Regisztráció Blogot indítok
Adatok
marti67

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Na ezt figyeljétek: "Februárban vásároltam egy új Fiat Puntó autót egy gyöngyösi autókereskedésben. Szerettem volna eladni, vevő is lett volna, de az átvételkor kiderült a festékréteg mérésekor, hogy a jobb első ajtó valamikor sérült, mert 3 réteg festék van rajta. A…..
marti67 2009.09.19 16:44:12
@amodent: Én is éppen ezen gondolkodom. 2007-ben vettem egy új Honda Jazz, egy fővárosi Honda szalonban. Az elmúlt napokban vittük az autót a két éves kötelező szervízre. A szervizvezetőjének jeleztem, hogy próblémáim vannak, mivel az új autóról több helyről is pattog le a festés (fekete metálfényezett + 80 ezer forintért). Ekkor bemérte a festékréteg vastagságot, s megdöbbentő értékeket mutatott több helyen is. A motorháztatőn közel 200-as értéket, az első lökhárítón 168-as értéket, stb. Természetesen felajánlotta, hogy garanciában újra festik az autót. Ezt én elutasítottam, mivel én egy új, sérülésmentes autót vásároltam meg, a szalon listaárán. Elmondták, hogy valószínűleg szállítás közben sérült az autó. Az nagyon érdekes, hogy legalább 4 különböző helyen is megsérülhet szállítás közben ? Természetesen azt is közölték vele, ha be szeretném cserélni az autót egy újra, ők akkor bemérik, s így már csökkentett áron veszik meg tőlem az autót. Arra hivatkoztak, hogy beszállítást követően nem mérik be az autót, de beszámításkor természetesen bemérik, s az okozott kár anyagi ódiumát is az ártatlan vevő viseli a későbbiekben. Én úgy döntöttem, hogy igazgaságügyi szakértői vizsgálra viszem az autót, mely szakértői véleményt hitelesen lefordítattom és angol nyelvű levelemmel egyetemben ki fogom küldeni a Honda anyavállalatához. Szomorú, hogy már a szalonokban sem lehet megbízni, bár az én esetem még a pénzügyi válság előtt történt, el tudom képzelni, hogy most a recesszióban mi mindent megtesznek a tisztességes vevőkkel szemben. Ezeknek valóban börtönben lenne a helyük !!