Regisztráció Blogot indítok
Adatok
bolkalolka

0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A legtöbb (vulgár)marketinges tanácsadó azt ajánlja, hogy csinálj valami ingyenes anyagot, tedd fel a webre, de csak annak add oda, aki megadja a nevét és az e-mail címét. Így az ingyenes anyag segítségével adatbázist építesz, ráadásul olyanoknak az elérhetőségét tudod meg,…..
bolkalolka 2009.07.23 16:58:23
@Mária:
Megkeseredett, sikertelen tanárnő vagy?=Legyél a Marketing Anettkája!!!:))))))))

Asszem ez így is folytatható lenne!!!!:)))))

Az a baj,hogy ez a "Marketing Anettkája" név nem az én ötletem, mástól hallottam!:))) De tény, hogy egyből tudtam kit takarhat!!!:))))

Bocsánat érte Marika, de ez kiszaladt... remélem azért nincs harag!!!

Maradok ám továbbra is hűséges olvasód!!

Konrád: Érdekes poszt, csak az a gond vele, hogy két össze nem hasonlítható dolgot próbál összehasonlítani!!!

A twitteres oldal célcsoportja egyértelműen az egyszerű internetező "kisember". Míg a másik cég egy reklámügynökség, akinek az ügyfélköre teljesen más rétegből, más módon kerül ki.
Ezek szerint nyugodtan elemezgethetnénk egy Ikarus busz, és egy Ferrari Enzo ajtócsapódásának hangját is. Persze az Enzo-é kellemesebb,kifinomultabb profibb. De ha naponta 3000-szer nyitogatnánk biztos tropára menne!:)))

Szóval más célközönség,más termék, és ezáltal teljesen más marketing eszközök.

Ja és egy fontos dolog! Minden marketing módszer ugye az usából jön!:)) Tehát mindenki másol valakit. Az,hogy ki kit másol az pedig már az egyének dolga! Az, hogy TE és Marika nem az adatbázis emailcím megszerzős módszert kopizzátok, nos az a szívetek joga.
De van egy rossz hírem... Vannak olyan területek ahol ez működik a legjobban...
bolkalolka 2009.07.23 19:18:54
@Mária:
Drága Marika!
Kérlek ne vidd el a személyeskedés irányába a kommentelést!!! Sajnos nem egészen értem,miért szerencsétleneztél le... Mert ugye én csak a TE általad elkezdett játékot folytattam legalább olyan lelkesedéssel, mint ahogy TE vetetted bele magad az elején. De ahogy látom,már nem olyan édes mások mocskolása, ha mi magunk is belekeveredünk!:)))
Másik. Rólam legalább annyi tudható mint Rólad!!! Itt speciel a marketing szakmára gondolok. No jó, TE folyton hallatod a hangod! Tulajdonképpen lehetnél a marketing Győzikéje is!!!:)))) Mindegy mi, csak a címlapon legyek!! (Itt spec. a névjegyeddé vált stílusnak nemigazán nevezhető valamidre gondolok. Tudod, mindenkit lefikázni...)

Ez ugye még mindig Konrád blogja!:)
Így zártam a Veled való kommunikációt, és személyeskedést!!! Elnézést Konrád az előbbiért, csak Mária kemény véleményei életre keltik az én kemény véleményezőkémet is!!:)))))
De ahogy fentebb olvastam, ez nem baj!:)))

Továbbra is hatalmas lelkesedéssel olvaslak Benneteket!!!
bolkalolka 2009.07.25 13:24:17
@Mária:
Mária Kedves! Teljesen igaza van! Vannak akik iskolapadban tanulták a szakmát, vannak akik nem! De azt hiszem az életben egy dolog számít... Az eredményesség!!!
S, ha jobban megnézi valószínűleg Ray Kroc és Dale Carnegie is egy-egy marketing szakemberképző suliban tanult, nem pedig a saját bőrén....

Egy vezető hírportál (nem szakmai portál ugye) a címlapjára azt teszi ki, ami az embereket érdekli. Ez pedig Magdi anyus halála, Győzike új Ferrarija, Molnár Anikó új pasija, meg ugye a maria.blog.hu. Tehát ebből kiindulva Mária Ön egy igazi búlvármarketinges!:))))))))