Regisztráció Blogot indítok
Adatok
dead end2

0 bejegyzést írt és 131 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség Buktuk a B125-kampányt 2011.03.04 15:44:22
A lényeg, hogy egy kevés embert érintő, keveset érdeklő részletkérdés ügyében mozdult meg az ország, gyűjtött a kürtőskalácssütő, a fogászat és a horgászbolt, az olvasók meg a parlamenti képviselőiket szpemmelték - őrületes buli volt. Nekünk nagyon jól esett…..
Tőlünk, autósoktól elvárják – és nem egyszer kényszerítenek -, hogy ésszel, takarékosan és minél kevesebbet közlekedjünk, ideje bizonyítania a nép választott képviselőinek.Tessék spórolni, erre jó a Skoda Superb.Mai cikkünk blogposztja...
dead end2 2011.02.15 16:05:28
@dead end: mondjuk az S8-az lehet túlzás, de még mindig védhetőbb mint a Ford Focus rendőrautók az előző rezsimtől...az érthetetlen.
dead end2 2011.02.15 16:09:38
@bonifac: nem húztam párhuzamot a két cég között!!!
A MOL kihasználja monopol helyzetét Mo.-n, azért megvetendő.
Az Audi nincs monopol helyzetben Mo.-n, az vesz aki akar. És más márkák mellett az Audi is azok közé tartozik amivel támogatjuk saját országunkat -már akinek ez szempont egyáltalán.
dead end2 2011.02.15 16:19:11
@bonifac: ha rám hallgatsz olyat veszel és ott tankolsz ahol akarsz. :)
ha a cikk Suzukit ajánlgatott volna nem szólnék semmit, csakhogy abból nincs megfelelő kategória A6-helyett, ha jól tudom.

Tök mindegy, hol tankolsz mindenképpen a MOL-t támogatod.
     Nincs mentség, ha elüt egy jármű a zebrán egy gyalogost. Főleg, ha utána cserben hagyja. Ez tény, ez a szabály, ami jól is van így. Bűnhődjön csak, amit a társadalom ítél neki. És akkor most nézzük meg együtt a videót, és képzeljük bele magunkat…..
dead end2 2011.01.06 18:05:44
@Érdekes: ki mondta, hogy a zebrán nem kell figyelni?

képzelődsz, fantáziálsz, álmodozol, csoda, hogy még élsz! :D
dead end2 2011.01.06 18:08:40
dead end2 2011.01.06 18:22:05
@Érdekes: engem idéztél vagy a szomszéd Náncsi nénit? Mert én nem írtam olyat amit idézel!

Én ezt írtam: "... lehet, hogy 1000-ből ez volt az egyetlen alkalom..."

Feltételeztem nem állítottam! Ettől még az is lehet, hogy öngyilkos akart lenni ezért ment át a zebrán! :D

Csak arra szerettem volna rávilágítani, hogy senki sem képes, mindig mindent teljes mértékben figyelembe venni, így sétálni és ez nem is várható el tőle.

Az sofőrtől viszont elvárható, hogy a videón látható szituációban olyan sebességgel közlekedjen, hogy minden esetben meg tudjon állni.
Ezért ő hibázott a fenti esetben 100%-ban.
  A gond csak az, hogy ha – teszem azt – nem állnának ott és nem igazoltatnának, amit mi természetesen nettó basztatásként fogunk fel, nem szednék ki a mattrészeg, bekokózott Stohl Bucikat sem a forgalomból, akik aztán vígan kacsáznának fel-alá a városban,…..
dead end2 2010.12.20 00:01:08
@tükörfúró: te sssííííkkkkk hülye vagy öregem...

Ezt írtad:
"Pont a "váltó miatt" forog többet a motor.
Kevesebb autó megy át? De az a kevesebb lassabban, tehát tovább "van ott" , tovább csinálja a zajt.."
Hol van ott mi van meddig van ott mennyit forog??? :DD
Lehet bekereteztetem, hogy akármikor röhöghessek rajtad. :DDDD
dead end2 2010.12.20 00:18:44
@tükörfúró: te beszélsz "agyi szinvonal"-ról neeee :DD
nyugdíjas ex-ávós biztonságiőr lehetsz kb.
dead end2 2010.12.20 00:35:12
@tükörfúró: értem, és a váltó miatt lassabb sebességnél többet forog a motor :DDD
ezen még sokáig fogok röhögni

azért majd keress rá a "nyomatékváltó" fogalmára a gugliban és a gördülési zaj- sebesség összefüggéséről is kérdezd meg egy min. 8 általánossal rendelkező ismerősödet :)
Belsőség Bazi nagy magyar lagzi 2010.11.24 06:40:00
Vagy inkább olasz teadélután? Egy biztos, jól esik néha szembesülnünk azzal, hogy a Totalcar nem a Seggen Ülő Némák Egyesülete, hanem egy ilyen folyamatosan pörgő izé. Ilyen óriási vitát eddig semmi se generált a szerkesztőségben. Ennél talán egy hosszabb levélváltás volt,…..
dead end2 2010.11.25 00:11:06
@csunyadiszno: remélem nem ott ahol te közlekedsz! :D
dead end2 2010.11.25 00:39:02
@augustiener: "Egy idő után elpattan a cérna annál, aki..." ...aki alkalmatlan a vezetésre annál pattan el a cérna és megy bele másokat veszélyeztető, kétes előzésbe! Azt nem értem az ilyen látens pszichopata, hogy kaphat jogosítványt...itt kéne a pszichológiai szűrés.
dead end2 2010.11.25 00:42:21
@csunyadiszno: szerintem az én módszerem mindenkinek jobb ilyen esetben: kihúzódok a jobb sávba, várok, hogy mit lép, majd óvatosan elhaladok mellette. És senkinek nem lett 500 a vérnyomása.

@augustiener: ha a sor 40-el halad a belsőben, akkor ő is haladhat ott 40-el és nem kell kihúzódnia a szélsőbe
Ön nem taxizik, de nem is rokkant de szeretne híres lenni legalább öt percre? Szeretné, ha önről szólnának a hírek? Úgy gondolja, hogy a biztonsági öv csak egy tudatalatti szolgalélek-kreátor? Itt a megoldás. Vélemények az azonos című írásunkról...
Kis túlzással kijelenthetjük, hogy a Dacia standja az egyik legüdébb színfolt a Párizsi Autószalonon. Semmi elektromos vacak, nem hirdetik, hány grammot sikerült lefaragniuk a blue-efficient-űrtechnológiával - egyszerűen és őszintén odateszik, amijük van. Logan, Sandero, Stepway,…..
  Azt hittük, értjük. Aztán kiderült, mégsem. Utána csináltuk. Vélemények az azonos című írásunkról...
dead end2 2010.03.23 23:41:22
@Gulyás G: azt a verziót még ki lehetne próbálni, hogy mit csinál a Prius, ha menet közben kidobják a "slusszkulcsot".

mivel ez csak egy távvezérlő egység ami azt érzékeli, hogy a kocsi közelében van vagy sem és az alapján nyit-zár lehet, hogy a gyújtást is leveszi, ha nincs a kocsi közelében...
kíváncsi lennék erre reagálna-e valamit ???
  Mogyoródon laksz? Több mint tízéves az autód? Hirdesd meg, de gyorsan, cudar világ jön neked. Vélemények azonos című írásunkról...
dead end2 2010.02.17 16:21:27
@Csikós Zsolt:
"Egyrészt gyorsan megnéztem, hogy a szegényebbek mit tudnának venni ma."

Nem kell másikat venni, csak nem kell kirekeszteni a környezetbarát LPG-s kocsikat. Kiváló kompromisszum lenne, mert a környezetet is kevésbé terheli mint bármelyik benzines, hibrid vagy dízel és a beépítése (150e-250e) kisebb terhet róna az olcsóbb autók tulajdonosaira (másik autó névre vétele majdnem ennyi). Ja és (megelőzvén a kivétel miatti irigységet és ez általi lehurrogást dízel részről) dízeleket is át lehet alakíttatni dízel/LPG kettős üzeműre, tehát az ő érdekeiket is szolgálná.
  Női autó, most már biztos. Ezt a meredek szögben álló pedálsort tűsarkúban kell taposni. Vélemények azonos című írásunkról...
Belsőség Rabszolgát keresünk! 2010.02.05 12:56:00
A Totalcar sose volt egy belterjes brigád, ide senkit sem az apukája protezsált. Voltak, akiket fórumokban találtunk, másokat blogokon, mindenesetre ez az első eset, hogy állást hirdetünk. Sokan jelentkeznek nálunk levélben, hogy szívesen írnának autóteszteket – naná,…..
dead end2 2010.02.06 02:27:47
@ommm: a jelenlegi stábból ki felel meg ezeknek a követelményeknek?
:D
aki ezeknek megfelel az már nincs Mo.-on, de min. nem egy Winklert akar főnöknek

"A munkakör betöltéséhez ilyesmikre lesz szükség:"
-tehát nincsenek feltételek
:)
dead end2 2010.02.06 23:28:01
@ommm: nem az ostorcsapkodásról van szó, hanem arról, hogy egy főnöknek kell hogy legyen egy kis tekintélye, Winklert meg valahogy nehezemre esne komolyan venni. :D
Ebből meg nem sok jó szokott kisülni, ez sajnos saját tapasztalat. :)

Inkább nem próbálnám meg kösz, nem nekem való -nem vagyok elég exhibicionista- és egyébként is van melóm.

"Spekulációval, hülye elméletekkel semmire nem mész."
Ezt nem értem mire gondolsz.
Belsőség Csúnya gazdagok! 2010.02.03 11:34:00
  Egy 30 milliós ház után 75 ezret kellett volna fizetni. Egy félmilliós Saab vagyonadója: 61 ezer. Vélemények azonos című írásunkról...
dead end2 2010.02.03 17:02:33
@phoenixe: miért? szerintem meg fizessenek azok, akiknek a tiédnél 1 lóerővel gyengébb autójuk van. Te is persze.
dead end2 2010.02.03 17:35:05
@poronyt: ez valami tündérmese féleség? Kívánom váljon valóra.
dead end2 2010.02.03 17:38:35
@Dövan: ja-ja nekem Clióm volt az 14 litert is legurítot 50km-en :DDDD

azért ne túlozzunk...
Szeretjük a számokat. Bár betűkkel dolgozunk, mégis a számok mondják meg nekünk, hogy az, amit csinálunk, érdekli-e azokat, akiknek csináljuk. Éppen ezért a hétfői értekezletek második felében mindig végigvesszük, hogy előző héten írt cikkeink hogyan teljesítettek. Ez úgy…..
  Most megtudhatja, reggel miért áll a sorban, amikor haladhatna is. Vélemények azonos című írásunkról...
dead end2 2009.12.02 18:54:47
@dobzi:
Kedves dobzi! Édekelne, hogy ki írta alá a maguk szerződését a főváros részéről...lenne egy-két jókívánságom számára, mivel az, hogy megengedi a cégüknek, hogy akadályozzák a forgalmat 06-22-ig ez szégyen.
A maguk pár alkalmazottján kívül ez a többi pár százezer embernek nem jó. Az, hogy 40 éve csak a nevük változott, ez szintén szégyen, jellemző az egész országra.
Azon érve sem állja meg a helyét, hogy főbb kereszteződésekbe azonnal meg kell javítani a jelzőlámpát. Az ilyen esetekre is tartjuk rendőrjeinket...persze értem ez nekik sem jó, hiszen eshet az eső, hó, hideg van vagy éppen meleg és nem lehet kaszálni a munkába -ból igyekvő adózókat -akiktől kapják a fizetésüket.

Szóval csak érdekelne engem a fent említett név...
dead end2 2009.12.02 19:07:46
@dobzi:
mint szakavatott, talán tudja a megfejtést arra, hogy miért torlasztja fel a Budaörsi út forgalmát az a nyomorult laktanya elötti lámpa úgy, hogy az Erzsébet hídon át még az Astoriánál is áll a sor, az is érdekelne...
  Sokáig szkeptikus voltam, de sajnos a hír igaz, Korea megtanult autót gyártani. Ráadásul fejlődik. Vélemények az azonos című írásunkról...
Kevés jobb, előremutatóbb autó létezik ma a Priusnál, mindenki imádja, akinek esze van. A szívvel bírók többsége is általában szereti. Nem adócsaló-hibrid, nem ímmel-ámmal hibrid, mint az Insight, ez a real job, a Hibridnirvána 2009-ben. De, ámbátor, és mindazonáltal a Toyota…..
dead end2 2009.10.01 21:54:28
@papptibi:
:)
-1 pitty
Az öv-csipogót ki lehet iktatni, valamilyen tüske szerűséget benyomva a csat helyére, hogy bekattanjon a zár nyelve.

...de persze csak elmélet, mert az övet be kell kötni! ;)
1993-at írtunk, 23 éves voltam. Dolgoztam már ekkor pár éve. Egy örökségből és félretett pénzemből sikerült vennem egy Suzuki Swift 1.3 GC típusú autót. Azért döntöttem emellett mert mindenki dicsérte, olcsó volt, fürge modern. 880.000 Ft-ot fizettem érte. Fess fiatalember…..
dead end2 2009.08.27 17:06:13
@Johann Gambolputty de von Ausfern schplenden:
azért járt jól, mert baromi drágán vette fel és most éppen csak kicsit drága??? LOL XD


apamacko meg egy tipikus lúzer.

Pár éve még kisebb csoda volt egy új autó a családban és éveket kellett várni rá. Fel kéne fogni, hogy az emberek most sincsenek annyival jobb helyzetben, hogy természetes legyen az új autó...
Mindegy, előbb-utóbb mindenki rájön.
Walter de'Silva nem egy elveszett ember Nem olcsó, de tagadhatatlan, hogy az új Volkswagen Polo jól sikerült, megnyerő külsejű, logikusan felszerelt, a kisautók nyűgjét-baját hírből sem ismeri, ráadásul vezetni sem rossz. Nehéz fogást találni rajta, felhasznált anyagaival,…..
dead end2 2009.08.25 17:43:56
dead end2 2009.08.25 17:46:18
dead end2 2009.08.25 17:48:43
  Nálunk - ellentétben például Németországgal - nem az állam támogatja az autósokat, hogy új kocsit vásárolva pörgessék a válságba került gazdaságot, hanem az autósok fizetnek az államnak, mert öreg autóik vannak. Hungarikum.  Vélemények az azonos című…..
dead end2 2009.07.24 22:46:44
@Unter Bahn:
na ez kiverte a biztosítékomat...

"Ad. 1.A pontosság kedvéért tájékoztatom, hogy az itt idézett és hatályos jogszabályhely szerint az adó kiszabása során a gépjármű életkora figyelembe vételre kerül.
...
- gyártási évében és az azt követő 3 naptári évben 300 Ft/kilowatt,
...
- gyártási évet követő 12-15. naptári évben 160 Ft/kilowatt,"

ez nem meríti ki a gépjármű életkorának a figyelembevételét!!!
egy 500.000 Ft-s autóra feleannyi az adó mint egy vadiúj 25.000.000 Ft-s autóra ????

"Arra törekszünk, hogy az új rendszer az egyszerűsítés mellett valamennyi tulajdonos és jármű csoport részére kedvező legyen illetve ne okozzon hátrányos változást."

ahha köszi ez megvalósul, főleg a 10-évnél idősebb autók tulajdonosainál...
persze a szétnyúzott cégautókat nem fogják gyakrabban ellenőrizni -ezeknél persze nem jellemző a 10 év feletti kor, viszont a 10x-es futásteljesítmény igen!!!

barmok...
nem is leszek MAK-tag :(