Regisztráció Blogot indítok
Adatok
crf5

0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Azt mondja Hajdú János, a TEK vezetője: ma nincsenek Magyarországon olyan fegyveres csoportok, amelyek olyan problémákat tudnának okozni, amelyekkel kormányok lennének megdönthetők, vagy amelyek emberéleteket követelhetnének.Lehet, hogy ma nincsenek, de tegnap voltak, és ebből…..
crf5 2012.08.29 09:22:32
@iii: Valaki itt panaszkodott, hogy a cigányozásra elfordítják az emberek a fejüket. Igen. Szimpátiából, együttérzésből legtöbben. Miért? Mert másik oldalon ott vannak azok az esetek amikor cigányok erőszakosan, agresszíven viselkednek, és senki nem szól rájuk. Elfordítják a fejüket az emberek. Félelemből! Aztán ha valaki szidja vagy fenyegeti a cigányokat azt fogja érezni, h az illető azt teszi amit ő nem mert.

Cigány vagy roma? A magyar nyelvben nem azt mondjuk, hogy Wien pedig tudjuk, hogy a helybéliek úgy hívják. De magyarul úgy helyes, ha a magyar nevét használjuk: Bécs. Ahogyan nem Suomiról beszélünk vagy Deutchlandról.
Sértő a cigány szó? Soha nem a szavak sértenek, hanem mindig a mögöttük lévő gondolat.
Melyik a sértő: Ha azt mondom tisztességes becsületes cigányemberek, vagy ha azt, hogy büdös szarházi romák?
Tehát cigányokról beszélünk.
A roma mellesleg nem a nép neve, mert nekik nincs olyan. Csak az egyik csoportjuk által használt nyelven azt jelenti ember, férfi. Valamikor a 70-es évek elején találták ki nem cigányok, hogy a csúnya és már kopottas régi nevük helyett így kéne hívni őket.
Azóta az összes sznob tökfej aki ezzel akarja kimutatni a felvilágosult modern gondolkodását, így nevezi őket.

Egy cigány nő, bizonyos Járóka Lívia EP képviselő munkatársaival készített egy térképet Magyarországról, hol élnek az emberek mélyszegénységben. Eszerint a mályszegénységben élők kétharmada nem cigány.
Tehát a szegénység és a cigányok közötti aránytalanul magas bűnelkövetés közötti összefüggés cáfolva.
Ez kulturális probléma. A cigányok kulturális problémája.
Itt nem cigány magyar szembenállásról van szó, hanem cigány és európai szembenállásról.
Amióta cigányok élnek Európában, mindenhol, mindig ugyan az volt a problémája az aktuális európai népnek a cigányokkal.
Az eltérés csak annyi, hogy a probléma mértéke változik a cigányok létszámával.

Mivel ez a cigányok saját belső problémája, ezért ezt mi nemcigányok, soha, sehol, semmilyen eszközzel nem fogjuk tudni megoldani.

A cikk írója a valóság elől való elbújásról írt. Ő az aki nem akar szembenézni a valósággal.
Most, hogy végre hatékony védelmet biztosít az egyenruhás bűnözés ellen a BTK, azonnal javaslatot teszek egy másik, rendkívül pusztító, társadalmilag különösen veszélyes, viszont politikai hovatartozástól, fajtól, bőrszíntől teljesen független - ráadásul garantáltan…..
Belsőség Húsz év trágyadombja 2009.08.28 07:00:00
Akárhogy is nézzük, a szerkesztőségben én kezdtem legkorábban az autótesztelést, pontosan húsz éve. Bizony furcsa látni, hogy azoknak az autóknak a többsége, amiknek pezsgős-puccos-sokcsillagos szállodás bemutatóján ott voltam egykor, mára csoffadt ócskasággá degradálódott.…..
crf5 2009.08.28 10:46:45
Akinek az 1200es Lada 20 litert eszik, az vágja le a lábát és hasogassa fel tüzifának!
Én szervízember vagyok mászkálok mindenfelé egész nap kocsival. Városban evett 10,5 lityit, országúton 8-8,5-öt.
Egyszer Innsbruckból Bécsbe éjszaka autópályán 100-as tempónál 6,6.

Volt Samarám is. 2 évesen ismeretlen előélettel vettem, itt Bp területén csak városi forgalomban 12 év alatt beletettem 210 ezer Km-t.
Valamennyire ismerem. Vezethetőségében, konstrukciójában a 80-as évek nyugati kocsijaival nagyjából egy szinten van. Összeszerelés minősége kb 80-as évek francia kocsijai.

Az autós újságokban megjelent tesztek alapján teljesen világos, volt, hogy az újságírók vagy nem értenek az autókhoz, vagy észben tartják honnan kapják a fizetést. Pl Autó extra c. lap összehasonlító teszt a Skodával.
A cíkkíró a hosszútávú tesztről úgy írt, h nem tudta melyik oldalon van az önindító a Szamárban, hogyan kell állítani a háttámlát. Összetörte a katalizátort majd az eldugult kipufogóval padlógázon 60-al hazajött Pestre Prágából autópályán, és elkezdte köpködni a kocsit mert 27 ezer kilométeresen szelepfészket kellett csiszolni! De mivel a német tulajdonú újságban nem tudták jobbnak kihozni a Skodát a Szamár sajnos nemsokára totálkárosra tört.

A Porsche állítólag picit beleturkált legendához:
Sztem a ruszkik 90%-ban kész autót kaptak tőlük. Számos olyan pontot tudok mondani ahol belenyúlkáltak és el is b.szták, ill. ők terveztek hozzá vmi kiegészítőt ami nem is működött rendesen.

Néhány részlet:
Az olajlehúzó gyűrű japán liszensz, a bordásszíj valamelyik Volvóéval volt csereszabatos, a porlasztó Solex, a gyujtóelektronika Delco a hűtőventilátor Rhone Pulence, a sebességváltóról szemérmesen anyit mondtak, hogy NSZK liszensz. A rükverc helye alapján valszeg Opel.
Bár az első futómű A Kadettéra hasonlít, de a kerécsapágy az konkrétan Wv Golf.

Egy használható közlekedési eszköz volt, a 80-as évek végén, 90-es évek elején megfelelő színvonalú.

A Jimny-ről:
Nekem ugyan Samurájom van ami ennek az őse sokkal pattogósabb laprugókkal, de felhívnám a cikkíró kedves figyelmét, h a terepjárókat igaziból nem arra találták ki, hogy brutál kinézetem legyen benne az aszfaltúton.