Regisztráció Blogot indítok
Adatok
énmagdim

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
UPDATE 2011/06/17: A másodfokú bíróság is elutasította naiv ügyfél panaszát, ennek részleteiről itt olvashatnak.update 14:55: Megérkezett az RS válasza, ami szerint teljesen hülye a vásárló, ezt az eredeti levél után szerkesztve olvashatják:Zoltán igazi kemélypályás…..
énmagdim 2009.09.08 13:24:20
Ó, hát az RS mindig csodákra képes! A mi esetünkben ezt megfejelték az azóta már önálló üzlettel rendelkező KIKOL bútorgyárral, akinek a termékeit akkor árusították.
Kezdődött minden azzal, hogy a lapra szerelt bútor egyik eleme jó fél centivel félre volt fúrva. Reklamációkor felvették a panaszt, majd több hetes várakozást ígértek, hiszen a bútor nem az övék, a gyártóval kell előbb lerendezni. Csakhogy ez idő alatt aztán nem történt semmi. Újabb reklamációra ki bírták találni, hogy vegyük fel személyesen a kapcsolatot a gyártóval, és intézzük el mi a cserét. Hogy mi van? Én milyen alapon beszéljek a gyártóval? Nem tőle vettem a bútort, ő azt sem tudja, ki vagyok. De végül mégis így történt. Tényleg, így már forogtak a kerekek. Az más kérdés, hogy először rossz elemet hoztak ki, aztán olyat, amelyik nem volt ugyan félre lyukasztva, de kilyukasztva sem volt, majd újra kihozták a rossz, nem oda illő elemet. Végül megkaptuk azt, amire vártunk. Csak minden forduló újabb két hetet jelentett, mert a teherautó ritkán jött Pestre. Így a 200ezres szekrény első összeszerelési kísérletétől számítva is több hónap telt el, mire a bútor a helyén állt. Persze, addig az adott szoba nem volt rendeltetésszerűen használható, a holmikat nem lehetett visszarámolni, azok másik helyiségekben voltak felhalmozva.
Ja! És a KIKOL-nak meg RS-nek is ment egy panaszos levél a végén. Válaszra sem méltattak.
Ennyi.