Regisztráció Blogot indítok
Adatok
tibortelep

0 bejegyzést írt és 16 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
No komment.Tisztelt MÁV Illetékesek!Ma telefonáltam az ügyfélszolgálatnak is. Ez a levél csak az események leírását szolgálja.http://videa.hu/videok/hirek-politika/reszeg-mav-alkalmazott-dohanyzok-eroszakos-alkalmazottak-kisajatitjak-EZqbNkSax81t8JDd 2011. 03. 08.17:40Ferencváros…..
tibortelep 2011.03.16 15:37:28
@vanek ur: Hányan betonoznak vidéken MÁV göncben? Nem egyenruha volt rajta, csak MÁV-os póló, van az mindenkinek. A figurán amúgy én egy kék farmerkabátot láttam még... Nem azt mondom, hogy nem MÁV-os, de akár ki is lehet. Akár, ahogy már emlegették vmi pályaépítő is, ami viszont kft. (és azok nem, nem utaznak ingyen).
Egy körúti lakásban lakni igencsak megedzi az ember ingerküszöbét (méregdrága parkolás, kutyaszarszőnyeg a járdán, csövesarmada, állandóan határérték fölötti károsanyag tartalom a levegőben, sosem szűnő forgalom), cserébe viszont kihasználható minden előnye, amit egy…..
Takács "Vasútgyilkos" Lászlóról pár szó annak, aki esetleg még nem ismeri: - Aba Botond (ig.: 1993-2006) vezérigazgatói főtanácsadója volt a BKV-nál, majd Antal Attiláéktól vállalkozási szerződést kapott, és 2007-ben stratégiai tanácsadóként alkalmazták (az…..
tibortelep 2010.06.14 13:02:43
@Athlay: "Ez a cég ugyanis maga a megtestesült korrupció minden egyes szintje a pályamunkástól a nagyfőnökig velejéig korrupt, lusta és munkakerülő."

Ennek pontosan annyi az alapja mintha a német Siemens korrupciós botránya után vágnád a szallag-melós fejéhez ugyanezt... Gyermeteg vagy! A cégnél az alja melós a naponta döglik bele, hogy ez a szar cég legalább így elműködjön ahogy látod... elvigye a segged A-ból B-be, az életveszélyes infrastruktúrán a hasonló szintű járművekkel.
tibortelep 2010.06.14 12:57:55
@Ásómaci: "Ma a vasúton kb 2-3 nap, amíg a kamionokat végigszállítják a z országon. Egy mozdonyvezető ismerősöm mesélte, hogy mindig félreállítják őket, mivel egy-egy személyvonat elsőbbséget élvez, mert nekik a menetidő számít. Közben meg akár mellékvágányon fél napot is állhat egy-egy kamionszállító vonat."

Ez egy baromság... szent tehén a Rola a MÁV-nál... figyelnek rá. A legtöbb veszteglés a mozdonyvezetők személyzet váltására/cseréjére várás miatt történik... ezt átszervezve pontosan tartható menetrendjük lenne. De így is minden már tehervonathoz képest kiemelkedő a menetrendszerűségük... személy elől Rola meg végképp nem szokott félre állni, IC is csak az 1es fővonalon szokta megelőzni, mert ott nagyobb a sebessége csak. Érdeklődj utána a cimboránál még egyszer, valamit félreérthettél!
A téma kifogyhatatlan. Olvasónk a legdrágább és egyben leghosszabb vonatos utazását írja le. Nem fűzök hozzá semmit, de tanulságos, hogy szinte mindegyik levél, amit kaptam két dolgot kifogásol: A MÁV-Direkt, illetve az információ töketlenkedését, illetve, ha karbantartják…..
A mai naptól nem közlekednek a Nyírvidéki kisvasút szerelvényei Herminatanya - Balsa illetve Dombrád állomások között. Az "ideiglenes" szüneteltetés decemberig tart, amikor életbe lép az új menetrend, amely valószínűleg már nem számol ezzel a vasútvonallal: Kedves…..
tibortelep 2009.09.17 15:53:30
@orient: "egyetértek. Be kell zárni a kinemhasznált vonalakat a fizetéseket pedig normálisra csökkenteni. "

Oké, de számold ki mibe kerül a vonalat megszüntetni! Nem takanyolni és szüneteltetni, hanem megszüntetni... pályát elbontani, olajsaras földet kitermelni, töltést és nyomvonalat rekultiválni... mert az a megszüntetés. Ezt mindenki elfelejti. Az illetékesek meg erősen kussolnak.
Sok „siker sztorit” olvashattatok már a vonaton fejeltett, majd később megtalált táskákról. Olvasónk is a vonaton felejtette a táskáját, csak a leszállást követően vette észre, hogy nincs nála. Természetesen azonnali telefonálgatásba kezdett, de a csomagot a MÁV…..
tibortelep 2009.09.13 15:11:11
@Ákibard!: 10 pont! Hasonló szitut akartam leírni, tehát nem egyedi a dolog, jegyvizsgáló is járt ez miatt rendőrségre, több százezer forintot kerestek rajta, pedig csak leadott egy tárcát...

Ha utána járnak nagyon rendesek, ha nem úgy viselkednek ahogy az ma itt természetes.

Amúgy az esetek többségében még ennek ellenére is utána járnak a dolognak. 3 év alatt több tucat táskát, kabátot adtak le, szedtünk le a vonatról mert utána szóltak. Nem egyszer az egész vonatot kellett végig járni és ez miatt feltartani, mert nem emlékezett pontosan hol hagyta az utas. Nálunk a takarítok is rengeteg cuccot hoztak be. Jegyvizsgáló állított már be hozzám félmilliós digitális fényképező szettel, pedig majd félévnyi fizetését jelentette. (Kapott érte egy doboz bonbont a tulajtól).
Én pedig módszeresen nyomozgattam a tudakozón keresztül a lakcímkártya adatok alapján, hogy utolérjük a tulajt, mert nem volt kinek leadni. A járőröző rendőr például nem hajlandó átvenni, csak személyesen lehet leadni a kapitányságon (na most ez valósítsd meg meló közben). A legszebb a tanácsuk volt mikor megpróbáltam nekik oda adni: "Dobd ki a fenébe, csak a gond van belőle, ha oda adod én dobom ki!"
Nem tudom megérteni az ilyet. Baleset kell, hogy végre valaki tegyen valamit? Miért nem lehet megcsinálni, vagy legalább lezárni? Csak gratulálni tudok a MÁV IK Kft-nek... Ez most csak felelőtlenség, esetleg veszélyeztetés, de ha baleset lesz mi lesz? Gondatlandásgból elkövetett…..
tibortelep 2009.08.02 18:40:39
@Labzo: Távlati terv a belső szakasz felújítása (Rákospalota-Újpest - Nyugati) és Vác állomás átépítése, a többi már megtörtént.
tibortelep 2009.08.02 18:44:27
@trexxx: "Ha ez tényleg hónapok óta így van, akkor talán elsődlegesen a MÁV vagy az ingatlankezelő vagy karbantartóknak kellet volna észrevenni a hibát."

A júliusi nagy viharok egyike tépte le, így nem állja meg a helyét, hogy hónapok óta úgy van.

Az ügyintézés menetét ismerve lehet már rég "folyamatban" van a javítás...

Életveszély amúgy nincs, egy könnyű műanyag lapot rángat a szél, és zajong. Ennyi