Regisztráció Blogot indítok
Adatok
uhi

0 bejegyzést írt és 8 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Korábban már írtam a dél-amerikai Alstom lobbiról, úgy tűnik ki kell egészítenem ezt azzal, hogy inkább francia lobbiról beszélünk. A remekül működő városi lanovka hálózatot üzemeltető Medellin ugyanis a korábbi tervekkel ellentétben nem hagyományos villamos, hanem a Lohr…..
WAZE Szabályok - első rész 2011.03.13 23:51:00
Új sorozatot indítunk a magyarországi térképszerlesztési szabályokról, módokról. Az első bejegyzésben az úttípusokról és elnevezésükről írunk a Tovább után. Watt25 wiki-s írása az aktuális szavazás eredménye után.   Cimkézés; a megfelelő úttípus beállítása…..
Szóviccföldön nem könnyű az épelméjű ember élete. Jól példázza ezt Zoli megrázó esete, ki mással, mint tulajdon édesapjával. Képzeljetek el egy 600 oldalas családregényt ebben a stílusban!az alábbi dialógus részlet a múlt héten gazdagította egyik családi esténket:- Apa,…..
És természetesen bedöglött. Nem, nem egy dolog, hanem négy. Hiába volt már ötszázas Fiatom, meg a feleségemnek is. És hiába szedtem szét én a Bianchit, hiába szereltem nettóban több hetet az utóbbi pár évben, hiába bontottam már magam széjjel a motorját vagy ötször, ennek…..
uhi 2009.09.09 10:57:20
További képek a jeles Kemencei napról:

www.sin-ter.hu/topic.php?id=2168

Akit a hajtányok érdekelnek, 19-én a Gemenci Erdei Vasúton tervezünk gurulni összesen 100 km-t, lehet jönni, kisebb szakaszokon kipróbálni.

www.gemenczrt.hu/index.php?apps=news&news=94
uhi 2009.09.09 12:53:17
@morphine: Kemencén két utcával lejjebb van közúti híd is, nem muszáj a gázlón gázolni. Viszont érdekesebb.
PTinfo Gumikerekű csoda Sanghajban 2009.08.17 18:08:00
Úgy tűnik, a Lohr, és a franciák sikeresen lobbiznak a kínaiaknál, Tianjin után Sanghajban is villamos nyílik, a Lohrhoz méltóan gumikerekű, egysínű vezetőrendszerrel kiépített Translohr üzem. Engem ugyan az ugyanilyen jellegű rendszer nem győzött meg Padovában, de attól még…..
uhi 2009.08.17 21:23:20
@kenshikun: A vasra 75 kg-nak megfelelő erővel támaszkodik a vezetőkerék. Ez valóban töredéke a hagyományos sínterhelésnek.

Padovában a fő érv (a villamossal szemben) a rezgés volt: az egész város mocsárra épült. Busszal meg egyszerűen nem győzték...

A kínainál nem ismerem a környezeti feltételeket.