Regisztráció Blogot indítok
Adatok
berett

0 bejegyzést írt és 9 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A unit-linked biztosítást szinte mindenki ismeri, sokan úgy vannak vele, hogy bár ne így lenne. Egy ügynök rábeszélésére (aki gyakran a család régi ismerőse volt, aki pár hétig ügynökösködésből próbált megélni) sokan beleugrottak egy-egy ilyen szerződésbe, aztán sehogy…..
berett 2012.07.26 11:06:14
@tschaffer77:@csi szi: A unit linket nyugdíj előtakarékosságnak gondoltam ami mellé kötöttem egy kiegészítő életbiztosítást is ha velem valami történik akkor a család kapjon valamit az a kérdés, hogy hagyjam a fenébe a unit linket és kössek egy normál életbiztosítást??
berett 2012.07.26 11:07:30
@Kiszámoló: Köszönöm az infót élek vele és megnézem.
berett 2012.07.26 13:06:39
@tschaffer77: köszönöm a segítséget.
zoli voltam Eltakarítják Gaskót? 2010.07.15 09:42:00
Pártunk és Kormányunk szócsöve a mai számban címlapon tudatja, hogy a fő-fő sztrájkoló megkapta a selyemzsinórt. Helyes, ideje volt.A Magyar Nemzet mai számában részletes cikket közölt a vasutas szakszervezeti vezetők fizetéséről. Gaskó havonta másfélmilliót visz haza, plusz…..
berett 2010.07.15 16:20:35
@nashy:Kár, hogy a többi szakszervezeti vezető nem jut eszedbe /pl.Borsik János , a Mozdonyvezetők Szakszervezete (MOSZ) ügyvezető alelnöke/ csak azok akik szembe mentek a Gyurcsány kormánnyal. Persze az nem baj, hogy 1998 és 2002 között mindig állt a vasút igaz akkor jó volt nektek mert lehetett az Orbán kormányt szidni.
De találomra itt egy két esemény.....

1998. december 21, 22. - Kétórás figyelmeztető sztrájkot tartott a Mozdonyvezetők Szakszervezete, mivel a MÁV által ajánlott 13 százalékos béremeléssel szemben 21 százalékot követeltek, majd 22-én a Vasutasok Szakszervezete 4-5 százalék reálbéremelést követelve. 1999. március 8-án a Fővárosi Bíróság mindkét sztrájkot jogszerűnek ítélte.

1999. január 4-8. - 4-én 0 órától részleges sztrájkot indított a Vasúti Dolgozók Szabad Szakszervezete, mert 21 százalékos bérkövetelésével szemben a MÁV csupán 16 százalékot ajánlott. 6-án hajnalban dolgozószobájában elhunyt Sipos István, a MÁV vezérigazgatója. Január 8-án a Fővárosi Munkaügyi Bíróság első fokon jogellenesnek nyilvánította a sztrájkot, s a döntés ismeretében a szakszervezet még aznap felfüggesztette a megmozdulást. A sztrájkból származó veszteség 545 millió forintot tett ki. 1999. június 9-én a Legfelsőbb Bíróság jogerős ítélete jogszerűnek minősítette a munkabeszüntetést.

1999. december 20. - A Mozdonyvezetők Szakszervezete, a Vasutasok Szakszervezete és a Vasúti Dolgozók Szabad Szakszervezete felhívására hajnali 3 órától kilenc órás országos sztrájkot tartottak a vasutasok, mivel a MÁV az általuk követelt 14 százalékkal szemben csupán 8,5 százalékos béremelést ajánlott fel. A munkabeszüntetés mintegy 96 milliós forintos kárt okozott a vállalatnak.

2000. január 10. - Január 10-én nulla órától hatvanórás országos általános sztrájkot tartottak a vasutas szakszervezetek 3,5 százalékos reálkereset-emelkedést eredményező bérfejlesztést követelve. A sztrájk ideje alatt naponta két pár személyvonat indult vonalanként, nem közlekedett a nemzetközi, az Inter City és a tehervonatok. A közben folyó tárgyalásokon a MÁV és a szakszervezetek nem tudtak megállapodni a bérfejlesztésről és a kollektív szerződésről. Január 12-én délben befejeződött a sztrájk, 14 órára helyreállt a belföldi személyforgalom. A MÁV előzetes becslése szerint az akció 300-350 millió forint kárt okozott a vasútnak. A bértárgyalások folytatódtak, de a felek továbbra sem tudtak megegyezni, így hirdette meg a három szakszervezet

2000. február 1-jétől a határozatlan idejű sztrájkot

Üdvözlettel
egy jobboldali
berett 2010.07.15 16:28:46
@zoli vagyok: Nem vélek idézni semmit ezt én írom...idézőjelet nem látok....idézet az 1998.december 21-től jön....
berett 2010.07.15 16:41:09
@zoli vagyok: Annak örülök, hogy Te akkor és mai is pártsemlegesen objektív tudtál maradni és csak a Máv és az utazók érdekeit nézed.
Igazad van a szakszervezeti vezetők magas bérezésében,de akkor kérlek nézz utána a többi vasutas szakszervezeti vezető fizetésének is.
Ha a Gaskóé kiugróan magasabb mint pl. Borsiké akkor utólagosan is elnézésedet kérem.

Üdvözlettel
egy jobbodali