Adatok
Ivan Danko
0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Biciklivel a közlekedési szabályok betartása gyakran indokolatlanul hátráltatja a haladást, néhol veszélyes is. A biciklisek száma gyorsan növekszik, viszont az infrastruktúra fejlődésének tempója ettől messze elmarad, így rengeteg öntörvényű kerékpárost látni az utakon.…..
Ivan Danko
2009.09.06 16:52:15
@csati: tökéletesen igazad van
Teherautóval vagyok kénytelen járni, mert ugye dolgozni kell, és nem győzöm kerülgetni a kerékpárosokat, akik a pirosnál a kocsim oldalát karcolgatva elmennek mellettem, és kezdhetem újra a kerülgetést.
Nem szép dolog, de szándékosan úgy állok meg ilyenkor a lámpánál, hogy ne férjen el, és ha a zebrán érkező kerékpáros 30-cal a semmiből elém ugrik, vagy a piroson áttekerve keresztezi az utamat, nem fogom a magam és mások testi épségét kockáztatni miatta.
Teherautóval vagyok kénytelen járni, mert ugye dolgozni kell, és nem győzöm kerülgetni a kerékpárosokat, akik a pirosnál a kocsim oldalát karcolgatva elmennek mellettem, és kezdhetem újra a kerülgetést.
Nem szép dolog, de szándékosan úgy állok meg ilyenkor a lámpánál, hogy ne férjen el, és ha a zebrán érkező kerékpáros 30-cal a semmiből elém ugrik, vagy a piroson áttekerve keresztezi az utamat, nem fogom a magam és mások testi épségét kockáztatni miatta.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Ezen felül szeretném kérni az önként jelentkezőket, hogy jöjjenek reggel 5 órára a Blahára, mert:
ki kell hordani a tejet, zöldséget, húst
ki kell szállítani a ruhákat, cipőket, tv-ket, kerékpárokat, gördeszkákat
el kell szállítani a lerobbant autókat
tárgyalásra kell menni öltönyben
délután el kell menni a két gyerekért
este haza kell menni az agglomerációba
és még sorolhatnám.
A kerékpárosok azt hiszik, hogy szórakozásból költünk 300 forintot literenként benzinre meg havi 5-6000 forintot kgfb-re. A feleslegen autózó emberek száma szerintem jó, ha 5%.
Ha ennyivel kevesebben lennénk naponta az utakon, észre sem venné senki.