Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Szabolcs Baader

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Kísértet járja be az internetet – a fizetős tartalmak kísértete. Szent hajszára szövetkezett e kísértet ellen a régi internet minden hatalma: a felhasználó és a szolgáltató, radikálisok és tartalommegosztók.De vajon miért? Miért akarnak a tartalomgyártók most pénzt…..
Szabolcs Baader 2009.07.20 14:29:32
A "figyelemgazdaságtan" szóra kaptam fel a fejemet egy kicsit.

Igen, szerintem is fontos a figyelem, bár nem teljesen a figyelemgazdaságtanról írok majd, viszont szerintem fontos az újságok részére.

Lehet az ellen tenni, hogy ne veszítsünk el újabb és újabb látogatót és új piaci részesedést szerezzünk. Viszont ez munkával jár. Az újságokat nem csak úgy lehet előre tesztelni, hogy mi kelti fel a célközönség figyelmét, hanem úgy is, hogy figyelemfelkeltés után is igazán elégedettek legyenek (a reklám és a tartalom egyensúlyban legyen). Ez növeli is a hirdetési hatékonyságot.

A fennt említett egyik elég híres újságnak végzünk kutatásokat, tanulmányokat készítünk.

Érdekes, hogy mennyivel javulhat egy újság vásárlási kedve, ha egy kis tudatosságot is mellé rakunk, illetve ezt online téren is értem.

Ez csak egy bemutató példa hirdetések összehasonlításával kapcsolatban:
docs.realeyes.it/Sample_AdBenchmark.pdf

Ezen a linken pont egy print (The Economist) újság hirdetéseinek az összehasonlítását láthatjátok (teljes oldalasok). Megjegyzem, ez csak bemutató jellegű tanulmány. Ennek van egy másik része is, amikor csak a figyelmet és annak megoszlását, és egyensúlyát vizsgáljuk. Eléggé érdekes kimutatásokat lehet készíteni.

Én csak ennyit akartam ehhez hozzátenni, véleményem szerint valószínűleg előre tesztelik, hogy a célközönségből hányan lesznek "vásárolók", használható lesz az oldal, milyen hirdetéseket alakítsanak ki az új oldalon és miképp fog működni.

Üdv, Szabi