Regisztráció Blogot indítok
Adatok
PR_hub

0 bejegyzést írt és 8 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Sokszor sok helyen leírták már, hogy a közösségi média nem kezelhető pusztán a vállalati kommunikáció egy újabb csatornájaként, hanem mára központi szerep illeti meg a márkaépítésben, imázsépítésben. Ebben az esetben tehát az alábbi ábra első három sorában szereplő…..
PR_hub 2011.01.13 17:13:23
@MadalinaRita: Az államvizsga előtt még nem :) (Február 4-én lesz)

Azonban a nyers eredményeket ígértem többeknek is, ezért ma összeraktam őket egy bejegyzésbe:
publicrelationshub.wordpress.com/2011/01/13/beszedes-oriasok-avagy-a-kozossegi-media-szerepe-a-nagyvallalatok-marketingjeben/

@SajtiBotond: Kösz, átfutom.
A TechCrunchon egy vírusmarketingben járatos vendégszerző két éve azt vette végig, hogy ők hogyan készítettek sikeres vírudvideó kampányokat. A téma ugye őjból aktuális, hiszen egyre többet beszélünk arról, hogy a közösségi média hogyan és mennyiben használható hatékony…..
Bár számos nyereményakciót reklámoznak a magyar cégek képviselői is a Twitteren, eleddig nem volt olyan kezdeményezés, mely komolyan figyelembe vette volna a Twitter vírusmarketing-erejét. Pontosabban utóbb egy magyar iPhone alkalmazásfejlesztő (tehát nem egy pr-os és nem is egy…..
PR_hub 2009.08.13 13:59:33
@tvk: Javaslom olvasd el ezt az O’Reilly Radar Report-ot: Twitter and the Micro-Messaging Revolution: Communication, Connections, and Immediacy—140 Characters at a Time (51 oldal, de megéri) bit.ly/12cpt9

@Molnár Gergő: sokszor a minőség fontosabb, mint a mennyiség. Ha azonban sarkítottan nézzük, akkor PR-hez minőség, marketinghez mennyiség kell ez esetben.(Ezért gondolom páran most megköveznek:)
PR_hub 2009.08.13 14:31:56
@dezo: Ebben teljesen igazad van. Ez is csak egy kommunikációs csatorna, mint az összes többit ezt is lehet jól és rosszul használni.