Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Papírkutya

0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
UPDATE 2011/06/17: A másodfokú bíróság is elutasította naiv ügyfél panaszát, ennek részleteiről itt olvashatnak.update 14:55: Megérkezett az RS válasza, ami szerint teljesen hülye a vásárló, ezt az eredeti levél után szerkesztve olvashatják:Zoltán igazi kemélypályás…..
Papírkutya 2009.09.08 22:38:43
@magampista: Ezek szerint többet mint te Okostojás! Sünt a seggedbe! Nekem az RS pozitív tapasztalat. Tudom hogy ezt ciki leírni itt a sok fikázó között, de ha már mindenki ír mindent, akkor miért ne? Én sok fórumot olvasgattam már itt, de most éreztem azt, hogy az, hogy egy ostoba vásárló - bocs, de számomra egyértelmű, tényleg - elkezd fikázni egy egyébként számomra kielégítő rendszert, az már sok. Az RS pont annyit ad, amennyit ígér. Ár érték arányos bútort és szolgáltatást. Akinek meg nem tetszik, menjen a Kikába, Retzbe, Domusba, csak fizesse ki a többletköltséget, és mégsem lesz jobb. ÁR/ÉRTÉK! legfontosabb mérőszám. @magampista: Ha olyan kurvára asztalos vagy, hozd már ki nekem azt a konyhabútor annyiból. Menni fog??? Hát persze hogy nem. Szarért fingért ne akarjunk már toronyórát láncostól, meg esedező és kuncsorgó cégvezetőket, hogy megtiszteltük a vásárlással. 12 egy tucat, ezért tud fennmaradni... HOL ÉLTEK??? 1 Ft-ért vásárolni, de seggnyalást??? Nem mindegy hogy Suzukit veszel, vagy Bentleyt! Ha Suzukit, akkor sorbanállás után elég a segély is jövedelemigazoláshoz a hitelhez, ha Bentleyt, egy kaviár és pezsgő mellett ciki a KP. ÉG és föld! SUMMA SUMMÁRUM: RS RULEZ! VÁSÁRLÓ LÁMA!
Papírkutya 2009.09.08 22:57:19
@májgeriberi: Hát ha pl az akciós LIEDL sajtra gondolsz, akkor van benne valami ;) Aki kapta és fizethette, baszott boldog volt, a többiek ott fetrengtek összeverve a kifosztott sajtpult előtt :))) és kb 10 percig volt kapható az akciós CUCC!!! ;) azért a magyar valóság még mindíg EZ!