbuszokkal szállítja az utasokat. A haszonállat szállítást szabályozza az unio az emberekét nem
5- a járművek piszkosak, elhanyagoltak. Karbantartásnak nyoma sincs.
Komplex változtatásra van szükség. Új cég, új vezetés..
BKV-Figyelő
Re: Odacsuktunk egy gyereket! -„És? Fogja be a száját!” – Kirúgta a BKV a buszvezetőt
2009.12.18 13:00:00
A lenti levelet kommentár nélkül küldeném mindazoknak, akik az Odacsuktunk egy gyereket! -„És? Üljön vissza, és fogja be a száját!” című bejegyzés íróját azzal vádolták, hogy hazudik, nem ír igazat, felfújta az egész történetet: Tisztelt Gál Mihály!A BKV…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz