Adatok
szakert
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Ősi ellenségek, gondolnánk, pedig a két cég teljesen más elképzelések mentén épít autókat. Hezitálni egy BMW és egy Mercedes között olyan, mintha nem tudnám, cézár salátát vagy töltöttkáposztát szeretnék. Vélemények az azonos című írásunkról...
szakert
2009.11.11 13:52:08
@szakert:
A merci olyan városban,mint bakancsban elmenni futni, a nike-t a szekrényben hagyva(BMW).
3x annyi energia. Élvezhetetlen szerkezet.
A merci olyan városban,mint bakancsban elmenni futni, a nike-t a szekrényben hagyva(BMW).
3x annyi energia. Élvezhetetlen szerkezet.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Egy Mecedes vezetése a városban sokkal nagyobb kihívás mint egy hasonló méretű BMW. Így hiába ringat lágyan, azt max. az utasok élvezik. Automata 528i-vel parkradarral vígan lehet Budapesten kavarni, nem nehezebb mint egy Ford Ka-val.Ha a kormányt mozgatja az ember, az autó kanyarodik (a merci nem), ha gázt nyomja megy (jó, a merci is), ha meg a féket lassúl (az 1700kg-os 2005-ös E merci nem). Ez manapság itthon elképzelheteten persze, de a MERCEDES SOFŐRÖS AUTÓ! Budapest E, S osztállyal pokol! semmit nem látni a picsányi tükrökben, parkolni nehéz (hátrafelé semmit nem látni)az autómata lassú, és hülye (és nem kúszik d-ben vagy R-ben!).Semmi visszajelzés az útról,gyenge a fék (ez egy 350E!)a kormány meg hihetetlenül érzéketlen, és annyit kell tekerni, mint az Ikarusnak, ahogy nézem a buszsofőröket...Egy szó mint száz, mintha vitorlázna az ember, köteleket meglazítani, vitorlát át, kormányt arra, és akkor majd lassan elkezd fordulni, lassúlni, valami...Csak ki kell várni:)
Ha valami elénk ugrik esélytelen kikerülni.Átfogás nélkül, még nagyobb sebességnél is alig lehet odébbterelni az autót..