Regisztráció Blogot indítok
Adatok
szzsszzs

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Az amerikai rendőrök folyamatosan játszott, rohadtul hangos popzenével készítik ki a legszívósabb bűnözőket, ha azok beveszik magukat valami jól védhető rejtekhelyre.  A magyar vendéglátósok drága hangrendszer helyett ugyanezt tudják ütvefúróval is. Ismerkedjenek meg a…..
szzsszzs 2009.08.01 22:07:26
Mint több évtizedes múlttal rendelkező szállodás reagálok az Ön panaszaira, melyeket a Hotel Silvanus szállodával kapcsolatosan megjelentetett júliusban.
Régi törzsvendég vagyok ebben a szállodában és nem voltak gondjaim sem a szálloda szolgáltatásaival sem a személyzettel – hozzáteszem hogy én is fizető vendég voltam és vagyok, legutóbb most voltam ott három napig, pont a felújítás alatt.
Kérdéseim a következők:
Nem értem hogy miért nem nézte meg a szálloda honlapját a szobafoglalása előtt, ahol egyértelműen feltüntették a felújítást.
Nem értem hogy egy kisgyerekkel – aki nem tud zajban aludni – miért ezt a helyet választották.
Nem értem hogy az én 3 éves unokámat miért nem zavarta alvásában a zaj – talán mert egész nap pancsolt a medencékben, meg bobozott és olyan fáradt volt hogy nem zavarta semmi.
Nem értem hogy miért nem fogadta el a szálloda ajánlatát és ment máshova, ha annyira zavaró volt – az egyébként naponta 8-16 óráig tartó építkezési zaj, amikor a vendégek általában nem tartózkodnak a szobában.
Nem értem hogy miért nem találta meg a két nyitott ajtóval rendelkező lépcsőházat.
Az sem világos hogy tudatában van-e annak hogy üvöltözésével és panaszos levelével milyen erkölcsi és ki tudja mekkora anyagi kárt okozott a szállodának.
Viszont egyértelmű hogy Ön vagy ingyen akart ott lakni vagy valamilyen másféle feszültségét vezette le a szállodán, mert viselkedésére semmiféle egyéb magyarázat nincs.
Mindezeket régi szállodás tapasztalatom alapján mondom.
Végül de nem utolsósorban azt nem értem hogy hogyan fogadhatta el a szálloda kétnapos ingyen ajánlatát ilyen előzmények után.
Mivel viselkedése, de különösen a szálloda lejáratását előidézhető levele visszavonhatatlan, ezért javaslom hogy gondolja végig, hogy az Ön tevékenységét lejárató emberekre milyen érzéssel gondolna. Szintén a tapasztalataim alapján mondom hogy az üvöltöző vendégek általában saját problémáik megoldatlanságát vetítik ki másokra.