Regisztráció Blogot indítok
Adatok
C1_rider

0 bejegyzést írt és 18 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Mindig jókat derülök, mikor látom a magyar kocsmákban, bárokban, ahogy a sok suttyó issza a piros cimkés Johnnie Walkert, közben pedig olyan felsőbbrendűségi érzettel tekintenek a világra, mintha minimum egy limitált szériás Aston Martin One-77-est vezetnének. Összegyűjtöttem a világ tíz legdrágább…..
Az elmúlt évek köztudomású fejleménye, hogy gyorsan emelkedik a külföldön munkát vállaló honfitársaink száma. Sok vita van belőle, hogy milyen okai vannak ennek, a jelen bejegyzés viszont nem erről fog szólni, hanem inkább a következményekről. Azoknak is főleg egyetlen…..
Mi történik Budapesten, mennyire tekinthetjük a torlódásokat elkerülhetetlennek, mire kellene a Főváros vezetésének figyelnie, és mit tesz e helyett?   Három hete nehezíti a budapestiek életét az elmúlt két évtized talán legkiterjedtebb forgalomkorlátozása. Már hónapok óta…..
C1_rider 2015.04.13 08:15:05
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Szerintem először tisztázni kellene, hogy mi a dugódíj célja. Hol van az megírva, hogy a zónán belüliek nem fizetnek? A cél az autóforgalom csökkentése, függetlenül az illető lakcímétől. Pontosan a zónán belül lakók tudnák legegyszerűbben letenni az autót és nem a 20+ kilométerekről ingázók, az említett praktikus okokból.
C1_rider 2015.04.14 21:37:01
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Én személy szerint nem tudom, hogyan lehetne ilyen kaliberű fejlesztéseket fennakadás nélkül megvalósítani. Azt tudom, hogy egy vacak családi házat is éppen elég melós összekoordinálni.
C1_rider 2015.04.14 21:46:32
@Roy: Mert Londonban csuda világ van ám! Ott soha nem rohad le a metró, nincsen benne nyáron 50 fok, nincs túlzsúfolva, nem áll le néha órákra egyik-másik vonal és baromi olcsó ...
Saját tapasztalatból kiindulva csak annyit tudok mondani, hogy Hűvösvölgytől Nyugatiig kb 10 km a távolság, 98%-ban kiépített kerékpárút van (ebből úgy 3 km erdőn keresztül), mégis autóban csücsül mindenki. Az autósok egyébként Budapesten kifejezetten kultúráltak a motorosokkal szemben és a túlnyomó többség helyet csinál és félrehúzódik, ha teheti.
2013 novembere és 2015 februárja között egyáltalán nem írtam Dezsőről – az volt a terv: majd ha purrog szépen és végre jó lett a motorja, megírom. A legutóbbi posztban be kellett ismernem, semeddig nem jutottam. Röviden összefoglalom a motorral kapcsolatos ügyeket: – a svéd…..
C1_rider 2015.04.06 22:34:18
@pajaci: Hogyan lett 2 tonna? Hát úgy, hogy ilyen esetben nem az SI mértékegységrendszer szigorúan vett definícióját, hanem a szubjektív tömegérzetet kell figyelembe venni! Mínusz 15 fokban vegyél fel egy sötétbordó műszálas öltönyt, hozzá illő makkos cipőt és kettes sebességben de jobb lábbal a kuplungot nyomva kezdjél el a lefagyott úton rollerezni a Mercivel. Majd megtudod, mennyire el tudja hagyni magát!
A 311-es Wartburg rögtön másodikként került fel a százas listára. Régóta a kedvencek egyike, így nem csoda, ha kissé elmerültem a történetében. Vigyázat, hosszú poszt! Dióhéjban A Wartburg 311 egy keletnémet alsó-középkategóriás családi autó volt, amelyet a VEB…..
Az úgy volt, kezdeném a Tanár úr kérem diákjának stílusában – és igazából így is érzem magam –, hogy most lebőgtem. De nemcsak én, hanem, ha lenne türelmem, illetve kedvem, hogy atomokra csesszem szét az idegeimet, akkor név szerint rá tudnék mutatni, hogy mások is, szép…..
C1_rider 2014.09.02 23:30:26
@Alfax: Én úgy gondolom, hogy egy szalonállapotú veterán Mercedes Benz tartása a világon mindenhol elég prémium hóbortnak számít. Ebben a megvilágításban szerintem egy egyszeri 40 - 50 eFt költséget szinte említeni sem lenne szabad. Ezért gondolom, hogy kicsit túlzóak a cikk megállapításai és némelyik hozzászólás a magyar közállapotokról.