Adatok
Gáborgábor
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Fapados tippek, trükkök, élmények
Most véget vethetünk a fapadosok mocskos húzásainak
2018.08.05 17:40:02
A fapados légitársaságok utasokat rendszeresen semmibe vevő húzásai nyomán indul kezdeményezés egy fogyasztóvédelmi csomag létrehozására, amely persze nem csak a diszkontcégekre vonatkozik majd. A cél első körben egy olyan uniós etikai kódex elfogadtatása a légitársaságokkal és repterekkel, amely…..
Fantasztikus újítás: közvetlen reptéri busz indul 200K jelzéssel a Deák térről a budapesti repülőtérre. Az azonban vicces, hogy a meghirdetett menetrend szerint csak egy hétig közlekedik majd. Ennek meg mi értelme? Úgy tűnik, egy konferencia miatt indul be a járat, de lehet, hogy…..
Gáborgábor
2015.10.06 17:31:05
@altimus: Ha ez lenne a cél, ahhoz nem kellene járatot indítani, ráadásul pont a menetidő tervezés szempontjából legfontosabb reggeli csúcs nélkül. Metrópótláshoz úgyis lesznek buszsávok, ahogy az M2 pótláskor is voltak, úgyhogy nem is lenne releváns egy mostani adat.
Közben guglival ezt találtam, ez egy telekommunikációs konferencia honlapján van, úgyhogy összeállt a kép:
telecomworld.itu.int/wp-content/uploads/2015/10/bus200k.pdf
Más:
Én sem tartom ma olyan kataszrófálisnak a reptér megközelíthetőségét.
Normál tarifás (egy vonaljegyes) járat a belvárosba nagy pénzkidobás lenne.
A 200-as azért olyan sok helyen nem áll meg, hogy sokat lehetne nyerni egy Reptér-Köki "igazi" gyorsjárattal. Ha kizárnánk a nem reptéri utasokat, akkor csak a mainál jóval ritkább lehetne, ahogy a kihagyott megállókat kiszolgáló másik járar is. A mai 7-8 percezés helyett mondjuk lenne egy 12-15 percenkénti 200E és egy uyganolyan 200. Biztos jó lenne?
Közvetlen belvárosi járatot a normál BKK-tarifától független emelt tarifával, távolsági buszon szokásos komfortot biztosító buszokkal lehetne csinálni, ahogy az sok városban (Pl. Bécs)van. Eddig három ilyen volt, mind megszűnt. Attól még lehet próbálkozni, ma már több az utas.
Közben guglival ezt találtam, ez egy telekommunikációs konferencia honlapján van, úgyhogy összeállt a kép:
telecomworld.itu.int/wp-content/uploads/2015/10/bus200k.pdf
Más:
Én sem tartom ma olyan kataszrófálisnak a reptér megközelíthetőségét.
Normál tarifás (egy vonaljegyes) járat a belvárosba nagy pénzkidobás lenne.
A 200-as azért olyan sok helyen nem áll meg, hogy sokat lehetne nyerni egy Reptér-Köki "igazi" gyorsjárattal. Ha kizárnánk a nem reptéri utasokat, akkor csak a mainál jóval ritkább lehetne, ahogy a kihagyott megállókat kiszolgáló másik járar is. A mai 7-8 percezés helyett mondjuk lenne egy 12-15 percenkénti 200E és egy uyganolyan 200. Biztos jó lenne?
Közvetlen belvárosi járatot a normál BKK-tarifától független emelt tarifával, távolsági buszon szokásos komfortot biztosító buszokkal lehetne csinálni, ahogy az sok városban (Pl. Bécs)van. Eddig három ilyen volt, mind megszűnt. Attól még lehet próbálkozni, ma már több az utas.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Azért tartom ezt fontosnak, mert a pl. a Ryanairnél a "kis" kézipoggyász mérethatára egyértelműen jóval kisebb, mint ami még beférne az ülés alá. Tehát ami beférne az ülés alá, azt sem vihetem fel ingyen. Nooormális? Nyilván nem rakják be másvalaki csomagját az előttem lévő ülés alá (vagy igen???), akkor mi racionális indoka van annak, hogy nem használhatom ki teljesen azt a teret, ami csak az ülésemhez tartozik, mást nem zavar, és nem használható másra?
És ha nem egy hátizsák, hanem mondjuk egy kis válltáska és egy kis szatyor, együtt is befér, akkor ugyan miért baj, ha kettőben van és nem egyben?