Regisztráció Blogot indítok
Adatok
tyulámvezer

0 bejegyzést írt és 41 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Zuglóban tanultam vezetni, jól ismerem, tele van jobb kezes utcákkal. Sajnos ezek közül több is elég veszélyes, mert néha egész széles vagy osztott pályás utak is bele tartoznak ezek körébe, mint például a Hargita levelében megjelölt kereszteződés.  Ez persze nem mentesít…..
Zerko a tegnapi bilincses biciklis posztra reagálva írta le saját történetét. Csak remélhetjük, hogy üres fenyegetőzésről van szó, de amióta az eset történt, a barátnője és ő sem tud nyugodtan aludni. Én futár vagyok (furgonnal). Voltam már motoros futár és biomechanikusan…..
Már többször olvashattatok itt olyat, amikor a lerobbant autót a többiek hangos ordibálással és dudaszóval próbáltak eltávolítani az útról, sikertelenül. Gábor segíteni próbált egy szerencsétlenül járt autóstársának, de egy ismerős arc tulajdonosa még azért is beszólt…..
Ha már Márk is emlegetett rendszámot, akkor én is megemlítem az ECK-936 rendszámú kedves taxist, aki ma délelőtt a Hungárián úgy váltott balra sávot, hogy éppen ott voltam és ha nem fékezek, nekem jön, mindezt pedig index nélkül és kezében telefonnal, utassal az anyósülésen.…..
tyulámvezer 2011.03.08 22:05:43
@nyuszy: Ne felejtsük el, hogy a posztoló nem tehet arról, hogy csak 35-40-nel mentek, hisz ő csak 3. volt a sorban. Az első autós pedig akár azért is hajthatott a fentebb említett sebességgel, hogy a gyalogos átérjen, és ne kelljen lassítani a zebra előtt.
Nem újkeletű trükk, amit Mordred ír lenti levelében, jópár éve használják már autótolvajok, nem jelent gondot az ugrókódos rendszer sem, az arra alkalmas eszközzel pár nyitás-zárás után tudni lehet, hogy mi lesz a következő kód, amitől kinyílnak a zárak és ki lehet pakolni…..
A térfigyelő kamerákat annak ellenére hasznos dolognak tartom, hogy sok jogvédő tiltakozik ellenük. Közterületen igenis legyen minél több, ott nem avatkoznak bele velük senki magánszférájába. Aggódjon miattuk az, akinek van rá oka. Talán Ádám ügyét se zárták volna le ilyen…..
tyulámvezer 2010.09.18 19:05:53
@kijafaxom: Hehe! Nem rossz megoldás :)
A határidő az határidő, aki bújt, aki nem, jövünk! A Margit híd elméletileg készen van, gyakorlatilag jó, ha decemberben átadják. Az ideiglenes forgalmi változtatásokat viszont megszüntették, nehogy már valami logikusan működhessen ebben az országban. Vitya meg ennek - és…..
tyulámvezer 2010.08.24 20:39:04
@hagyma: Fogalmazzunk pontosabban!
KRESz szerinti egyenesről beszélünk. Ezért nem kell indexelni a kanyarodó főútvonalon való haladáskor. Ugyanez igaz a körforgalomra is (behajtáskor, és benne haladáskor, a kihajtás más, azt kell jelezni).
tyulámvezer 2010.08.24 20:54:39
@gyuszó: Éljen a mentalitás...
tyulámvezer 2010.08.24 21:08:14
@gyuszó: Jó kérdés...
De tény, hogy a posztban lévő kereszteződés forgalmi rendjével már jóval a Margit-híd felújítása előtt se voltak tisztában egyesek...
Mondjuk amióta itt élek a környéken (2001 óta), azóta nem nagyon emlékszem balesetre ott, de ez nem jelenti azt, hogy nem is voltak.
Amióta meg jogosítványom van, azóta ha ebben a kereszteződésben haladok, akkor mivel úgyis (nem kresz szerinti) egyenesen megyek tovább a Bem tér felé, ezért mindig a jobb oldali sávban megyek, aztán a kereszteződés után sorolok balra, ha nem jön senki mögöttem, aki viszont a belsőből jön mögöttem.
Az egyre elterjedtebb sebességtartó automatikát kihasználni leginkább autópályán lehet. Vagyis lehetne, ha azok az autósok, akiknek nincs ilyenjük és hol gyorsabban, hol lassabban hajtanak, felfognák, hogy nem azért előzgeti őket valaki már harmadjára, mert szivatni akarja, hanem…..
tyulámvezer 2010.08.20 19:52:07
@''autónepper.'': Bő fél éves jogsim van. Városban vezetek mondhatni folyamatosan, autópályán pedig kb. 800 km-t vezettem.
tyulámvezer 2010.08.20 20:06:12
@Csirke72: Meg aztán ha németben is 130-as korlát lenne az autópályákon, akkor biztos, hogy kevesebb 200 fölötti tempóra képes luxuskocsit adnának el :)
tyulámvezer 2010.08.20 20:19:08
@Csirke72: Kinek hogy :)
Egyébként osztom azon kolléga véleményét, aki azt mondja, hogy Magyarországon is lehet tempomattal végig jönni, tapasztalat. Mondom, nekem, amikor mentünk olaszba, 2-3x kellett kikapcsolni csak a tempomatot (ebben benne van az, hogy ugye a viaduktnál 110 a korlát). Amúgy forgalomtól függően azért 120-130 között meg lehet találni azt a sebességet, amivel folyamatosan lehet végig menni.
Nem azért, mert a ma reggeli futam első 30 körében több esemény történt, mint az előző évadban összesen, nem azért, mert ismét versenyben láthatjuk a sportág vitathatatlanul egyik legnagyobb alakját, és még csak nem is azért, mert Sebastian Vettel személyében egy nagyon…..
tyulámvezer 2010.03.28 12:07:31
@Bruti: Ez miért meglepő? A többivel egyet lehet érteni.
A brazil állapota stabil, bár életveszélyben van orvosai szerint, jelenleg altatják, gép lélegezteti, reggel ébresztik, miután sikerült az esti operáció - mondták az F1-pilóta magyar orvosai a késő esti sajtótájékoztatón.Műteni kellett, mert súlyosan sérült a…..
tyulámvezer 2009.07.25 21:02:14
A Magyar GP időmérőjének második harmadában, nem sokkal a leintés előtt a gumifalba rohant Felipe Massa Ferrarija a Hungaroringen.A brazilt nagy sebességnél fejen találta egy pályáról felpattanó rugó, ami Rubens Barrichello gépéről eshetett le.A pilóta nem tudott kiszállni,…..
tyulámvezer 2009.07.25 19:33:44
@Slam: Ezzel egyetértek.
@operatoor: Nem tudom, hogy az 290-es féktáv-e, de tény, hogy Massa levezető körön volt, tehát közel se ment 290-nel azon a környéken.
tyulámvezer 2009.07.25 19:39:44
@színjáték az egészvilág: nekem sincs semmi bajom Palikkal, a német RTL tényleg sokkal, de sokkal jobb, mint az itthoni, de nekik legalább annyival nagyobb a keretük erre, mint amennyivel jobb a színvonal. A másik véglet szerintem az orosz közvetítés, amikor egy ember pofázza össze-vissza végig az egész edzést/futamot. Ehhez képest a magyar közvetítés fényévekkel jobb.
Remélem holnap is elérhető lesz a live stream, mert akkor megcsinálnám, hogy a magyar hangot hallgatom az orosz TV-vel :)
tyulámvezer 2009.07.25 21:00:22