Adatok
jandihu
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Ritka ügyfél K.L. ugyanis azzal kezdi a levelét, hogy évek óta elégedett a Volán szolgáltatásával a Budapest-Györgyös vonalon. Most talán elbizonytalanodott, az egyik csütörtöki járat sofőrje ugyanis annyira sietett, hogy őt és sok társát egyszerűen nem hagyta leszállni. De…..
Bárkit megszívathat egy áramszünet, például egy pizzázót, de sajnos kevesen reagálnak úgy a helyzetre, mint a P. King. Sándor éhen maradt, dühös is lett a cégre, aztán másnap már mosolygott. Hogy miért, az alant rögtön kiderül: Egy kellemes tapasztalatomat szeretném…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Nem igazán értem miért kell mindenre rámondani, hogy fake. Valószínűleg aki ezt mondta az soha életében nem utazott VOLÁN-nal.
A vezetőnek onnan kellett volna tudnia, hogy várnia kell, hogy kötelessége. Mivel felszálláskor igenis látnia kellett, hogy pakoltak be csomagokat. Neked nem dolgod, hogy szóljál, hogy van bent csomagod. Neki dolga, hogy megálljon és várjon. Ez így működik. Ő a szolgáltató és őneki kell ezeket a dolgokat ellátnia, nem neked még könyörögnöd, hogy légyszi várjál már egy kicsit, hogy kivehessem a cuccomat.
Én Zalaegerszegről utaztam nagyon sokat Budapestre és ilyen szempontból szerencsésnek mondhattam magam, mert nagyon sok sofőr még ki is száll és segít odaadni neked a csomagodat. De nálunk is előfordult egyszer hasonló eset.
És az emberek azért nem jelentik fel, azt nem tudom, valószínűleg (ha szabad ilyet írni) gyávaságból. De valahol őket is meg lehet érteni. (legalábbis aki sokat utazik volánnal az megérti).
Amúgy egyszer velem is történt ilyen, pedig akkor csak Zalaegerszegről mentem volna egy környező faluba és az orrunk előtt csukta be a sofőr az ajtót. Mindenki ki volt akadva. Bementem panaszt tenni, és kirúgták. Szóval megéri panaszt tenni mindenképp!!!