Regisztráció Blogot indítok
Adatok
yotta

0 bejegyzést írt és 1442 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Deansdale Röpke gondolat 2021.07.30 21:59:29
Kommentbe írtam, de így kiemelve jobban megmarad és talán többekhez eljut: Egyre feltűnőbb, hogy a háttérhatalom alaposan kitanulta a szektásodás mechanizmusát és lélektanát, és a saját céljai érdekében folyamatosan ezzel bombázza a világot. A szó legszorosabb és leghagyományosabb értelmében szekta…..
yotta 2021.08.01 09:55:11
@icipicicsipa: "Van akinek leesik a tantusz, van akiknek nem.... "

Rendben, játsszunk el evvel a gondolattal, de mikor lesz az a pillanat, amikor az oltásellenesek zsákjaikból elkezdik önteni a fejükre a hamut, mert se nem döglöttünk meg most és három év múlva sem hal ki - mint azt a belinkelt videók megszólali előre megjósolják - a föld összes beoltottja?
A kanadai tisztifőorvos élő műsorban feltett kérdésre válaszul elmondta, az összejövetelek tilalmának egyik oka az, hogy ha emberek összegyűlnek akkor könnyen terjed mindenféle covid-tévhír és konteó. Nem tudom értjük-e: a kanadai kormány aggódik, hogy az emberek olyanról fognak beszélgetni amiről…..
yotta 2021.07.18 14:23:42
@KalmanBlog: "Tehát ha mondok valamit, ami elbizonytalanít egy másik embert a hitében, az agresszió."

Természetesen félremagyarázod, ha azt sugallod, szerintem minden gondolkodásra késztetés agresszió...

Nem, nem ezt gondolom, de mindegy.
yotta 2021.07.18 15:39:16
@KalmanBlog: "Fejtsd akkor ki, hogy pontosan mi az aggresszió amire gondolsz!"

Írtad nekem, hogy: "Tehát ha mondok valamit, ami elbizonytalanít egy másik embert a hitében, az agresszió."

Így foglaltad össze, amit korábban írtam: mintha általánosságban az lenne az én véleményem a gondolkodásról, hogy az agressziót szül.
Biztos vagyok abban, hogy sokan túlzónak tartanak, vagy egyenesen hülyének néznek amikor a nyugati országokban zajló fehérellenes gyűlöletkeltésről beszélek. Ugyan már... Az oktatási rendszerből, politikából, szórakoztatóiparból, a médiából és közösségi médiából ömlő rengeteg fehérellenes elmélet,…..
yotta 2021.07.01 15:43:39
@Deansdale: "Azért az ilyen szintű tagadás sem egészséges".

Nagyon nem elfogadható az érvelésed, mert az igazság ennek pont az ellenkezője: nagyonis egészséges, sőt, kívánatos az ilyen jellegű tagadás/kétkedés, ha másért nem, hát a valószínűség és a logika okán: egy ilyen bénulásos nyavalyának a lehetséges számos kiváltó ok közül legfeljebb egy az oltás, a többi száz az smafu?

OK, de akkor fordítsunk egyet a történeten: az én IgG-m (egyszerűen: a Covid elleni immunválasz mérőszáma) 1513,5 AU/ml a második vakcina felvétele utáni második hónap végén. Ugyanez a mérőszám a második oltást követő második héten 1,4 volt.

Most akkor ezt olvasván az újjbénulás "hívők" azt kiáltják, hogy én vagyok a kivétel és az agymosott, vagy inkább óvatosabbak lesznek minden nyűgöt a vakcinázásra terelni?
yotta 2021.07.01 15:48:57
@Merész Vlagyimir: Rendben, nekem csak az szúrt szemet, hogy Karikót csalónak nevezik egy fentebb látható linken és úgy állítják be, mintha ő magát az mRNS módszer kitalálójának hazudná, holott ez nem igaz.
yotta 2021.07.01 15:54:30
@Deansdale: "Gondolom azt már mindenki hallotta, hogy Miss Nevada egy férfi lett..."

És még ráadásul szép is...
és még ráadásul a képből kivehető egyetlen tesrésze sem hordoz férfias íveket/vonásokat/méreteket/benyomást...

Tudom, a photoshop sokmindenre képes...:-)
Deansdale Kedves magyar sajtó 2021.05.03 16:14:50
Május elsején zavargások voltak Franciaországban. Meg Németországban, Olaszországban, Törökországban is. Egy kicsit békésebb tüntetés zajlott Nagy-Britanniában. Lehettek ilyenek még máshol is, a fene se tudja, és nem is tudhatja, legalábbis ha a mainstream médiából tájékozódik. A kérdésem az lenne,…..
yotta 2021.05.17 23:53:52
@KalmanBlog:
"Azért kicsit kíváncsi lennék rá, hogy hogyan beszél lehet, hogy valami műsort meghallgatok vele. Melyiket ajánlanátok, ha egyetlen Karikós videóra szánok időt?"

Ezt: www.youtube.com/watch?v=iJisRE5BwXo ;ha ebből nem ismered meg mélyebben, akkor semmiből...
yotta 2021.05.18 00:23:27
@KalmanBlog: "Egyébként még csak kísérletnek se nagyon nevezném ami van"

Azért nem árt, ha több oldalról is megvilágítható egy kérdés: www.youtube.com/watch?v=U31Sjrk-BGA - 13:50-től 2-3 percet szánj arra, hogy meghallgatod Karikót arról a "kísérletről"...

(Nem propagálom a Pfizert - ha esetleg úgy tűnne - én Sinofarmot kértem és kaptam, maradok a jó "öreg" megszokott technológiánál.)
yotta 2021.05.18 11:20:13
@KalmanBlog: "Nem értem, hogy az adatgyűjtés hiányát hogyan oldja meg, hogy kb 200 embernek már adtak hasonlót influenza ellen?"

Azért linkeltem be neked, mert korábban, mintha azt mondtad volna, hogy műszaki embör vagy egyedüliként ezen a blogon; én pedig úgy vélem, hogy a műszaki beállítódás sokkal bátrabbá tesz (magamat is beleértve) egy olyan érvsort magamévá tenni azokkal szemben, akik azt mondják, ó, hát az mRNS módszer teljességgel új és ismeretlen - ha a például megértem a Karikó féle magyarázatot. A történetből kirajzolódik, nem is új a módszer, mert az mRNS alkalmazás 10-12 éves, csak a módosított mRNS beavatkozás két éves, ami szerinte csekély változás az előbbihez képest.

Egyébként a videó további részében többször is szóba kerül az mRNS technológia és a kutatás néhány kulissza titka, akár tanulási szándékkal is érdemes végighallgatni (meg a végén a hülye kérdéseket is)
Friss, ropogós hír zanzásítva: a Vatikán leszövetkezett a rócsild&rokkefeller kompániával, meg egyebekkel, hogy új, színesebb-szagosabb kapitalizmust teremtsenek a világi pórnép nagyobb örömére. JUST IN - Vatican enters into a "global alliance" with Rothschild, Rockefeller & Ford…..
yotta 2021.01.10 00:49:24
@don Fefinho: " hogy mi a dörgés a mentőszolgálatoknál és a kórházakban, még a válaszára várok."

Légy szíves, oszd ezt a választ meg. Érdekelne - bizonyos tekintetben magam is "bennfentes" vagyok, hadd hasonlítsam össze mások tudásával!
yotta 2020.12.10 16:38:47
@Nahoten: "Indokolj!"

Minden hozzászólásom egy indoklás!
yotta 2020.12.10 16:49:21
@Nahoten: "Látom, Orbán hívő vagy, mert erre a vállalható véleményre egyből személyeskedéssel jössz. "

Nem vagyok "hívő" - találhattál volna a közel milliós nagyságrendű magyar szókincsből megfelelőbbet! Például: én fideszpárti, fidesz szavazó vagyok és voltam. ÉN, nem sunnyogok és bujkálok az objektivitás vagy a középen állás hazug paravánja mögé, nem a TV-ből átjövő benyomásaimat vélelmezem nyilvánvalónak, hanem egy vagyok abból a hatalmas többségből amely többség jelenleg a mostani kormányt támogatja és egyvalamira ugrok: ha valaki hazudik, majd a hazug premisszára tákolt várat adja el nyilvánvalónak...

És az olyan szövegeket olvasva, amelyeket te is felvillantasz itt, minden szavaddal szorosabbra fűzöd a kapcsolatomat a mostani hatalommal!
yotta 2020.12.10 16:56:35
@Nahoten: " Kapcsolati problémáit csak azért hoztam fel, mert ennyit tudok magánéletéről, azt is TV-ből, tehát nem személyével, hanem politikájávaL vagyok elégedetlen. "

Na, de ha Orbán politikájával vagy elégedetlen, miért kezdesz bele ebbe az undorító és hazug házasságosdiba, tán csak nem azért, hogy valamivel eltereld a szánalmas, érvek nélküli, üres DK-s szlogenek ismételgetésről a figyelmet?
Deansdale A választásokról 2020.11.01 09:19:07
Szerintem az USA-ban a Demokrata párt már 2016-ban sem akart nyerni, és most sem szeretne, ahogyan hazánkban is szándékosan veszít az ellenzék már 3 turnus óta. A globalista-progresszív hatalomnak sokkal jobban fekszik, ha ellenzékből támadhatja a gonosz elnyomófasiszta hatalmat, ezzel tudják igazán…..
yotta 2020.11.15 02:26:44
@Madarász Henrik: "Szerintem egy birka, aki egy kihalt utcán maszkot visel, ahol fertőzésre még statisztikai esély sincs, csak mert Orbán elrendelte."

Vagy egyszerűen nem része az életének mindent patikamérlegen elemezni: van egy szabály és batartom, ráadásul még nem is esik nehezemre!

Nem arról van szó, hogy a vesztőhelyre terelgetnének és még csak arról sem, hogy nyuszifülekkel a fejünkön háromlépésenként legugoltat az orbánbasi bennünket, hanem egy maszkról, ami úgy történetesen felfogja mindazt mocskot és bűzt, amit a SARS-2-vel házasságra lépett szuvas fogak árasztanak! Ennyire elviselhetetlen merénylet lenne ez?
yotta 2020.11.15 10:06:24
@Kóllnájnvánván:
"megjelenhetnek ilyen hírek is:"

Hát ez meg mit jelentsen? Az orbánbasi által megszűntetett és mégis van; függetlenobjektív fároszban korábban nem jelenHETTEK meg ilyen cikkek?
Uramisten, dobok két hátast...

" Ez neked nem jött le?"

Hogy mi van a kórházakban, azt látom. Pont.

Ami lejött, az az, hogy mindenkinek a kurvaannyát aki azt üvölti a parlamentben, hogy: "az egész kerek nagy világon Magyarországon halnak meg a legtöbben a koronavírus-járványban" (Szabó Tímea)
yotta 2020.11.15 11:51:05
@Sipi81:
" ("sokan vannak akik nem mernek beszélni"...) "

Elég beszédes volt a jelenet: miután feltette az adu-ász kérdését a műsorvezető, az addig frappáns és magabiztos riportalanyt jól kizökkentette a komfort zónájából... noha Zacherben bizonyosan kell lennie egy csomagnyi ellenszenvnek e kormány ellen, mert - ha emlékeim nem csalnak - akkor nemrég mozdították el valahonnan, valamilyen igazgatói megbízásból, s így került Hatvanba meg a mentőkhöz meg az SBO-ra valahol. (Tudom, nézzek utána, de most nem.)
Deansdale Sorosozzunk egy kört 2020.09.18 09:24:05
Íme egy régebbi balos(!) cikk ami azzal dicsekszik, hogy Soros ügyesen megtalálta a kiskapukat az amcsi igazságszolgáltatás "megreformálására". Nem nagyon kell a sorok közé olvasni hogy átjöjjön a lényeg. Ha ezt az USA-val meg tudta tenni, és látjuk az eredményeit, plusz azt is hogy a hagyományosan…..
yotta 2020.10.17 19:24:11
@MsIreneAdler: "Attól, hogy eltitkolod előtte, hogy vannak melegek, transzneműek, kerekesszékesek, ázsiaiak, azok attól még léteznek."

E kérdés boncolgatásának nincs értelme ebben a korban!!! Mint ahogy nem titkoljuk el ebben a korban a gyerek elől a relativitás elméletet, a repülő tányérokat, a nemi élet kérdéseit, a klímakatasztrófa részleteit, a számítógép bináris rendszeren alapuló működését, a mezonok/hadronok/kvarkok világát... soroljam?
yotta 2020.10.18 21:21:28
@Deansdale: "mert lefogadnám hogy a többségük csak önjelölt "szakértő"

Sajnos papíron nem így néz ki, íme:
docs.google.com/document/d/14bfWizU5eZCtCFUIT2N3q87e0gpy7OE2_i2qvsF52Xo/mobilebasic?fbclid=IwAR3eL13pqvlCjnk-ErGPjSTigcPhrAfOurIwlX8uBmJ5DXe-204svEJhQFI
yotta 2020.10.18 21:25:59
@yotta:

Az aláírók között 16x a nevéből ítélve biológiai hím. Egy néven csodálkozom: Szendi Gábor...
Az ápolói szakma talán soha nem volt olyan nehéz, mint idén, amikor tavasz óta a Covid-19 járvánnyal is meg kellett küzdeniük a kórházakban dolgozóknak. Közéjük tartozik Muscari is, aki egy brit vidéki kórházban csinálta végig a járvány eddigi részét...
yotta 2020.09.10 22:46:11
@dikusz.: "Honnan lehet azt tudni, hogy az volt az ok, és nem valamelyik súlyos betegség?"

Több súlyos betegsége volt? Igen!
A halála napján meghalt volna, ha nem kapja el a SARS-2-t? NEM!
De elkapta, ezért ez az utolsó csepp volt a pohárban a végső ok és ez kerül be a statisztikába.
Deansdale Kontraszt 2020.08.31 15:29:44
...hogy ne csak mindig az amcsi lázongásokról beszéljünk, 2020. augusztus 28-án volt egy kis buli a svédeknél: https://www.rt.com/news/499381-malmo-riots-koran-burning/ Kíváncsi vagyok ki mennyit hallott erről a médiában (érdekes módon se a HVG, se az index nem említi), illetve mennyien…..
yotta 2020.08.31 21:28:14
@Frederick2: "De hát Deansdale-re jellemző ez a feledékenység - hiszen fideszes! :P"
Szerintem Deansdale nem fideszes, itt egyedül én vagyok vállaltan fideszpárti.
Dívány szalagcím: A járvány máshogy hat a nőkre, mint a férfiakra. De miért? Azért, kedveseim, mert amit ti itt "nők" alatt értetek azok valójában a hisztis, idióta feminista picsák, akik szentül meg vannak győződve, hogy az egész világ kizárólag az ő elnyomásukra létezik, így a sör drágulásától a…..
yotta 2020.03.29 09:01:26
@Deansdale:

Előzmény:-) : 2009-ben regisztráltam a Blogponthu-ra. A Deansdale-t később vettem észre - valószínű valahol szemlézték, s egy link vezetett ide. Később sokszor olvastam itt a magyar nyelv eredetét firtató, a finnugor elmélet tarthatatlanságára vonatkozó bejegyzéseket, de a kérdés olyan szintű kifejtése, amely meggyőző tudást adhatna, minduntalan elakadt valaki "finnugor-szerelmes" trollkodása miatti durcáskodáson.

Pedig, hát lenne itt kérdés bőven; például mit bizonyít az alábbi idézet:
"Az utóbbi csoporthoz tartozó nyelvekben ugyanis az emberi test részeit, az ember testi és lelki életének jelenségeit, a külső természet tárgyait, a családi és társadalmi élet első elemeit, az ember ősi foglalkozását, a számneveket stb. a magyarral egyforma vagy közel egyforma hangzású szavakkal fejezik ki. Például a magyar szem a vogul és osztják nyelvekben sem, a finnben silm; a magyar nyelv a vogulban nyelm, az osztjákban nyalim; a magyar vér a vogulban ver, az osztjákban vir, a finnben ver; a magyar mén (menni) a vogulban men, az osztjákban man, a finnben men; a magyar ló a vogulban lú, az osztjákban lovi; a magyar vaj a vogulban voj, a finnben voi; a magyar két, kettő a vogulban kit, kiti, az osztjákban kad, kadn, a finnben kaht stb. Még nagyobb egyezés mutatkozik a magyar és a finn-ugor nyelvek között a nyelv alkotása: a szóképzés és szóragozás tekintetében. A finn-ugor nyelvekben épúgy, mint a magyarban uj szavak csak úgy keletkeznek, hogy a szó végéhez bizonyos szórészt, u. n. képzőt teszünk. A magyar szóképzők másait megtaláljuk a legtöbb finn-ugor nyelvben; megtaláljuk a ragokéit is." részlet egy Szalay - Baróti: A magyar nemzet története c. írásból.

A szóegyezőség a népek keveredése miatt törvényszerű, de a szavak keletkezési folyamata már utalhat hosszas közös múltra, viszont nem feltétlenül fejhető az vissza, hogy melyik volt előbb vagy, hogy melyik a kiinduló nyelv.
yotta 2020.04.04 21:51:34
@-JzK-:
"Eleve már az, hogy sok pénzt képes keresni, az már mutatja, hogy elméje fegyelmezett, céltudatos."

...és a mintapéldány: a Dózsa György úti gázoló...
yotta 2020.04.04 23:08:41
@-JzK-:
-JzK- 2020.04.04. 22:31:01
@Gazellla: @yotta:

Pedig hát... példaemberem esetében, nálánál "kényelemben élőbb, de a testét és lelkét TUDATOS SZÁNDÉKBÓL (megfelelő típusú, idejű és mennyiségű) megterheléssel tornáztató" és fegyelmezettebb elméjű és céltudatosabb egyént keveset találnék.

Ugyanakkor állítod azt is: "A luxus és a kényelem nem feltétlenül jelenti azt, hogy valaki jellemgyenge és tunya."

Én pedig azt állítom, hogy sok pénzt keresni 100-ból 98 esetben esetben nyilvánvalóan tetten érhető valamilyen jellemdefektus. És igen, ebben benne van az az állítás is, hogy sok pénzt keresni (nem arról a pénzmennyiségről beszélek, amely elegendő az egyén számára egy tisztességes élet leéléséhez) tisztességes úton (már amennyire a tisztesség a jellem része) nem lehet! Illetve nagyon-nagyon keveseknek adatik meg, de ahhoz viszont alig van közük! (Például a jól sikerült zeneszámért kapott tartós jogdíj)
Deansdale Korona 2020.03.16 15:41:01
Táviratszerűen amit gondolok: A fő probléma az, hogy a média mindent mond és az ellenkezőjét is, ráadásul nem úgy, hogy a mainstream balra megy az alternatívok meg jobbra, hanem mindenki össze-vissza. 5 percenként változik, hogy mind meghalunk, ill. hogy ez csak egy kicsit marconább influenza és…..
yotta 2020.03.24 21:10:59
@Deansdale: "Azokban a mondatokban az van leírva, hogy meg kellene próbálni minimalizálni az emberéletekben mérhető veszteséget, ami abszolút nem hasonlít a te értelmezésedre, miszerint "emberi életeket hagyni kell elpusztulni".

Sajnálom, de ha az explicit állítás(ok) nem azt jelentik, ami le van írva: "ahelyett, hogy hagynánk a következő hetekben meghalni néhány száz nyolcvan év felettit" -akkor mivégre is nyissam ki a pofámat?
yotta 2020.03.24 21:32:57
@Deansdale: Biztosíthatlak arról, hogy nincs két személyiségem, amit leírok, azt úgy is gondolom. Lehet persze, hogy nem helyesen, de ez más kérdés.
yotta 2020.03.25 07:23:07
@-JzK-: "Detto."

A sors különös fintora, hogy soha nem a kegyetlen gondolatok gazdáit sújtja...
A Reuters - mivel a legkevésbé sem elkötelezett balos szarfészek - nagy csinnadrattával közétette hogy több mint 100.000 migráns gyerek van jelenleg elkülönítő táborokban az USA területén, de aztán valaki szólt nekik hogy ez az adat 2015-ből való, az Obama-érából, ezért a hírt törölték. Az addig…..
yotta 2019.12.21 23:36:51
@Sipi81: "azt pedig nehéz lenne társadalmi hatással magyarázni."

Igen, nehéz lenne, de megfigyelték-e, megfigyelhették-e? Attól tartok az emberi elhajlás relativizálása érdekében egyszerűen azt hazudják, hogy létezik ilyesmi az állatvilágban. Mondhatják, hiszen a nemi ösztön az alapja az élővilág létezésének, az azonos neműek szerelme viszont csak és kizárólag az embernél jelenhet meg. (Gondolom én)
yotta 2019.12.23 12:57:50
@Sipi81: "Az állatvilágot te hoztad be cáfolatnak:"

Igen, ám közben csúszkáltak az állítások: ugye a kiindulás az volt, hogy genetikailag determinált-e a szexualitás? Naná, gondolhatnám, hiszen az élővilág több milliárd éve a bizonyíték
- néhány kivételtől eltekintve - arra, hogy az utódláshoz kell egy hím és egy nő! Ám, ugyanakkor ma, az állatok emberi szexualitáshoz hasonló viselkedésének megfigyeléséből, az emberre vonatkoztatva semmilyen következtetést sem lehet levonni, pláne nem a genetikai determináltságra vonatkozóan. (szerintem).
Elnézem a szomszéd fiú kutyákat, amint időnként egymás után rohangálva az egyik párzó mozdulatokat végez a másik fiún, ha utoléri. Ballibeknél ilyenkor kivonul az ATV és az Index: heuréka, és máris, a magától értetődő természetesség szintjére emelve dörgölik a buziságot az orromba...

Pedig hát, jó volna az igazságot kideríteni a jelenség tekintetében. Most már ott tartunk, hogy a HÍRTV "odamondogatós" műsoraiban is kifütyülik, ha valaki kiejti a száján a "buzi" szót. Ez már azért agyrém...
System error / rendszerhiba – ez a számítástechnikai kifejezés jutott először eszembe, amikor megnéztem az HBO csernobili balesetről szóló minisorozatát. A film fő üzenetei a véleményem szerint valójában nem is elsősorban a csernobili balesetről és nem is az atomenergiáról, hanem arról a hibás…..
yotta 2019.12.18 00:45:08
@Mester.Tamás: "hiteltelen a szememben, amióta lepaktált a kormánnyal" - aha, lepaktált... tehát, akkor nem a szakmai ismereteivel megegyező és e mellett kiálló ember ő, hanem egy "lepaktáló"...

"Nem egészen ugyanaz a kategória."
Hát bizony nem! Csakhogy ilyet senki nem állított!
Mindig tágra nyílt szemekkel meredek a semmibe, amikor a szövegértés olyan nagyfokú hiányával találkozom, mint amilyen a te a hozzászólásodból is következik, avagy el sem olvastad Aszódi cikkét.
Több mint öt héttel az önkormányzati választás után is kérdés még, vajon a győri polgármester adriai jachtkirándulása mennyire befolyásolta az eredményt. Azt, hogy Budapesten és néhány nagyobb városban a Fidesz érzékeny veszteséget szenvedett. A Borkai Zsolt körüli botrány egyik mellékszála, hogy…..
yotta 2019.11.24 20:36:14
@Lencsés lstván:
"Adósság 2010 április 19300 milliárd, 2019 október 29200 milliárd."
És...? Állította valaki az ellenkezőjét?
yotta 2019.11.24 20:37:27
@Lencsés lstván:
"Ilyen fájdalmas az ébredés?"

Bizony!
yotta 2019.11.25 17:35:43
@mgdé: 1, 2, 3...
A rothadó nyugat kapitalista árucikkeit kínálták a dollárboltok, ahová egy mezei halandó be sem tehette a lábát.  ..
yotta 2019.11.24 11:56:44
@teéjesenmindegy:
"Az ország nagy - jó nagy többsége - se nem járt nyugaton, se nem volt rokonsága, aki pénzt küldött volna. "

Mint, ahogy egy ország többsége nem politikus, nem mérnök, nem orvos, nem géplakatos, nem tanár,nem pilóta .... stb. - hanem csak néhányan. Pontosan úgy, ahogy az átkosban néhányaknak megadatott kiküldetésbe menni, mikoris azok, akik olyan földrészre jutottak el, ahonnan az állam a kiküldöttek után "konvertibilis" valutában kapta a kiküldött után járó jussát, no azok mehettek a maradékot levásárolni a diplomata boltban. (Azt nem tudom, hogy az un. diplomata boltokon kívül voltak-e más "valutás" boltok is, a fenti megszólalások szerint igen.) Az itthoni vásárlás sem volt annyira ördögtől való, ugyanis, ha a szerencsétlen kiküldöttnek eszébe jutott volna odakint levásárolni a pénzt, beleütközött volna a vámon átvihető értékhatárba, ergo, jól felfogott érdeke volt, hogy inkább itthon vásároljon, persze a jóval karcsúbb kínálatból.
A cikk írója látszólag a teljességre törekszik, de elfelejtette megemlíteni a TESCO vállalatot, amely fontos eleme volt a korabeli szellemi exportnak.
A 24.hu weboldalon vált elérhetővé pár nappal ezelőtt a „létszámstop” néven elhíresült, 4116/2019 számú kormányhatározat, amelynek lehetséges hatásairól először a Népszava írt, még 2019 november 12-én. A kormányhoz közeli és azzal kritikus weboldalak egyaránt foglalkoztak a nem nyilvános, de a…..
Deansdale 2019, yo 2019.10.21 07:59:17
Angol fazon pornókép-sorozatot fotózott volna Britannia legfiatalabban "váltott" transzneműjével, de mikor megtudta hogy az illető csak fejben váltott, a fütyköse még ugyanúgy megvan, inkább visszamondta a dolgot. Heteró szexet férfi és nő között elég nehéz úgy fotózni, hogy mindkét résztvevőnek…..
yotta 2019.11.02 08:09:28
@Frederick2:

"Frederick2 2019.11.02. 06:52:54"

Engem a megszólalásaim alapján a külső szemlélő a fideszes "szekértáborhoz" sorol. Nem volna ezzel semmi baj, ha az évek során a fogalom nem kapott volna pejoratív felhangot, de hát evvel együtt tudok élni.

Azt azért kéretik egyszer s, mindenkorra rögzíteni a jegyzőkönyv számára :-), hogy én csakis és kizárólag az általam tudott/vélt/vagy a mások által bizonyított és általam elfogadott igazságokat mondok vagy az ezekből levonható következtetések mellett állok ki. Ebből a szempontból a PS, a 888 egy megbízható forrás a számomra.

Azt persze hozzá teszem, hogy a jelenleg éppen rothadó és eltiport magyarországi sajtószabadság mellett az információ megismerésére olyan irdatlan mennyiségű forrás szolgál, hogy ha azoknak csak egy töredékét napi rendszerességgel átnézném, talán még a két alapműveletre (étel input/output) sem jutna idő. Így aztán kénytelen vagyok szűrni a számomra megbízhatók között.
(elhagytam az általános alanyt, de fentiekkel - majdnem biztos vagyok benne, minden fideszes (agymosott) egyetértene.)
yotta 2019.11.02 16:56:33
@Deansdale:
"Ettől a sajtó még tökéletesen szabad, csak nincs elég FIZETŐ igény olyan médiafelületre ami valóban független és objektív."

Persze, tudom, semmi baj sincs a sajtószabadsággal, fentebb gúnyolódtam.
Ám mi a fenének az un. valóban független és objektív média? Egyáltalán kivitelezhető-e, létezhet-e ilyen? Létezhetnek olyan emberek, akiket soha semmilyen információ nem érint meg, soha semmi nem csavarintja meg egy csöppet sem az érzelmeiket? Létezik-e olyan apparátus, és terjedelem, amely biztosítani tudja azt, hogy soha nem kell súlyozni/válogatni/szelektálni a közreadandó információban?

Ugye, hogy ilyen nem létezik?! Akkor pedig sokkal tisztességesebb felvállalni egy álláspontot/nézőpontot/beállítódást/szimpátiát és a fene tudja még mit, ezt a nyilvánosság elé tárni, s majd a nyilvánosság szelektál aszerint, hogy érdekli-e avagy sem. Ennek vagyok a maximális híve.
yotta 2019.11.02 17:31:30
@Deansdale: A szívemből szólottál... :-)))
Halloween közeledtével megjelent egy rakás libsi újságcikk arról, hogy a birodalmi rohamosztagosnak öltözést be kellene tiltani a gyerekeknek. Nem értettem miért, eddig ez nem volt műsoron, más baromságokkal voltak elfoglalva (pl. ne öltözz indiánnak mert az mikroagresszió). Sőt, a Star Wars-t…..
yotta 2019.11.02 02:00:23
@Wildhunt:

" Nincs olyan szén, amiben nincs nehézfém. Az erőmű egyszerűen olyan hatásfokkal égeti el, hogy a salakban a koncentráció túl magas lesz."

Nem tudom, evvel mit akarsz mondani, de egy szénerőmű energetikai viszonyai nem elegendőek ahhoz, hogy beindítson magfúziót vagy láncreakciót; tehát a szénerőművekből kikerülő melléktermékek sem mutathatnak annál több radioaktivitást, mint amennyit előzőleg bevittek!
yotta 2019.11.02 07:48:57
@Frederick2:

" Aminek a nagy részére - tartok tőle - nem lenne normális válasz."

Vagyok annyira "elbódult" fideszes, hogy megválaszoljam helyettük a kérdéseket, melyek egyáltalán nem lennének ördögtől valóak:

"- A magyar állam támogatna-e egy olyan politikát, amely Magyarország számára előnytelen és Izrael számára előnyős?"

A magyar állam nem támogatna ilyen politikát, de nemzetközi nyomásra bizonyos esetekben kényszerülne ilyesmire; lásd a jelenlegi oroszok elleni embargót.

"- Budapesten miért kerül minden évben megrendezésre a Budapest Pride?"

A magyar kormánynak jelenleg nincs olyan eszköz a kezében, amellyel polkorrekt módon ebbe be tudna avatkozni.

"- A kormány szerint a transzszexualitás mentális betegség vagy nemi identitás?"

A magyar kormány nem foglalkozik direkt orvosi/pszichológiai/pszichológiai/szociológiai definíciók megalkotásával.

"- A kormány miért nem tesz lépéseket az etnikailag megszerveződő cigány maffiák, a cigánybűnözés felszámolására?"

A magyar kormány a megfelelő törvények és bűnüldöző szervezetek működtetésével létrehozta azokat az eszközöket, amelyekkel a bűnözés féken tartható, megakadályozható, feltárható és szankcionálható, az elkövetői etnikumtól függetlenül.
yotta 2019.11.02 16:40:08
@Wildhunt: Ez logikus.
Azt remélem mindenki érzékeli, hogy ha kiderül, hogy muzulmán kéz van a dologban, akkor Franciaország egy héten belül vérben fog ázni. Most kezdjen bárki arról magyarázni, hogy milyen jó dolog a migráció. (A hülyék kedvéért szájba rágom, én nem állítom hogy muzulmán tette, de ha elterjed, hogy…..
yotta 2019.05.05 12:19:31
@GABOR2:

"és egyszercsak látok valami fura elnevezésű helységet, megyek tovább gondolkozok, ez meg mi lehetett. Aztán leesett, a "Safe Space" magyar megfelelője."

Ha ez a BGE, tegyük tisztába!

Azokat a helyiségeket tűzbiztonsági szempontból alakították ki: az ajtajaik több 10 percig ellenállnak "valamekkora" tűznek és nem lehet őket kulcsra zárni "békeidőben" sem, küszöb nincs és kötelezően fel vannak szerelve az automatikus ajtóbehúzók.
yotta 2019.05.05 20:15:39
@KalmanBlog:

A CEU-nak van egy másik épülete is (legalábbis egy hatalmas CEU felirat van rábiggyesztve a Kerepesi úton), ahol már többször is jártam valamilyen fejtágításon (a fejtágító cég valószínűleg itt bérelt termet). Az utolsó tavaly ősszel volt - amikor már javában tombolt a gender őrület, de nem tűnt fel, hogy lett volna ott valamilyen furcsaság budi ügyben. Azt hiszem, azonnal fényképezőgépet rántottam volna... :-)
Belátom nem voltam eléggé világos a tegnapi posztban, sokan nem látják az összefüggést a Notre Dame leégése és egy esetleges vallásháború között. Ezek biztos úgy gondolják, az én képzeletemeben az él, hogy feltámad XIV. Lajos és zombi-kereszteshadjáratot vezet Mekkára, vagy valami ilyesmi. Hadd…..
yotta 2019.04.22 20:45:15
@csi szi:

"Én nem misztifikálnám ezt túl (...) maradnak sokszor."

Valószínű minden szavad igaz, ebben az esetben viszont az a rassz, amelyik ezen az úton halad szép csöndben kihalásra van ítélve. Valószínű a "szép csendbennek" annyi lesz, ha elkezdik számolgatni a nyugdíjra valót és a GDP-t, de ez már legyen az ő bajuk!?

", a fő ok a fogamzásgátlás elérhetővé válása és a vallástalanság."

Ha jól tudom, az amerikai néger és ugyanide bevándorló mexikói rasszokban nyoma sincsen fentiek szerinti csökkenő tendenciát mutató gyerekvállalásnak, noha közöttük is vannak szép számmal olyan státuszt és életmódot folytató tömegek, mint a fentiek miatt kihalásra ítélt európai fehér rasszbelieknél, nem beszélve arról, hogy a szegregáció megszűntével a társadalom minden szegmensében nagy a rasszok keveredése, tehát a rossz példát elleshetnék a fehérektől, de mégsem...

Elképzelhető, hogy náluk a gyakorolt vallásosság adja a magyarázatot (ami magával vonja a fogamzásgátlás tiltását is)?
yotta 2019.04.22 20:51:46
@aszfaltfiniser:

"aszfaltfiniser 2019.04.22. 12:16:12"-re: azt hiszem inkább csi - szi leírása áll közelebb a valósághoz, mintsem a fiatalok olyam fajta előre látása, amit így fogalmazol: " mert látják mennyire szar dolog szülőnek lenni és elváltan egyedül kínlódni a gyerekekkel."
Nem beszélve arról, hogy a "nagy kombinátor", aki megalkotta az "ösztönt", azt olyannak programozta, hogy jól működő körülmények között írja felül az értelmet!
yotta 2019.04.22 20:56:11
@zriff:

" Olvastál már john calhoun egér kísérletéről? A kísérleti egereknek megadott mindent és a végén kiirtották önmagukat."

Nem olvastam, de én meg azt szoktam mondani, hogy attól a pillanattól kezdve, amikor megjelent az élővilágban az a mutáció, amelynek olyan tudata lett, mint az embernek, ez a tudat a sok milliárd éves automatizmusokat el fogja - saját magával együtt pusztítani... (Az út már megnyílt ebbe az irányba)
Ezt itt és most kell megfogni, akármilyen eszközzel, mert ezután csak rosszabb lesz. Ez a degeneráció ránk erőszakolása, nem a jogaikért vagy elfogadásért, megértésért küzdenek, hanem az akaratukat kényszerítik ránk. Ahogy Aristo, én is azt hittem 10-20 év lemaradásban vagyunk a nyugathoz képest -…..
yotta 2019.04.17 13:39:55
@Bambano:

"Én pontosan értem, hogy ti mit mondtok. csak nem értek vele egyet."

Ez egy legitim és jogos álláspont! Azonban a bökkenő az, hogy te szinte sohasem az egyet nem értéseddel hozakodsz elő, önállóan, hanem az indoklással vagy véleménnyel. Innen kezdődnek a bajok, hiszen az indoklásokban minduntalan valótlan(hazug) premisszákat vetsz be. (Hazudni azt jelenti - gyengébbek kedvéért -, hogy tudod az igazságot, ennek ellenére tudatosan másként mutatod be, vagy tudatosan mást magyarázol bele!!!)

És innen kezdődnek a bajok: miért hazudsz? Miért érzel visszafoghatatlan kényszert hazudozni? Ilyet az ember önszántából nem csinál! Az igazságszerető ember, akit világ életében az igazmondásra neveltek otthon, akinek ez vérévé vált, persze, hogy ugrik azokra az orbitális hazugságokra, amit előadsz - ezen senkinek sincs miért fennakadni.

Attól tartok evvel valahol te is tisztában vagy, ezért csinálod, ezért provokálsz!
yotta 2019.04.18 13:53:51
@Bambano:

"de nincs lelkierőm előkeresni, mert ezt a kérdéskört is lefutottuk már akár ebben a topicban is korábban."

Jómagam vagy 16 kérdést intéztem a hozzászólásaidhoz, evvel lehetőséget kaptál az érvelésre. Azt megértem, hogy bele sem fogtál az érvelésbe, hiszen csak ez az egy, ami nem megy.
A Hafr - blogot fideszesnek minősíteni elég nagy butaság.
yotta 2019.04.20 13:31:54
@Bambano:

"ha megnézed az eht. 142. paragrafus 4. bekezdését a jogtárban, mit ír ki rá? megsúgom:
megállapította: 2014. évi XLI. törvény 2. par. 2. bekezdés."

Ezek szerint, te most akkor hivatkoztál a 2003. évi C. törvény, 142. par. 4. bek.-re MIKÖZBEN TUDOD, hogy ennek a hatályosa a módosítás után a 2014. évi XLI. törvény 2. par. 2. bekezdése???

Hát, milyen egy dolog ez?
A cikk címe nem valami fideszes propagandatermékből származik, hanem egy francia dokumentumfilm, amiről eddig sajnos nem volt tudomásom, pedig már majdnem fél évvel ezelőtt foglalkozott vele a francia sajtó. Arról szól, hogy - németekhez, belgákhoz, hollandokhoz hasonlóan - francia emberek is…..
yotta 2019.03.14 19:35:10
@Yotengri:

"Yotengri 2019.03.13. 21:20:45" Ebben a Deansdalenek szóló hozzászólásban vetetted be azt a hülyeséget, mintha itt 30 évvel a rendszerváltás után jönnénk az okoskodással, visszamutogatással.

Erre reagáltam a "yotta 2019.03.13. 22:13:27" hozzászólásomban, kiemelve a vérlázító hazugságod: "Nagyon álságos 30 évvel később nagyképüsködni..." és írtam többek között azt, hogy mennyire tudatlan vagy, és nem vetted a fáradságot, hogy utánanézz a dolgoknak! Sőt, amikor leírtam 6 nevet, akik könyveket és írásokat jelentettek meg azon melegében az ellopott rendszerváltásról, azzal söpörted le, hogy az a hat a tízmillióhoz, meg, hogy ki kit győzködött...

Most akkor mire nem válaszoltam, mikor és hol?
Ám, ha nem érteni mádzsár, szájbarágósabban:

" arra hogy néhány jövőjóslónak bejön, soknak meg nem."

Felsoroltam hat nevet, akik rámutattak, megírták a rendszerváltáskor, tehát 1989 - 1995 között!!!! a visszásságokat. Nem jövőt jósoltak, hanem az akkori jelent mutatták be! Érted?

" Akinek bejön azt döngeti a mellét, hogy ő már mikor megmondta."

Tekintettel arra, hogy utólag mondták meg, hanem akkor, ez egy barom felvetés.

"És hogy a mai napon is vannak olyan vélemények, akiknek majd 30 év múlva igazat lehet adni, mert úgy történtek az események."

Ki nem szarja le? Eriggy filozofágassá a Heller Ágicával!

"Semmit nem jelent az előre okoskodás, ha nem párosul cselekvő készséggel, mozgósító erővel."

Ezt meg mireföl skríboltad ide? Ki okoskodott előre? Senki nem okoskodott rendszerváltás ügyben előre, hanem akkor és ott rámutattak, hogy ki, mikor mit lopott el.
Milyen mozgósító erőt kellene, kinek felmutatnia?
yotta 2019.03.14 19:37:10
@yotta:

Javítás: "Tekintettel arra, hogy utólag mondták meg, hanem akkor, ez egy barom felvetés" helyesen:
Tekintettel arra, hogy NEM utólag mondták meg, hanem akkor, ez egy barom felvetés.
yotta 2019.03.14 21:26:02
@Yotengri:

"Drábik meg bogár nem voltak döntési pozicióban.
Csak a történelem igazolta hogy az eseményeknek olyan következményeik lettek amiket ők mondtak."

Eddig azt hazudtad, hogy 30 év után okoskodnak. Közöltem, hogy ők akkor tudatták a közvéleménnyel a disznóságokat, amikor azok megtörténtek. Észbe kapsz, hogy hatökör vagy, ezért csavarsz egyet a történeten és kijelented, nem voltak döntési pozícióban... íme, az igazi troll... nem beszélve arról, hogy síkbuta vagy, mert Bogár és Boross döntési pozícióban volt...

"Ma is sok ember mondja hogy amit Orbán csinál (több területen) annak katasztrofális következményei lesznek. Közülük is lesznek akik majd visszamutogatnak (ha igazolja őket a történelem) hogy ők már akkor megmondták."

Nem! 1998-tól mondják épp milyen szél fú. Előbb-utóbb el kell számolni a sok riogatással.

"Sajnálom, ha most sem fogod fel amit írok."

Semmit nem írsz, amit fel kellene fogni: üres hülye duma!

"A hellerágnesezés meg egész szinvonalas érv volt."

A színvonal passzolt minden szavadhoz!

"Ja nem is."

Pedig, de!
A progresszívek teljesen megzakkantak - az egyik oldalról folyamatosan metoo-zzák a hetero férfiakat és hisztériáznak az egészséges férfi szexualitás bármilyen megnyilvánulásán, a másik oldalról viszont ezerrel nyomatják a gyerekek megrontását és agymosását LMBT-vonalon. Manapság egy nőt megkérdezni…..
yotta 2019.03.09 09:28:27
@Dolus directus:

"amit a kapcsolatok ápolásával, figyelemmel kísérésével, a családi élet és a mindennapok szervezésével, a magunk és párunk érzelmi életének ápolásával töltünk"

És azt a rengeteg agyalást, amit a megcsalás eltitkolásával, a státuszkvó fenntartásával, koordinációjával eltölt szegény hímvessző, hogyan lehet a nők nyakába varrni? Az kőkemény ffi. munka... : - ))))
yotta 2019.03.09 09:32:48
@فم الحوت:

Hát ez meg miféle nikk: lemásoltam oszt elkezdett a billentyűzetem arabusul visszafelé írni?
yotta 2019.03.09 09:38:55
@yotta:

"a bálna szája"... ????
2018 második fele tragikus volt a felhőnek. Arra gondolok, hogy szörnyű biztonsági problémákra derült fény? Nem, node persze szörnyű biztonsági problémákra derült fény, de ez a dolog szokásos, mikor volt, hogy nem derült ki újra és újra, hogy a felhő nem biztonságos? Nem, más dolgokra gondolok,…..
yotta 2019.01.08 20:31:47
@GABOR2:

"Hum... érdekes mindig egyre több tűnik el abból amit írtam a végén."

Ezt hogyan értsem? Úgy, hogy a fenti írásod nem egyidőben került fel eredetileg a blogra és legközelebb, amikor rákattintasz hiányzik belőle valami? (Még soha nem jártam erre, a Diensdale blogról a link hozott ide)
yotta 2019.01.10 22:32:43
@GABOR2: És ezt a befejező részt később sem sikerült hozzátenni a szöveghez?
Nem lehet, hogy csak szimplán terjedelmi okokból nem engedi a rendszer az
írást túl nagyra hizlalni?